ارتباط با ما در

واکنش مرضیه هاشمی به ماجرای گفتگو با پمپئو

گوینده و مجری شبکه PressTV نسبت به ماجرای گفتگو با پمپئو واکنش نشان داد.

منتشر شده

روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به نکته‌ای درباره پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا به مصاحبه با تلویزیون‌های ایران اشاره کرد. او گفت: پمپئو گفته مایل است با خبرنگاران ایرانی گفت‌وگو کند؛ ما می‌گوییم خانم مرضیه هاشمی را داریم که می‌تواند با او‌ گفت‌وگو کند و ما از این ‌مسئله گریزان نیستیم.

پیمان جبلی معاون برون‌مرزی و رئیس شبکه پرس‌تی‌وی در واکنش به این اظهارات گفت: نه درخواست مصاحبه دادیم و نه تصمیم و برنامه‌ای برای گفتگو با پمپئو وزیر خارجه آمریکا داشتیم و داریم.

مرضیه هاشمی گوینده و مجری این شبکه تلویزیونی که چندی پیش هم در حبسِ آمریکایی‌ها قرار داشت نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او در صفحه مجازی خودش نوشت: دیدم اخباری با نام من، مرضیه هاشمی، از منابع مختلف پخش شده و لازم دانستم که موضع خودم را که البته فکر می‌کردم باید تا حالا برای دوست و دشمن مشخص شده باشد به زبانی متفاوت بیان کنم.

سید و مولا و صاحب اختیار من امام علی(ع)، خیلی پیشتر برایم تعیین تکلیف کرده‌اند. خط مشی دیگر دوستان را نمی‌دانم ولی خط من مشخص است: خط امام! نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر!

۱. امام علی(ع) در نامه تاریخی‌شان به امام حسن(ع) ضمن سفارش به مسائلی در باره اهمیت تاریخ چنین مى‌فرمایند: “فرزندم! من هر چند عمر پیشینیان را یک جا نداشته‏‌ام، ولى در اعمال آنها نظر افکندم، در اخبارشان اندیشه نمودم، و در آثارشان به سیر و سیاحت پرداختم، آن چنان که گویى همچون یکى از آنها شدم، بلکه گویى من به خاطر آنچه از تجربیات تاریخ آنان دریافته‏‌ام، با اولین و آخرین آنها عمر کرده‏‌ام!” ۲

۲. حضرتش در جای دیگر می‌فرماید: “براى امور واقع نشده به آنچه واقع شده است استدلال‌نما و با مطالعه قضایاى تحقّق یافته، حوادث یافت نشده را پیش‏‌بینى کن؛ زیرا امور جهان، همانند یک دیگرند، از آن اشخاص نباش که موعظه سودش ندهد، مگر توأم با آزار و رنج باشد؛ زیرا انسان عاقل باید از راه آموزش و فکر، پند پذیرد، این بهائم هستند که جز با کتک، فرمان نمی‌برند.” خداوند همه ما را هدایت کند انشالله

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.