ارتباط با ما در

کاهش قیمت‌ها در بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به روند کاهش قیمت‌ها در بازار گفت: با تشدید ابزارهای نظارتی و کنترلی قیمت بسیاری از کالاها یا راکد شده و یا به سمت شیب منفی در حال حرکت است.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ محمد امامی‌امین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کاهشی قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار داشت: امسال به برکت نزولات جوی سال پر بارشی را در استان داشتیم که دامداران توانستند دام‌های خود را با علوفه ارزان قیمت‌تری تغذیه کنند و علاوه بر این به جهت تغییرات قیمتی صورت گرفته شغل دامپروری جایگاه خود را پیدا کرده و شاهد افزایش تولیدات دامی هستیم.
وی با اشاره به میزان تولیدات دامی در استان تهران تصریح کرد: در سال ۹۷ تولید گوشت قرمز ۲۸ هزار تن بود که در ابتدای سال ۹۸ این رقم به ۳۲ هزار تن ارتقا پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین با اشاره به میزان سرانه مصرف گوشت قرمز در استان افزود: بر طبق استاندارد و همچنین آمارهای ارائه شده سرانه مصرف گوشت قرمز برای هر نفر ۱۳ کیلو در سال است که برای استان تهران در مجموع ۱۷۱ هزار تن مصرف گوشت قرمز برآورد شده است که ۲ هزار تن در خود استان مابقی از سایر استان‌ها تآمین می‌شود.
امامی‌امین سپس با اشاره به اعلام آمادگی سازمان عشایری برای عرضه گوشت تا قیمت ۳۸ هزار تومان بیان کرد: در سال ۹۵ دولت بخشنامه‌‌ای را برای شهرداری‌های کل کشور ابلاغ کرده مبنی بر اینکه ۲۵ درصد غرفه‌‌های میادین میوه و تره‌بار باید در اختیار تولیدکنندگان، کشتارگاه‌ها و تعاونی‌های مستقیم در تولید قرار گیرد که در سال ۹۵ حدود ۲۵ درصد و هر سال ۱۵ درصد باید افزایش پیدا کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.