ارتباط با ما در

/روسیه 2018/

اتفاقات روز سوم جام جهانی که از دست دادید

با توجه به اینکه طرفداران ورزش و به خصوص فوتبال چشم به مسابقات جهانی فوتبال در روسیه دوخته اند، منتخبی از اتفاقات روز سوم این مسابقات که ممکن است از دست داده باشید را در اینجا آورده ایم.

منتشر شده

جامعه ایرانی– روز سوم جام جهانی روسیه با بازی فرانسه و استرالیا در کازان آغاز شد. در بازی آرژانتین و ایسلند، مسی ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی با نتیجه یک یک به پایان برسد. پرو که برای نخستین بار پس از ۳۶ سال در این رقابت ها حاضر شده بود، بازی را یک بر صفر به دانمارک واگذار کرد.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از دیلی میل، با توجه به اینکه طرفداران ورزش و به خصوص فوتبال چشم به مسابقات جهانی فوتبال در روسیه دوخته اند، منتخبی از اتفاقات روز سوم این مسابقات که ممکن است از دست داده باشید را در اینجا آورده ایم.

توپ پاره آدیداس

زمانیکه آدیداس تمام تلاش خود را صرف طراحی توپی زیبا برای رقابت های جام جهانی روسیه کرد، انتظار می رفت که این توپ حداقل تا پایان بازی دوام بیاورد.

با این حال شرایط برای بازیکنان فرانسه و استرالیا تا حدودی متفاوت پیش رفت. باد توپ این بازی در دقیقه ۲۸ خالی شد و توپی هم جایگزین آن شد، کمتر از ۱۵ دقیقه دوام آورد.

چه چیز خوش شانسی می‌آورد؟

شرایط را می دانید؛ رقابت های بین المللی فوتبال همواره با هوادارانی همراه بوده که با آنچه به نظرشان خوش شانسی می آورد راهی استادیوم می شوند.

در میان طرفداران استرالیا در استادیوم کازان که یک دست زرد پوشیده بودند، می شد هواداری را با یک عروسک کانکوروی کوچک دید.

هواداران فرانسوی هم سنگ تمام گذاشت بودند؛ یک هوادر فرانسوی با صورتی به رنگ پرچم کشورش از یک سو برج ایفل را از یک گوش آویزان کرده و از سوی دیگر خروس فرانسه را به همراه آورده بود. این در حالی است که دیگری با نان باگتی به اندازه یک دست به استادیوم آمده بود و در سرتاسر بازی آن را در هوا تکان می داد.

کفش‌ات را بپوش

شاید هنوز روز سوم باشد اما اتفاقات ادامه دارد. درگیری پل پوگبا و تام روگیک باعث شد یک کفش ورزشی به هوا برود.

این بازیکن منچستریونایتد در این درگیری مصدوم نشد اما مسلما خیلی هم خوشحال نشد وقتی فهمید چه اتفاقی رخ داده است.

دیه گو سیگار ممنوع

افسانه آرژانتین دیه گو ماردونا در بازی نخست تیمش در روسیه در ورزشگاه حضور داشت و باز هم نتوانست توجهات را به خود جلب نکند.

او که پس از سرود ملی جمعیت را به وجد آورده بود، شروع به کشیدن سیگار در ورزشگاهی کرد که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

ویلی برعکس ایستاده‌ای

در حالی که سرود ملی تیم آرژانتین پخش می شد، همه بازیکنان با هماهنگی کامل با سرود همراهی می کردند، بجز یک نفر؛ ویلی کابالرو، دروازه بان تیم که پشت به کاپیتان مسی و در خلاف جهت دیگر بازیکنان ایستاده و سرود خواند.

این احتمال وجود دارد که این بازیکن تیم چلسی به سمت پرچم کشورش ایستاده باشد و یا خیلی در ایستادن در صف خوب نیست.

هواداران پرشور پرو

هواداران پرو که تیم شان پس از ۳۶ سال برای نخستین بار در رقابت های جام جهانی حاضر شده، بیشترین تعداد را نسبت به رقابی خو دارند و با ظاهر و رنگ هایی جذاب راهی روسیه شده اند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.