ارتباط با ما در

در سفر به مالزی از این جاذبه‌ها حتما دیدن کنید!

مالزی، سرزمینی با تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، در جنوب شرق آسیا واقع شده است. این کشور با جنگل‌های انبوه، سواحل بکر، شهرهای مدرن و پر جنب و جوش، و مردمی خونگرم، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است.

منتشر شده

در سفر به مالزی از این جاذبه‌ها حتما دیدن کنید!

مالزی، کشوری زیبا و سرزنده در جنوب شرق آسیا، با تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. از جنگل‌های انبوه و سواحل بکر تا شهرهای مدرن و پر جنب و جوش، مالزی برای هر سلیقه‌ای جذابیت دارد. پس در سفر به مالزی از جاذبه‌های دیدنی آن غافل نشوید.

سفر به مالزی از ایران

مالزی، سرزمینی با تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، در جنوب شرق آسیا واقع شده است. این کشور با جنگل‌های انبوه، سواحل بکر، شهرهای مدرن و پر جنب و جوش، و مردمی خونگرم، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. فاصله مالزی از ایران حدود ۷۰۰۰ کیلومتر است. شما با خرید بلیط تهران کوالالامپور می‌توانید با پرواز مستقیم از تهران به کوالالامپور، پایتخت مالزی، حدود ۷ ساعت این مسافت را طی کنید.

انتخاب زمان مناسب برای سفر به مالزی، نقشی کلیدی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. در این مطلب به بررسی بهترین زمان سفر به مالزی با توجه به شرایط آب و هوایی، فستیوال‌ها و تعطیلات خواهیم پرداخت.

بهترین زمان سفر به مالزی

مالزی به طور کلی دارای آب و هوایی گرم و استوایی است. در طول سال، دمای هوا در این کشور بین ۲۳ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد متغیر است. پس برای داشتن سفری خاطره انگیز با آب و هوای مناسب باید زمان بندی درستی داشته باشید. بهترین زمان سفر به مالزی از نظر آب و هوایی، فصل خشک است که از خرداد تا مهر ادامه دارد. در این فصل، بارندگی کم و آسمان آفتابی است و شرایط برای گشت و گذار و تفریحات ساحلی ایده آل خواهد بود.

فصل بارندگی در مالزی از آبان تا اردیبهشت است. در این فصل، بارندگی زیاد و رطوبت هوا بالا است. اگرچه قیمت تورها و هتل‌ها در این فصل ارزان‌تر است، اما ممکن است بارندگی‌های سیل‌آسا، برنامه‌های سفر شما را مختل کند.

در طول سال، فستیوال‌ها و تعطیلات متعددی در مالزی برگزار می‌شوند. اگر تمایل دارید در این فستیوال‌ها شرکت کنید، زمان سفر خود را با آنها هماهنگ کنید.

جذابترین جاذبه‌های دیدنی مالزی

در سفر به مالزی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی انتظار شما را می‌کشد. پس حتما پیش از آنکه راهی این کشور شوید برنامه‌ریزی دقیقی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی داشته باشید. برای اینکار می‌توانید لیستی از این جاذبه‌ها را تهیه و براساس اولویت بندی از آن دیدن کنید.

  • برج‌های دو قلو پتروناس: نماد شهر کوالالامپور و بلندترین برج‌های دوقلوی جهان، شما را به تماشای چشم اندازی بی‌نظیر از شهر دعوت می‌کنند. این برج‌ها در ۸۸ طبقه ساخته شده و اتصال این دو برج با پلی به طول ۵۸ متر است.

  • خانه وارونه کوالالامپور: تجربه‌ای جالب و سرگرم‌کننده برای تمام سنین، که شما را به دنیای وارونه و شگفت انگیزی می‌برد. این خانه دارای باغی با انواع گل‌های مصنوعی و چمن است.

  • موزه ملی مالزی: در این موزه می‌توانید با تاریخ و فرهنگ غنی مالزی آشنا شوید و سفری در زمان داشته باشید.

  • بوکیت بینتانگ: برای خرید و گشت و گذار در میان مراکز خرید لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های جذاب، به خیابان بوکیت بینتانگ بروید.

