ارتباط با ما در

مفسد اقتصادی بگیر پول ببر!

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس: با جدیت دستگاه‌های نظارتی، دست مافیای خودرو، شکر و کالای اساسی و سایر اقلام به زودی قطع می شود.

منتشر شده

امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه بازدید از اسکله‌های بندر امام اظهار داشت: ۱۴۰ هزار تن ذرت وارداتی آلوده در خوزستان از سال ۹۵ در انبارها مانده که باید هرچه سریع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم، ۳۴ هزار خودرو ثبت سفارش غیرقانونی شده اما متولیان امر این موضوع را انکار کرده‌اند در حالی که ۶ هزار خودرو اظهار شده و هم اکنون در این میان دو هزار خودرو در خرمشهر است که از آنها بازدید خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: اگرچه در تمامی جهان چنین مواردی وجود دارد اما در ایران اسلامی باید روز به روز کاهش یابد؛ قطعا این فساد را با افشاگری از بین می‌بریم و هر شخصی که در رابطه با فساد اقتصادی بتواند افشاگری کند، حق الکشف دریافت می کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اقداماتی که کمیسیون اصل ۹۰ در پیش گرفته ریشه رانت، فساد و کلاهبرداری خشکیده می شود، ادامه داد: این نوید را به مردم می دهیم که با همکاری مسئولان و دلسوزان نظام و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از بیت المال صیانت می‌کنیم.

خجسته بیان کرد: با توجه به نظارت دقیقی که از سوی دولت و کمیسیون اصل ۹۰ و به خصوص در گمرکات خوزستان صورت گرفته بی شک در آینده هیچ مواد آلوده‌ای وارد نمی‌شود و برای هر شرکتی خاطی دستگاه قضایی ورود می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در پایان گفت: با عزم جدی دستگاه‌قضایی و همدلی بین مسئولان، خائنان به ملت به زودی شناسایی و به سزای اعمال خود می‌ رسند و نهضت مبارزه بامفاسد اقتصادی همچنان ادامه دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.