ارتباط با ما در

ماجرای ازدواج دوم رضا رویگری چه بود؟ +عکس

تارا کریمی همسر رضا رویگری از نحوه آشنایی‌اش تا ازدواج با این هنرمند گفت.

منتشر شده

تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ می‌باشد و ۴۳ سال از رضا رویگری کوچیک‌تر است. او درباره نحوه آشنایی با رضا رویگری می‌گوید: من اصلا نمی‌دانستم او بازیگر است و در فرودگاه شیراز با او آشنا شدم که در نهایت به ازدواج منجر شد.

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی‌دانسته وی بازیگر است می‌گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی‌شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه‌ای در شیراز رضا رویگریبه عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می‌دهد: واقعا تا آن موقع نمی‌دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جور‌هایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد و برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی‌دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشینها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

ماجرای ازدواج دوم رضا رویگری لو رفت +عکس

پدرم مخالف ازدواجمان بود

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت درباره مخالفت‌های والدین اش با این ازدواج بیان می‌کند:پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می‌گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی‌خواستی ازدواج کنی. اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن، ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

این زن جوان درباره وضعیت اقتصادی رویگری هنگام ازدواج با وی بیان می‌گوید:زمانی که من با رضا ازدواج کردم تنها با یک حلقه ازدواج کردیم. رضا یک خانه داشت که آن را هم بابت اینکه پسرش به خاطر عدم پرداخت مهریه به زندان نیفتد فروخت. حتی خانه‌ای که در آن ساکن هستیم اجاره‌ای است.

رضا رویگری متولد ۶ دی ۱۳۲۵ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است. رویگری خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد. او همچنین بعنوان خواننده آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۱ منتشر نمود

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.