ارتباط با ما در

از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا مطرح شد

تازه‌ترین موضع‌گیری درباره ولیعهد سعودی و قتل خاشقچی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت: سعودی‌ها به من خیانت نکردند اما شاید به خودشان خیانت کرده باشند. امیدوارم سرانجام این مسائل حل شود

منتشر شده

جامعه ایرانی- رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد، احساس نمی‌کند که عربستان سعودی بر سر کشته شدن جمال خاشقجی به او خیانت کرده باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت: سعودی‌ها به من خیانت نکردند اما شاید به خودشان خیانت کرده باشند. امیدوارم سرانجام این مسائل حل شود.

اظهارات ترامپ در شرایطی منتشر می‌شود که جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی دوم اکتبر داخل کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد و سعودی‌ها به این امر اذعان دارند. در همین حال دادستان ارشد ترکیه پیشتر اعلام کرد خاشقجی به محض ورود به ساختمان کنسولگری به سرعت خفه شد و جسد او پیش از آنکه از بین برود قطعه قطعه شد.

عربستان سعودی بارها داستان‌سرایی خودش را درباره مرگ خاشقجی عوض کرده است و نهایتا اذعان کرد که او درون کنسولگری “بر اثر زد و خورد فیزیکی” کشته شده است. مدارک ترکیه نشان می‌دهد که کشته شدن خاشقجی پیش‌بینی شده و با قصد قبلی صورت گرفته است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.