ارتباط با ما در

ابطحی در اخطار قانون اساسی:

کسانی که در سفارت انگلیس افطاری خوردند، به دوره قاجار برگشته‌اند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به اظهارات نماینده مردم تهران گفت: بنده به دوران قاجار برنگشته ام بلکه کسانی که در سفارت انگلیس افطاری خوردند به دوران قاجار برگشته اند.

منتشر شده

محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس و در جریان بررسی لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل بین سرمایه گذاری بین ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ اظهار داشت: بنده در مخالفت با این لایحه گفتم امروز روز فتوای تاریخی میرزای شیرازی است و حواسمان باشد قراردادهایی که در مجلس تصویب می‌کنیم، سرنوشتی مانند قرارداد «رژی» نداشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود این رحیمی گفت شما به دوره قاجار برگشته اید اما بنده به دوره قاجار برنگشته ام بلکه کسانی که در سفارت انگلیس افطاری خوردند، به دوره قاجار رفته اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: دولت لوکزامبورگ با اتحادیه اروپاست و تا زمانی که اتحادیه اروپا علیه ما شاخ و شانه می‌کشد چرا ما باید به آنها کولی داهیم؟

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.