ارتباط با ما در

ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی تشریح کرد

سه هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره به ایران

با این دو سخن ترامپ مشخص می‌شود که رئیس جمهور آمریکا برای تحقق ۳ هدف، برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرده است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اهداف آمریکا از مطرح کردن پیشنهاد مذاکره با ایران را تشریح کرد.

مجتبی ذوالنوری، در خصوص دعوت ترامپ از ایران برای انجام مذاکرات جدید با آمریکا، اظهارداشت: ترامپ بعد از توئیتی که علیه رئیس جمهور ایران منتشر کرد، با واکنش گسترده محافل سیاسی دنیا روبه رو شد و از سخنان روسای سایر کشورها، وزرای خارجه کشورهای مختلف و حتی از درون هیات حاکمه آمریکا دریافت که این ادبیات کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه جامعه جهانی را علیه آمریکا متشکل می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون اگر ترامپ صحبت از مذاکره را مطرح می‌کند، در حقیقت یک در نیرنگ و فریب است، جمله‌ای که ترامپ گفته مبنی بر این است که آمریکا آماده مذاکره اساسی و اصلی با ایران است، این در حالی است که پیش از بیان این موضع، ترامپ گفته که برجام قراردادی وحشتناک است.

وی افزود: با این دو سخن ترامپ مشخص می‌شود که رئیس جمهور آمریکا برای تحقق ۳ هدف، برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرده است.

ذوالنوری ادامه داد: هدف اول آن‌ها این است که محدودیت‌های برجامی را بدون تاریخ کنند و بدون انقضا باشد، این در حالی است که محدودیت‌های ایران در برجام از ۸ سال تا ۲۵ سال است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف دوم آن‌ها این است که نفوذ منطقه‌ای ایران را به برجام ربط بدهند و بر آن مسیر مانع ایجاد کنند، گفت: هدف سوم آمریکایی‌ها این است که توان موشکی و دفاعی ایران را هم به برجام ربط دهند و آن را محدود کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این شرایط ورود آمریکایی‌ها به این موضوع، فریب کارانه و زیاده خواهانه است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.