ارتباط با ما در

ارتباط سفارتخانه‌های اروپایی با مدیران میانی کشور نگران کننده است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: ارتباط سفارت‌خانه‌های اروپایی با مدیران رده دوم و سوم کشور بسیار نگران کننده و حساس است.

منتشر شده

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مورد میهمانی‌های اخیر سفارتخانه‌های اروپایی در ایران گفت: یکی از عجیب‌ترین اتفاقات را امروز در حوزه دیپلماسی شاهدیم. دیگر امروز بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و بعضاً اروپا و به ویژه انگلیس که همیشه در مدار سیاست آمریکا حرکت کرده است چه دشمنی صریحی را با ملت ایران کلید زده‌اند ولی اخیراً شاهد پررنگ‌تر شدن ارتباط آنها در عرصه ارتباط و تعامل با برخی مدیران هستیم.

وی افزود: در هیچ کشوری سفارتخانه‌ها این قدر با مدیران به ویژه مدیران رده دوم و سوم ارتباط ندارند و این ارتباطات بسیار نگران کننده و حساس است. به عنوان مثال شما گمان کنید در زمان امیرالمومنین (ع) ایشان با معاویه در حال جنگ بودند و فرماندهانش و کسانی که باید سینه به سینه دشمن می‌جنگیدند، خانواده‌شان در شامات زندگی می‌کردند، چطور می‌شد؟!

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در ادامه تاکید کرد: امروز هم همین است. آمریکا و انگلیس در این چهل سال از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از خود تردید نشان نداده‌اند ولی با این حال عده‌ای برای سالگرد تولد ملکه انگلیس از جیب ملت ایران هزینه می‌کنند. این رفتار وقیحانه، سبک و بی منطق باعث می‌شود که دشمن گمان کند در ایران پایگاه دارد و می‌تواند بر روی ظرفیت داخلی ما حساب کند.

وی یادآور شد: انگلیس در دوران مختلف انقلاب همواره جزء کشورهایی بود که به منافع جمهوری اسلامی حمله کرد. آنها در این ایام هیچ تردیدی برای شکست و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به خصوص در فتنه ۸۸ به خود راه ندادند.

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما در یک جنگ سخت اقتصادی با دشمن هستیم. حال اینکه برخی مدیران دولتی که می‌توانند در تقویت بخش خصوصی موثر باشند در چنین مراسم‌هایی و با این نوع رفتار حاضر شوند باید نگرانی مقامات مسئول را تحریک کند.

وی در پایان تاکید کرد: باید دید بالاخره چه سرّی بین این اسپانسر شدن‌ها، حمایت‌ها و سیاست‌های انگلیس در حوزه جنگ اقتصادی آمریکا با ما وجود دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.