ارتباط با ما در

دلیل هجمه به لاریجانی از زبان محمود صادقی

محمود صادقی، نماینده مردم تهران گفت: لاریجانی چون فرد میانه‌رو و معتدلی است، مورد هجمه برخی نمایندگان طیف خاص قرار گرفته است. آنها همه چیز را صفر و صد می‌بینند و روی هر کس که از چارچوب ذهنی آنها دور شود بلافاصله خط بطلان می‌کشند.

منتشر شده

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره دلیل حمله و هجمه تندروهای مجلس به علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت: این اتفاقات دفعه اول نیست رخ می‌دهد و پیش از این هم این ادبیات و برخورد از سوی برخی نمایندگان اصولگرا درباره او دیده شده است. چنین اتفاقات و ادبیاتی از سوی این بخش از بدنه اصولگرایی مجلس درباره آقای لاریجانی جای بحث دارد، چرا که آقای لاریجانی بخشی از جناح راست و اصولگراست.

وی گفت: جنجالی که برخی نمایندگان طیف خاص درباره برجام راه انداخته‌اند و به واسطه آن از آقای لاریجانی انتقاد می‌کنند و او را مورد تخریب و هجمه قرار می‌دهند خارج از انصاف است. این‌طور نیست که برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کرده باشد، چندین ماه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره آن بحث و تبادل نظر شده است. ۱۶۴ نفر از نمایندگان مجلسی که اکثریت آن اصولگرا بوده‌ است، به برجام رأی داده‌اند که ۵۰ و چند نفر با آن مخالفت کرده‌اند، اما او را به تصویب ۲۰ دقیقه‌ای در صحن محکوم می‌کنند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: بارها به این دوستان گفته‌ام به جای اینکه درباره برجام رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس را زیر سوال ببرید، رئیس‌جمهوری آمریکا و نتانیاهو را زیر سوال ببرید و مذمت کنید. این دوستان با نتانیاهو و ترامپ همسو شده‌اند و بر همان طبلی می‌کوبند که ترامپ می‌کوبد.

صادقی افزود: لاریجانی چون فرد میانه‌رو و معتدلی است مورد هجمه این دوستان قرار گرفته است. آنها همه چیز را صفر و صد می‌بینند و روی هر کس که با چارچوب ذهنی آنها فاصله می‌گیرد خط بطلان می‌کشند. نباید به این تخریب‌ها و تندروی‌ها توجهی کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.