ارتباط با ما در

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

ثبت ۷.۸ میلیون مورد تردد جاده ای از ظهر سه شنبه

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت ۱۲ ظهر سی ام مرداد (سه شنبه) تا هشت بامداد امروز (یکم شهریورماه) بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد در ورودی و خروجی استان ها ثبت شد.

منتشر شده

جامعه ایرانی- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت ۱۲ ظهر سی ام مرداد (سه شنبه) تا هشت بامداد امروز (یکم شهریورماه) بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد در ورودی و خروجی استان ها ثبت شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، «عبدالهاشم حسن نیا» افزود: در این مدت بیشترین خروجی مربوط به استان های تهران و البرز و بیشترین ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بود.

به گفته رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، همزمان با عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته حجم سفرهای هموطنان در جاده های کشور افزایش یافته است.
وی از مسافران خواست بازگشت خود را به ساعت های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

همچنین به مردم توصیه می شود پیش از آغاز سفر با مرکز مدیریت راه های کشور به شماره ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه ها مطلع شوند تا مسیر و زمان مناسب را برای سفر خود انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس اطلاعات ۲۲۳۹ ترددشمار فعال از کاهش ۷.۳ درصدی ترددهای برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به شبانه روز پیش از آن خبر داد.
اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت گرفت.

محور رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک–دیزین در استان های البرز و تهران، محور گیوی– خلخال در استان اردبیل و محور ایلام- اسلام آباد غرب در استان ایلام تا اطلاع بعدی بسته است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.