ارتباط با ما در

جهانگیری در جلسه غیرعلنی مجلس:

کاهش قیمت ارز ادامه دارد

حسن‌پور گفت: معاون اول رییس جمهور همچنین در این جلسه گفت که کاهش قیمت ارز ادامه دارد. ایشان همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست در رابطه با تفکیک وزارتخانه‌ها با دولت همکاری کند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- معاون اول رییس جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از ادامه کاهش قیمت ارز خبر داد.

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهوری گفت: آقای جهانگیری در این نشست بحث‌های مختلفی را مطرح کرد و از دستاوردهای خوب جلسه سران قوا و همچنین ذخائر استراتژیک ارزی کشور خبرهای خوشی به مجلس شورای اسلامی داد.

وی افزود: معاون اول رییس جمهور همچنین در این جلسه گفت که کاهش قیمت ارز ادامه دارد. ایشان همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست در رابطه با تفکیک وزارتخانه‌ها با دولت همکاری کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر موضوع تفکیک سه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی مطرح است و احتمالا این لوایح هفته آینده در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

به گفته وی قرار است سه نماینده به عنوان مخالف و سه نماینده به عنوان موافق در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی صحبت کنند

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. علی اصغر قاسم پور

    چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ در ۱۵:۰۱

    دلار باید به زیز چهار هزار تومان برگرده، ارزش پول ملی باید حفظ بشه، تا ین اسمی از تحریم برده شد خیلی از عپامل داخلی شدن تحریم کنندگان خودشون و ملت، ریختن سمت خرید دلار و طلا و سکه و زمین و دپو کردن اجناس!!! بابا چه خبره!!! ما باید بلوع فکری و عقلی داشته باشیم تحریم کننده های واقعی که خودتونید، گرانی راه انداختید، پول ملی رو بی ارزش کردید، ضررش به خود ملت می رسه حالا دیدید خبری نیست، پول و سرمایه رو در راه تولید و اشتغال و کار و رفاه و آبادانی هزنه کنین. تا از منافعش بهره مند شوید، باد آورده رو باد می بره!!!

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.