ارتباط با ما در

وزیر آموزش و پرورش:

اعتبار رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه ۹۸ گنجانده شد

بطحایی عنوان کرد: بالاخره بعد از فراز و نشیب زیاد و علیرغم سختی‌های بودجه برای سال ۹۸، با حمایت آقای رئیس جمهور و پیگیری‌های مجدانه شخص آقای نوبخت اعتبار رتبه بندی در لایحه گنجانده شد.

منتشر شده

جامعه ایرانی – وزیر آموزش‌وپرورش در توییتی اعلام کرد:‌ با حمایت رئیس‌جمهور و پیگیری آقای نوبخت اعتبار رتبه‌بندی در لایحه بودجه ۹۸ گنجانده شد.

نظام رتبه بندی معلمان بنا بود از مهرماه ۹۷ اجرا شود، اما بدون نظام پرداخت‌ها و بعد از کش و قوس‌‏های فراوان در نیمه شهریورماه ۹۷ از آموزش و پرورش به هیئت دولت ارسال شد و جلسات متعدد کارشناسی برای تدوین و تصویب آن در شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شده است.

اغلب تصور بر این است که رتبه بندی صرفا باعث افزایش حقوق خواهد شد، اما در عمل و به استناد اظهارات آموزش و پرورشی‌ها و به ویژه سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هدف اصلی رتبه بندی افزایش حقوق نیست، بلکه این طرح موجب ارتقای شایستگی‌ها و توانمندی‌های معلمان است و یکی از آثار توانمندی این است که با ارتقای شایستگی‌ها حقوق هم افزایش می‌یابد. به هر حال بعد از کش و قوس‌های فراوان رتبه بندی معلمان در بودجه سال ۹۸ گنجانده شد.

در همین راستا سید محمد بطحایی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد: بالاخره بعد از فراز و نشیب زیاد و علیرغم سختی‌های بودجه برای سال ۹۸، با حمایت آقای رئیس جمهور و پیگیری‌های مجدانه شخص آقای نوبخت اعتبار رتبه بندی در لایحه گنجانده شد. به عنوان عضوی از خانواده آموزش‌وپرورش صمیمانه سپاسگزارم.

2 دیدگاه

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ در ۲۳:۱۴

    جناب نفرمودین چقد اختصاص دادن با ۲ هزار ملیارد هر معلم ۵۰ تومن بیشتر اضافه نمیشه رقمشو نگفتین .بعدشم اینجوری بوش میاد طرح رتبه بندی به قول شما صرفا واسه بیگاری کشیدن از معلماست نه افزایش حقوق فک کنم میخواین با۵۰ تومن اضافه معلما شق القمر کنن برات

  2. علی

    جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ در ۲۳:۲۰

    لطفا معلمان با مدرک دکتری را دریابید . چه فرقی بین دکتری در وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش است؟ که دکترای استخدامی در وزارت علوم ده برابر حقوق می گیرد

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.