ارتباط با ما در

نامه دانش آموختگان رشته حقوق به رئیس قوه قضائیه

جمعی از دانش آموختگان رشته حقوق و فعالان اجتماعی با ارسال نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، درخواست کردند تا از اقدام شجاعانه دیوان عدالت اداری در رفع انحصار وکالت تقدیر و حمایت شود.

منتشر شده

جمعی از دانش آموختگان رشته حقوق و فعالان اجتماعی با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، درخواست کردند تا از اقدام شجاعانه دیوان عدالت اداری در رفع انحصار وکالت تقدیر و حمایت شود.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

«حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
احتراماً به استحضار می‌رساند، اخیراً هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و هیأت تخصصی اداری و استخدامی دیوان عدالت اداری در دو رأی جداگانه، بر ضرورت تفکیک ثبت مؤسسه و فعالیت حقوقی از حرفه وکالت دادگستری تاکید کردند. همچنین با تأیید مصوبه هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار نسبت به دو نهاد وکالت در کشور، مسیر مبارزه با فساد، شفافیت و تحقق حقوق اساسی شهروندان را در زمینه احراز مشاغل حقوقی و دریافت خدمات حقوقی مقرون به صرفه هموار کردند. بدون شک این اقدام شجاعانه دیوان عدالت اداری در خصوص شکستن انحصار حرفه خدمات حقوقی گام مؤثری در راستای تحقق عدالت قضائی و احقاق حقوق عامه بود. از جنابعالی تقاضا می‌کنیم به نحو شایسته ای از ریاست و قضات عالی رتبه دیوان عدالت اداری تقدیر و حمایت شود. ان‌شاءالله این مسیر شفافیت، مبارزه با انحصار و فساد و بهره گیری از فرصت‌های شغلی حقوقی در دوران مسؤولیت شما استمرار داشته باشد.

جمعی از دانش آموختگان رشته حقوق و فعالان اجتماعی»

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.