ارتباط با ما در

سرلشکر سلیمانی:

تحریم ظریف نشانگر تاثیر وی بر افکار عمومی آمریکا است

فرمانده نیروی قدس سپاه در دیدار با ظریف گفت: اقدام آمریکا در تحریم شما ثابت کرد که تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

منتشر شده

سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز سه شنبه طبق روال برنامه هفتگی خود و با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه حاضر و با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز و نشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست و گفت: اقدام آمریکا در تحریم شما ثابت کرد که جنابعالی به عنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه ظریف دانسته و افزود: به شما تبریک می گویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفته‌اید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.