ارتباط با ما در

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا تشریح کرد

جزییات تازه از بازداشت شهرام جزایری

متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد “شهرام جزایری” است و قصد داشته از طریق کشور ترکیه به کانادا برود.

منتشر شده

جامعه ایرانی- فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: شهرام جزایری که قصد خروج غیرقانونی در پوشش اتباع بیگانه را داشت، توسط مامور وظیفه شناس مرزبانی ناجا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از بدهکاران کلان مالیاتی کشور که در پوشش اتباع بیگانه با مخفی شدن در بار یک دستگاه تریلر حامل عدس که به مقصد یکی از کشورهای همسایه بارگیری شده بود در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: نامبرده هنگام دستگیری خود را تحت عنوان اتباع بیگانه معرفی کرده بنابراین وی به محل نگهداری اتباع غیرمجاز فرستاده شد که توسط یکی از ماموران مرزبانی، چهره زنی و مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه اعتراف کرد “شهرام جزایری” است و قصد داشته از طریق کشور ترکیه به کانادا برود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: دو نفر از همراهان متهم به منظور رهایی شهرام جزایری به پاسگاه مرزبانی ناجا مراجعه و قصد تطمیع ماموران با مبالغ کلان را داشتند که ماموران وظیفه شناس مرزبانی ضمن رد این پیشنهاد، پس از تشکیل پرونده متهم را به مراجع قضائی تحویل دادند.

سردار رضایی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همه ماموران وظیفه شناس مرزبانی گفت: مرزبان وظیفه شناس هنگ مرزی ماکو مورد تشویق قرار گرفت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.