ارتباط با ما در

جهانگیری جایگزین حاجی‌میرزایی در دولت را معرفی کرد

معاون اول رئیس جمهور در حکمی حسین سیمایی صراف را به عنوان دبیر هیات دولت منصوب و اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم خدمات غنی‌تر و موثرتری، همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست جمهوری در اختیار هیات دولت قرار گیرد.

منتشر شده

متن این حکم به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف
نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده و سوابق مفید، به موجب این حکم به استناد ماده ۱۹ آیین‌نامه داخلی هیات دولت مصوب ۸ آذر ۱۳۶۸ جناب‌عالی را به سمت “دبیر هیات دولت” منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران و کارشناسان محترم داخل و خارج دولت، با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به افزایش کارآیی و اثربخشی دفتر هیات دولت، خدمات غنی‌تر و موثرتری را با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری در اختیار هیات محترم دولت قرار دهید.

معاون اول رییس جمهور در رونوشت این حکم از زحمات و خدمات ارزشمند آقای محسن حاجی میرزایی در طول مدت تصدی دبیری هیات دولت تشکر و قدردانی کرد.

حسین سیمایی صراف متولد سال ۱۳۴۷ و دارای دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی و تحصیلات حوزوی می‌باشد.

عضویت در هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه پژوهشی حقوق خصوصی پژوهشکده حقوقی شهر دانش، وکیل پایه یک دادگستری و داور اتاق بازرگانی ایران از سوابق اوست.

همچنین عضویت در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری، عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، عضو هیئت مرکزی بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیئت علمی وزارت علوم و نماینده معاونت حقوقی وزارت علوم در کمیسیون ملی یونسکو نیز از سایر مسئولیت‌های دبیر هیئت دولت است.

بر اساس این گزارش، سیمایی صراف پیش از این معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.