ارتباط با ما در

بيرانوندي تاكيد كرد:

وزرات کار نیازمند یک فرد با تجربه است / برنامه ها و تعامل شریعتمداری در بهبود جو مجلس به نفع او تاثیر داشته است

بیرنوندی با بیان اینکه جو مجلس برای رای آوری شریعتمداری بهبود پیدا کرده است، تاکید کرد: در روز اول معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار، جو مجلس چندان مساعد نبود اما در حال حاضر شرایط بهتر شده است و رو به بهبود است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- یک نماینده مجلس تاکید کرد: در روز اول معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار، جو مجلس چندان مساعد نبود اما در حال حاضر شرایط بهتر شده است و رو به بهبود است. و برنامه ها و نوع تعامل آقای شریعتمداری در بهبود جو مجلس به نفع ایشان بسیار تاثیر داشته است.

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو فراکسیون امید در گفت وگو با جامعه ایرانی با بیان اینکه وزرات کار نیازمند یک فرد با تجربه است، گفت: وزارت کار وزارت بزرگی است و حتما به فرد با تجربه ای نیاز دارد. آقای شریعتمداری شخص با تجربه ای است که می تواند با توجه به سوابق گسترده ای که دارد این وزارتخانه را به خوبی اداره کند.

وی ادامه داد: آقا شریعتمداری فردی است که در دولت های مختلف در سمت های مختلف کار کرده و می تواند از عهده کار در این وزارتخانه بر بیاید. ایشان با وضعیت مجلس آشنایی دارند و می دانند که ممکن است به راحتی حمایت نشوند. اما علم، سواد، جسارت و تجربه فاکتورهایی است که به آقای شریعتمداری در رای آوری کمک می کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جو مجلس برای رای آوری شریعتمداری بهبود پیدا کرده است، تاکید کرد: در روز اول معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار، جو مجلس چندان مساعد نبود اما در حال حاضر شرایط بهتر شده است و رو به بهبود است.

بیرانوندی گفت: برنامه ها و نوع تعامل آقای شریعتمداری در بهبود جو مجلس به نفع ایشان تاثیر داشته است.

او در خصوص سایر وزرای معرفی شده به مجلس تاکید کرد: شناختی از سایر وزرا ندارم و باید برسی های بیشتری انجام داد.

بیرانوندی در پاسخ به اینکه آیا ۴ وزیر پیشنهادی رییس جمهور رای می آورند؟ خاطرنشان کرد: باید وزرا خودشان را به مجلس و نمایندگان معرفی کنند و بعد از ایجاد شناخت کافی می توان در خصوص رای آوری آنها اظهار نظر کرد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: مجلس با دولت تعامل داشته و توقع داشتیم دولت هم به همین اندازه با مجلس تعامل داشته باشد، اما اینطور نبود. بعید نیست که عدم تعامل دولت با نمایندگان بر روی رای به وزرای پیشنهادی تاثیر داشته باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.