ارتباط با ما در

رئیس قوه قضائیه: دغدغه ما مبارزه با قاچاق سازمان یافته است نه ‌کوله بران

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اگر مبارزه با قاچاق سازمان یافته که کانتینری و محموله ای از شهری به شهری جابه جا می شوند، دغدغه ماست، تصریح کرد: باید از سپاه پاسداران تقدیر کرد که با قاچاقچیان صید در هرمزگان مبارزه کرده و به رفع دغدغه مردم پرداختند.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در نشست با خانواده معظم شهدا، روحانیون و برگزیدگان استان هرمزگان، با بیان اینکه توفیقی پیدا کردم که در جمع مردم پرتلاش و خونگرم استان هرمزگان حضور پیدا کنم، افزود: در این نشست سخنان مفیدی ارائه و دغدغه های درستی بیان شد که به طور حتم تمامی موارد را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ها و فرصت های نیروی جوان انقلابی و موهبات الهی در هرمزگان باید در اولویت باشد، اظهار کرد: اقتصاد دریا امروز امری مهم و ضروری است و ارتباط دریایی در این استان ایجاب می کند که این اقتصاد فعال باشد و مردم مناطق ساحلی نباید دغدغه اشتغال داشته باشند.
عالی ترین مقام قضایی کشور با اشاره به اینکه به طور حتم دغدغه ما مبارزه با قاچاق سازمان یافته است نه افراد کوله بر، خاطرنشان کرد: دغدغه ما قاچاقچیان بزرگی هستند که افراد در میدان عوامل آن ها هستند و باید به دنبال کشف این افراد پشت صحنه باشند.

وی ادامه داد: در اولین جلسه ام در استان هرمزگان رفتن به بندرشهید رجایی و نشست مبارزه با قاچاق سازمان یافته بود که تولید ملی را تهدید می کند.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سازمان یافته که کانتینری و محموله ای از شهری به شهری جابه جا می شوند، دغدغه ماست، تصریح کرد: باید از سپاه پاسداران تقدیر کرد که با قاچاقچیان صید در هرمزگان مبارزه کرده و به رفع دغدغه مردم پرداختند.

وی اضافه کرد: مردم محلی کار خود را خوب بلدند و به هیچ وجه کار صیاد محلی مشکلی ایجاد نمی کند و از دیرباز کارشان این بوده و امنیت دریا و صید این افراد بر اقتصاد دریا روز به روز می افزاید اما مشکل آن خارجی هایی هستند که از اساس در حال تهدید آبزیان هستند.

وی با بیان اینکه تقسیم عادلانه ظرفیت ها و عدالت استخدامی حرف درستی است، عنوان کرد: پارتی بازی و رابطه ناسالم مضر است و سبب از بین رفتن اعتماد مردم می شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر رعایت عدالت تأکید داشته و دارند، بیان کرد: باید با فراخوان بهترین‌ها جذب شوند و امکان برای حضور تمامی افراد به‌صورت برابر در میدان فراهم شود.

وی با بیان اینکه دغدغه اشتغال و بیکاری امری ناراحت‌کننده است، افزود: فقر، بیکاری، کاستی‌ها و تبعیض دست‌ساخته روابط ناسالم و عدم استفاده صحیح از موهبت‌های الهی است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه بندرعباس تبعیدگاه نیست، عنوان کرد: باید به مردم، خانواده شهدای آن و غرور سلحشورانی که در این منطقه افتخارآفرینی آفریدند، افتخار آفرید.

وی با بیان اینکه تخلف کم‌وزیاد، تخلف است، اضافه کرد: توسعه فرهنگی در برابر توسعه اجتماعی و اقتصادی در جزایر امری مهم و محوری است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه حفظ دریا و محیط‌زیست از حقوق عامه است، اضافه کرد: وظیفه دستگاه قضایی و دولت صیانت از حقوق عامه است و اجازه نمی‌دهیم کسی به حقوق عامه دست‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه حفظ محیط‌زیست وظیفه همگان است، اظهار کرد: دریا خواری، زمین‌خواری، کوه‌خواری و جنگ خواری همگی تخلف است و با چنین تخلفاتی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا پرچم برافراشته از صیانت انقلاب اسلامی و حفظ دین هستند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا از نظر ما محترم است و نام شهید نام برافراشته‌ای در هر کوی و برزنی نشان از شجاعت، ایثار، جهاد و رمز افتخار ملی ماست.

وی با بیان اینکه مبادا نام، راه، منزلت و یاد شهید در نگاه ما کاسته شود، افزود: مبادا نام شهدا در بین ما کمرنگ شود و خدای‌ناکرده اگر نام و یاد شهدا در بین ما کم شد، بدانیم رحمت الهی از ما قطع می‌شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه در هیچ نقطه‌ای از کره زمین اجتماع عظیم مردمی در پیاده‌روی اربعین وجود ندارد، عنوان کرد: از راه دور و نزدیک، پیاده و سواره سخن همگی یا حسین(ع) است و این حرکتی عظیم مربوط به جهان اسلام است و پشتوانه بزرگی برای انقلاب اسلامی است که دم از عزت و افتخار است و امروز در دنیا به برکت نام اباعبدالله الحسین(ع) افتخارآفرین است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.