ارتباط با ما در

رهبر انقلاب:

دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی‌جواب نمی‌گذاریم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انگلیس خبیث دزدی دریایی می‌کند و کِشتی ما را می‌دزدد؛ جنایت می‌کند و شکل قانونی به آن می‌دهد، فرمودند: جمهوری اسلامی این خباثت‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد.

منتشر شده

جمعی از ائمه جمعه سراسر کشور به‌مناسبت ایام چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در مردادماه ۱۳۵۸، صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار به شرح زیر است:

-آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آنها است. اگر دولتِ مقابل آنها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را می‌کند اما اگر کشوری باشد که واقعیت آنها را دید و شناخت و ایستاد، آنها زمین می‌خورند.

-الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی می‌ماند، تکبر آنها است. به گفته وزیر خارجه ما که زحمت هم می‌کشد، اروپا یازده تعهد داشته و به هیچکدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، به صراحت این را دارد می‌گوید.

-اما، ما چه [کردیم]؟ ما به آن تعهدات و چیزی بالاتر از آن عمل کردیم.

-حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آنها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

-در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی می‌کند و کِشتی ما را می‌دزدد؛ جنایت می‌کنند و شکل قانونی به آن می‌دهند.

-جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثت‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.