ارتباط با ما در

تفسیر جدید آشنا درباره علت خنده‌های روحانی

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در توئیتی تازه، تفسیر جدیدی از خنده‌‎های رئیس جمهور در دیدار با نخست وزیر انگلیس را ارائه داد.

منتشر شده

نشست مجمع عمومی سازمان ملل هر ساله در نیویورک با حضور سران جمع کثیری از کشور‌های جهان برگزار می‌شود. ایران هم به عنوان یکی از شرکت‌های این نشست در این جمع حضور داشت که به همین منظور رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان عازم نیویورک شدند و در این جمع حضور یافتند. این نشست هم مانند نشست‌های دیگر حواشی خود را داشت که یکی از مهمترین آن‌ها که بازتاب فراوانی هم در فضای مجازی داشت، دیدار رئیس جمهور با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس بود.

در دیداری که حجت‌الاسلام روحانی در حاشیه نشست مجمع با جانسون داشت، ویدئویی از خنده‌های وی با بوریس دست به دست شد که البته با واکنش منتقدانه کاربران مواجه شد. در همین ارتباط حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در پستی توئیتری این خنده‌ها را به کنایه رئیس جمهور به جانسون ربط داد؛ این در حالی است که ویدئویی منتشره خلاف ادعای آشنا را روایت می‌کرد.

و اما پس از اثبات ادعای خلاف واقع مشاور رئیس جمهور، وی در پستی دیگر تلاش کرد ادعایش را توجیه کند. آشنا در توئیت خود نوشت:

«اشتباه نکنید در توییت مورد اشاره تصویری منتشر نشده بود. آنچه من نوشتم مربوط به ورود جانسون به اتاق ملاقات و کنایه رئیس جمهور به او بوده است.»

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.