  • برج مخابراتی کی ال: منظره‌ای ۳۶۰ درجه از شهر کوالالامپور را از بلندترین برج مخابراتی این شهر تماشا کنید. برجی مخابرتی کی ال در ۴۲۱ طبقه به عنوان پنجمین سازه بزرگ دنیا شناخته می‌شود.

  • موزه توهمات کوالالامپور: در این موزه با توهمات بصری و چالش‌های ذهنی سرگرم خواهید شد و تجربه‌ای شگفت انگیز خواهید داشت. در این موزه بخش‌های مختلفی مانند اتاق گرداب، اتاق خالی، اتاق بی‌نهایت و… طراحی شده است.

  • بازار مرکزی مالزی: برای خرید سوغاتی و تجربه فرهنگ محلی، سری به بازار بزرگ و پرجنب و جوش مرکزی مالزی بزنید. بازار مرکزی مالزی یکی از بازارهای قدیمی است که در سال ۱۹۲۸ میلادی راه انازی شده. شما می‌توانید در این بازار انواع صنایع دستی، میوه‌ها و غذاهای خیابانی را مشاهده کنید.

  • غارهای باتو: مجموعه‌ای از غارهای آهکی با معابد هندو، مکانی برای تجربه معنویت و تاریخ است. این غارها در ۱۱ کیلومتری کوالالامپور قرار دارد. غار باتو به غار میمون‌ها شهرت دارد. قدمت آن ۴۰۰ میلیون سال است که با نورپردازی‌های زیبایی به محیطی جذاب برای بازدید تبدیل شده است.

  • پارک پروانه: در فضایی زیبا و رنگارنگ، پروانه‌های گوناگون را از نزدیک ببینید و از زیبایی آنها لذت ببرید. ۱۲۰ گونه مختلف پروانه می‌توانید در این پارک ببینید. این پارک در منطقه جالا سندراساری قرار دارد. علاوه بر این شما می‌توانید در پارک پروانه بیش از ۱۵ هزار گونه گیاه استوایی و حشرات عجیب را ببینید.

  • آکواریوم کوالالامپور: این آکواریوم زیبا به طول ۹۰ متر با بیش از ۱۵۰ گونه جانوری یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های کوالالامپور است. اگر می‌خواهید از این آکواریوم دیدن کنید از ساعت ۱۱ تا ۲۰ فرصت دارید.

  • محله چینی‌ها: قدم زدن در محله چینی‌ها، تجربه‌ای از فرهنگ و غذای چینی در قلب مالزی است. در این محله می‌توانید از بازار سنتی آن نیز دیدن کنید. یکی از نکات مهم برای گردش در این محله باید بدانید، اینکه محله چینی‌ها بسیار شلوغ و پر ازدحام است. پس مراقب لوازم خود باشید.

  • معبد کک لوک سی: بزرگترین معبد بودایی در مالزی، مکانی برای آرامش و معنویت است. این معبد زیبا که سوپرم بلیس نیز نامیده می‌شود در سال ۱۸۹۱ میلادی ساخته شده و در آن مجسمه‌های زیبا وجود دارد.

چرا مالزی را برای سفر انتخاب کنیم؟

اگر هنوز هم برای سفر به مالزی شک دارید، دلایل زیر می‌تواند شما را قانع کند که این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

  • تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد

  • جنگل‌های انبوه و سواحل بکر

  • شهرهای مدرن و پر جنب و جوش

  • غذاهای لذیذ و متنوع

  • مردمی خونگرم و مهمان نواز

  • قیمت مناسب سفر

رزرو بلیط کوالالامپور در فلای‌تودی

سفر به مالزی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری متنوع این کشور، تجربه‌ای فراموش نشدنی است. با برنامه‌ریزی دقیق و انتخاب مناسب جاذبه‌ها، می‌توانید سفری لذت بخش و خاطره انگیز را به مالزی داشته باشید.

برای رزرو بلیط هواپیما و هتل کوالالامپور می‌توانید از وبسایت فلای‌تودی استفاده کنید. فلای‌تودی با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته، سفری راحت و خاطره انگیز را برای شما رقم می‌زند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.