ارتباط با ما در

در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح شد

توصیه لاریجانی به سپاه برای وارد نشدن به جناح‌های سیاسی

علی لاریجانی ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه وارد نشدن به امور خرد و به‌‌خصوص به گروه‌‌‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد را توصیه کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی- رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این دیدار، گزارشی از برنامه‌‌‌‌های جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای سطح آگاهی دینی پاسداران و بسیجیان ارائه کرد و با اشاره به سوابق پاسداران در علاقه‌مندی به مباحث ایدئولوژیک از ابتدای انقلاب اسلامی، کوشش فعلی را در راستای افزایش بصیرت دینی آنها، افزایش فضای معنوی در سپاه و دوری‌گزینی از وارد شدن به دسته‌بندی‌‌‌‌ها و جناح‌بندی‌‌‌های سیاسی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه سپاه پاسداران، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر برنامه های دشمنان انقلاب است.

در ادامه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت‌‌‌‌های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را در گرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد و به‌‌خصوص به گروه‌‌‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.

وی بهره‌‌‌‌گیری از آثار شهید مطهری و سایر بزرگان حوزه اندیشه اسلامی را برای افزایش بنیه دینی و اخلاقی پاسداران، امری مطلوب دانست.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. ن_ش

    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ در ۰۱:۱۱

    جاییکه امروزه سیاست در غذا خوردن هم دخیل است چرا سپاهی که موجودیت انقلاب و کشور به آن مربوط است نباید در امور سیاسی دخالت بکند آقای لاریجانی بنظر میرسد این حرف جنابعالی حرف یک دلسوز برای کشور و انقلاب نیست

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.