ارتباط با ما در

علیرغم اظهارات دادستانی

ابهامات جدی در پرونده تجاوز به دانش آموزان اصفهانی وجود دارد

پرونده مرتبط با کودک‌آزاری و تهدید دانش آموزان در جریان است اما متهم تا کنون هیچ‌یک از موارد اتهامی را نپذیرفته است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- دادستان اصفهان گفت: تعدادی از والدین دانش آموزان مدرسه ای در اصفهان، ادعای آزار جنسی آنها را داشتند اما بر اساس گزارشهای پزشکی قانونی هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر آزار جنسی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر علی اصفهانی شامگاه شنبه در برنامه نقد و نظر رادیو اصفهان در ارتباط با اتفاق رخ داده در یکی از مدارس ناحیه چهار اصفهان و پیگیری های دادستانی اظهار داشت: پس از اعلام موضوع به دادستانی، پیگیری‌های قضایی لازم انجام شد و چهار دانش‌آموز مورد نظر به پزشکی قانونی معرفی شدند.

وی افزود: والدین این کودکان ادعای کودک‌آزاری و آزار جنسی را داشتند اما بر اساس گزارش‌ها پزشکی قانونی هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر آزار جنسی دانش آموزان وجود ندارد.

متهم هیچ یک از موارد اتهامی را نپذیرفته است

دادستان اصفهان تاکید کرد: پرونده مذکور در ارتباط با کودک‌آزاری و تهدید دانش آموزان در جریان است اما متهم تا کنون هیچ‌یک از موارد اتهامی را نپذیرفته است.

وی ادامه داد: متهم ریشه این ماجراها را به اختلافش با مادر یکی از دانش آموزان مربوط می داند و به نظر می رسد اختلافاتی به واقع وجود داشته است.

ادعاهای دانش آموزان ضد و نقیض است

اصفهانی با بیان اینکه ادعاهای دانش آموزان ضد و نقیض است و بررسی بیشتری برای رسیدن به اصل موضوع لازم است، تصریح کرد: دادستانی اصفهان با دقت پیگیر موضوع رخ داده و بررسی حقیقت است و از امکان بازگشت فیلم دوربین‌های مداربسته مدرسه و سایر مدارک نیز در این ارتباط استفاده می شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.