ارتباط با ما در

گمرک خبر داد؛

دستگیری ۳۰۰ تبعه بیگانه در داخل کامیون‌های ترانزیت

سرپرست گمرک بازرگان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر شدند.

منتشر شده

صادق نامدار با تاکید بر اینکه بازرگان به تجهیزات مدرن کنترلی مجهز شده است، اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال جاری ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرپرست گمرک بازرگان افزود: همچنین طی ۳ ماه نخست سال جاری، ۷۶ هزار و ۶۳۳ لیتر گازوئیل در گمرک بازرگان کشف و ضبط شده است.

وی ارزش ریالی این میزان گازوئیل را سه میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۹۵۱ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نیز ۲۳۶ پرونده تشکیل به محاکم قضائی تحویل شد.

نامدار همچنین مقدار کشفیات مواد مخدر را ۱۰۷ کیلو و ۵۶ گرم ذکر کرد و گفت: در این زمینه نیز هشت پرونده تشکیل و به محاکم قضائی تحویل شد.

گفتنی است؛ مرز بازرگان که دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی به شمار می‌رود در فاصله یک کیلومتری شهر بازرگان از توابع ماکو قرار دارد؛ این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی راه اندازی شد و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین المللی مابین ایران و ترکیه است.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.