ارتباط با ما در

فاضل میبدی خطاب به اظهارات سخنگوی دولت درباره مذاکره کیم و ترامپ

آقای نوبخت! فکری به حال کشور کنید

جناب نوبخت با این وضع اقتصادی کشور پایدار نخواهد ماند، شما را به خدا یا فکری به حال کشور کنید و یا رها کنید و بروید.

منتشر شده

جامعه ایرانی: محمد تقی فاضل میبدی، در واکنش به سخنان دیروز محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت درباره دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، از او و دولت متبوعش خواست که یا فکری به حال کشور کنید و یا رها کنید.

 

متن کامل این یادداشت که در اختیار جامعه ایرانی قرار گرفته است به این شرح است:

 

امروز از قول آقای نوبخت خواندم که:«نمی‌دانم رهبر کره شمالی با چه کسی مذاکره می‌کند»…

 

جناب آقای نوبخت سیاست کره شمالی که سال‌ها مردم این کشور را به خاک ذلت نشانده و تحریم‌ها کمر مردم را خم کرده است، به دولت جنابعالی که دولت ما هم هست چه ارتباطی دارد؟ چرا اصل را بر این نگذاریم که این ملاقات ممکن است بسود ملت کره تمام شود و دست‌کم یک کشوری مانند کره شمالی دست از سلاح هسته‌ای بردارد و به فکر معیشت مردم باشد.

 

جناب آقای نوبخت من هم بدعهدی‌های ترامپ را می‌دانم، ولی در دنیای امروز تنها راه‌حل مشکلات ملت‌ها رفتن سر میز مذاکره است.

 

شما اگر بخواهی از ملت مظلوم فلسطین هم حمایت کنی باید با دشمن آنان سر میز مذاکره حضور پیدا کنی، شاید اگر در دولت‌های قبل به‌ویژه زمان دولت خاتمی با آمریکا باب مذاکره را بازکرده بودیم، امروز شاهد دلار بالای هفت هزار تومان و سکه دو میلیون و پانصد هزار تومان نبودیم.

 

جناب نوبخت حتماً شما شخصاً مشکل مالی ندارید، ولی بدانید اگر دختری و پسری از طبقه متوسط بخواهند ازدواج کنند، یا باید رها کنند و یا تمام هستی‌شان به‌اضافه وامی که بانک شما می‌دهد هزینه کنند تا بتوانند در دفتر ازدواج حضور پیدا کنند، بگذارید دست‌کم کره شمالی مشکل خود را حل کند.

 

جناب نوبخت با این وضع اقتصادی کشور پایدار نخواهد ماند، شما را به خدا یا فکری به حال کشور کنید و یا رها کنید و بروید. باز هم می‌گویم راه نجات این کشور مذاکره و گفتگو با کشورهای بزرگ دنیاست، ولی چه بگویم که دولت شما در مسئله رفع حصر که یک مسئله داخلی است هنوز نتوانسته تصمیم بگیرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.