ارتباط با ما در

وزیر آموزش و پرورش:

با هر گونه قصور درحادثه آتش سوزی زاهدان برخورد خواهم کرد

بطحایی تاکید کرد: متاسفانه علی رغم برگزاری دوره های آموزشی و بخشنامه های موکد برای مراقبت از سلامت دانش آموزان و رعایت نکات ایمنی، امروز در اثر سهل انگاری و تخلف یک مرکز غیردولتی، دو فرزند عزیزمان جان خود را از دست دادند. با پیگیری جدی و سریع موضوع با هر گونه قصور و تقصیر برابر قانون برخورد خواهم کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی – وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه آتس سوزی مدرسه ای در زاهدان در صفحه شخصی خود نوشت: با پیگیری جدی و سریع موضوع با هر گونه قصور و تقصیر برابر قانون برخورد خواهم کرد.

سیدمحمد بطحایی اظهار داشت: متاسفانه علی رغم برگزاری دوره های آموزشی و بخشنامه های موکد برای مراقبت از سلامت دانش آموزان و رعایت نکات ایمنی، امروز در اثر سهل انگاری و تخلف یک مرکز غیردولتی، دو فرزند عزیزمان جان خود را از دست دادند. با پیگیری جدی و سریع موضوع با هر گونه قصور و تقصیر برابر قانون برخورد خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، در پی وقوع حادثه ناگوار آتش سوزی در دبستان اسوه حسنه ناحیه ۲ زاهدان که صبح روز سه شنبه ۲۷ آذرماه رخ داد، مدیر و معلمان مدرسه حریق را مهار و با اطلاع رسانی به مراکز مربوطه ۴ دانش‌آموز مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

همچنین از ابتدای شکل‌گیری سانحه چند نفر از معاونان آموزش‌ و پرورش استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل حادثه پیگیر کنترل و مداوای دانش آموزان شدند که متاسفانه دو دانش آموز مصدوم در حادثه آتش سوزی فوت کردند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.