ارتباط با ما در

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس:

شریعتمداری گزینه مناسبی برای وزارت کار است

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دکتر شریعتمداری باتوجه به سابقه ده ساله وزارت و هم‌خوانی تخصص گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

منتشر شده

جامعه ایرانی محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع مجلس، در مورد جابه‌جایی شریعتمداری از وزارت صمت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه شریعتمداری چند دوره سابقه وزارت را در کارنامه خود دارد منعی برای جا به جایی وجود دارد. حتی اگر ایشان در این وزارت خانه نتواند رای اعتماد بگیرد، می تواند برای وزارتخانه ای دیگر معرفی شود و هیچ منع قانونی در این جا به جایی وجود ندارد.

مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راحت تر از وزارت صمت است

این نماینده مجلس در ادامه افزود: با توجه به اینکه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راحت تر از وزارت صمت است و تخصص دکتر شریعتمداری هم با این وزارتخانه همخوانی دارد، می تواند گزینه مناسبی برای این سمت باشد.

وی تصریح کرد: البته با تغییر یک یا دو نفر نمی توان به نتیجه مطلوبی رسید بلکه باید فساد از سیستم مدیریتی کشور خارج شود.

شریعتمداری گزینه مناسبی برای پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

وی در مورد اینکه آیا دکتر شریعتمداری گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت:شریعتمداری با توجه به سابقه ده ساله در وزارت و هم سویی با دولت گزینه مناسبی برای این پست هستند.

منصوری در پایان بیان کرد: نه تنها شخص آقای شریعتمداری بلکه هر فرد دیگری که قرار است به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس برای گرفتن رای اعتماد معرفی شود، کار سختی در پیش دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.