ارتباط با ما در

مهندس منصوری میزبان سفرا، کارداران و رایزنان اقتصادی بین‌المللی

بنا به دعوت مهندس محمدرضا منصوری عصو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی جمعی از سفرا، کارداران و رایزنان اقتصادی و بازرگانی ۱۱ کشور از حوزه آمریکای لاتین آفریقای جنوبی، تاجیکستان، آلمان، قزاقستان و افقانستان در شهرستان ساوه و زرندیه حضور پیدا کردند.

منتشر شده

عصر امروز شنبه دوم شهریورماه، شهرستانهای ساوه و زرندیه میزبان جمعی از سفرا و رایزنان اقتصادی و بازرگانی کشورهای مختلف به همراه فعالان اقتصادی و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران بود.

این سفر که بنا به دعوت جناب آقای مهندس منصوری نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه صورت گرفته است در راستای توسعه مناسبت های اقتصادی و بازرگانی و همچنین آشنایی متولیان اقتصادی و بازرگانی کشورهای مزبور از قابلیت های سرمایه گذاری بوده است.

در ادامه مهندس منصوری ضمن استقبال از این سفر در راستای توسعه مناسبت های اقتصادی و بازرگانی، قابلیت های سرمایه گذاری و مشوق هایی که برای سرمایه گذاران به خصوص خارجی در نظر گرفته شده است را طی گزارشی ارائه نمودند و ایشان افزود یکی از مهمترین قابلیت های سرمایه گذاری در این منطقه نزدیک بودن، به فرودگاه بین المللی امام خمینی ره، راه آهن سراسری و همچنین به کمربندی در حال احداث که به سمت شرق کشور میباشد اشاره نمودند.

در پایان هیئت سیاسی اقتصادی از چند کارخانه فرآوری مواد غذایی بازدید بعمل آوردند.

محمود کیانی

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.