ارتباط با ما در

انتخابات 1400 و اصولگرایی در گفت و گو با جامعه ایرانی:

نظر معاون احمدی‌نژاد درباره آرایش جدید مسیر اصولگرایی

همیشه در مسائل سیاسی متغیرهایی وجود دارد که وقتی وارد شرایط جامعه شود نتایج را به‌صورت کلی و نسبی تغییرمی دهد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– میرتاج‌الدینی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: خط اصیل انقلاب را در مسیر ولایت و رهبری می‌بینیم، بنابراین هرکسی در این راستا حرکت کند در جبهه جریان اصولگرایی دیده می‌شود و هر فردی که از خط آن فاصله گیرد را در این مسیر نمی‌پذیریم.

پس‌ازآنکه صادق زیباکلام در گفت‌وگویی مطرح کرد «برنده انتخابات آتی در مجلس و ریاست جمهوری اصولگرایان هستند و این مسئله هم به دلیل قهر مردم با صندوق‌های رأی روی خواهد داد» کانال تلگرامی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

در این کانال تلگرامی آمده است: با آغاز عملیات فریب اصلاح‌طلبان، اصولگرایان خوش‌خیال، از حالا رقیب را بازنده فرض کرده و با این تصور که چوب خشک هم جلوی کاندیدای اصلاح‌طلبان پیروز خواهد شد، به قلع‌وقمع کاندیداهای مردمی خواهند پرداخت!

فردای روز انتخابات که نتایج آمد بازهم قیافه‌های بازنده‌ها و نیشخند مکارانه برنده‌ها دیدنی خواهد بود!

برخلاف نظر زیباکلام، اطرافیان احمدی‌نژاد برنده انتخابات را تنها در صورتی اصولگرایان می‌دانند که از کاندیداهای مردمی (احمدی‌نژاد یا یکی از نزدیکان او) حمایت به عمل‌آورند که در غیر این صورت بازهم از اصلاح‌طلبان شکست خواهند خورد.

محمدرضا میر تاج‌الدینی، نماینده سابق مجلس و معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با جامعه ایرانی درباره موقعیت اصولگرایان در انتخابات آینده بر اساس نظر صادق زیباکلام گفت: درباره پیش‌بینی یا اظهارنظر دیگران نظر نمی‌دهم، ولی در دهه‌های گذشته شاهد روند جابه‌جایی آرا بودیم که بر اساس آن ذائقه سیاسی مردم بعد از هر دهه دچار تغییر می‌شود، البته این مسئله به‌صورت نهادینه قطعی و صددرصدی نیست.

وی با اشاره به انتخابات سال ۸۴ یادآور شد: پس از دوره آقای خاتمی ذائقه سیاسی جامعه به سمت اصولگرایان رفت و چند دوره مجلس، دولت و شورای شهر در دست این جریان افتاد، اکنون هم دو دوره است که مدیریت ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس در اختیار جریان رقیب اعم از اصلاح‌طلبان یا اعتدالیون قرار دارد و این طیف سیاسی سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است.

این نماینده سابق مجلس دراین‌باره تصریح کرد: ازآنجاکه هم دولت در وعده‌هایی که به مردم داده بود مخصوصاً در حل مشکلات اقتصادی جامعه توفیق چندانی به دست نیاورده است وهم نمایندگان مجلس از آنجا که همراه با سیاست‌های دولت گام برداشته‌اند، موفق نبودند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود گرایش مردم به سمتی رود که دولت و مجلس کارآمدی داشته باشند تا بتواند معضلات جامعه در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی را برطرف سازد.

معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: دورانی که اداره کشور تحت مدیریت اصولگرایان بوده است، آن‌ها توفیقات نسبی به دست آوردند و عملکرد ملموسی از خود در جامعه برجای گذاردند.

این نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی دراین‌باره که تا چه اندازه این موضوع را قابل پیش‌بینی و محتمل می‌بیند، ابراز کرد: موضوع مطرح‌ شده تحلیل است و هرچه به انتخابات نزدیک‌تر شویم دقت آن بالاترمی‌رود. همیشه در مسائل سیاسی متغیرهایی وجود دارد که وقتی وارد شرایط جامعه شود نتایج را به‌صورت کلی و نسبی تغییر می‌دهد.

معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در ادامه توضیح داد: همان‌طور که اشاره کردم نتیجه انتخابات بستگی به بعضی از متغیرهای سیاسی، اقتصادی و حتی بین‌المللی دارد که در سال آینده باید منتظر ماند و دید، این موارد چگونه پیش می‌رود.

میر تاج‌الدینی درباره پیشنهاد کانال تلگرامی برخی از جریانات به اصولگرایان مبنی بر حمایت از کاندیداهای مردمی بیان کرد: جریان انقلابی و اصولگرا ریشه‌دار است و با استقلال فکری، تمام گرایش‌های همسو با خود را در بردارد و با آن‌ها پیش می‌رود، بنابراین دارای اصول سیاسی است که در راستای آن عمل می‌کند و به جناح‌های دیگر مرتبط نیست.

وی در ادامه افزود: خط اصیل انقلاب را در مسیر ولایت و رهبری می‌بینیم، بنابراین هرکسی در این راستا حرکت کند در جبهه جریان اصولگرایی دیده می‌شود و هر فردی که از خط آن فاصله گیرد را در این مسیر نمی‌پذیریم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.