ارتباط با ما در

راهکارهای نوبخت برای کاهش وابستگی بودجه به نفت/ دولت لایحه می‌دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی راهکارهای کاهش وابستگی بودجه به نفت را تشریح کرد.

منتشر شده

رامین نورقلی‌پور عضو کمیسیون صنایع در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی اصلاح ساختار بودجه گفت: در جلسه امروز عادل آذر رئیس دیوان محاسبات، جلالی رئیس مرکز پژوهش ها، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت، راهکارهایی ارایه دادند.

وی ادامه داد: محور اصلی صحبت ها بررسی کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت بود که در این راستا راهکارهایی از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تنظیم شده است که به مجلس ارائه شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: توافقات در سطح سران قوا مطرح شد و دولت پیشنهادات خود را درقالب لایحه‌ای به مجلس ارائه خواهد داد تا هر چه زودتر تصویب و اجرایی شود.

نورقلی‌پور با بیان اینکه این تصمیمات در خردادماه اخذ شده و احتمالاً تا اواخر مردادماه به مرحله اجرا خواهد رسید، گفت: مجلس شورای اسلامی با اصلاحات مدنظر دولت برای کاهش وابستگی بودجه به نفت موافق بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.