ارتباط با ما در

خدمات عایق کاری عباس زاده در تبریز

ایزوگام عباس زاده تقریبا چهار دهه است که خدمات نصب و فروش ایزوگام در شهرستان تبریز را ارائه می دهد . مجموعه از محصولاتی نام آشنا همانند آذر بام و دلیجان استفاده می کند که تمامی محصولات دارای ضمانت نامه کتبی می باشد .

منتشر شده

معرفی ایزوگام عباس زاده

ایزوگام عباس زاده تقریبا چهار دهه است که خدمات نصب و فروش ایزوگام در شهرستان تبریز را ارائه می دهد . مجموعه از محصولاتی نام آشنا همانند آذر بام و دلیجان استفاده می کند که تمامی محصولات دارای ضمانت نامه کتبی می باشد . جهت دریافت مشاوره بیشتر از طریق پل های ارتباطی با ما تماس بگیرید .

شماره تماس های ایزوگام عباس زاده

  • ۰۹۰۱۴۵۹۵۲۳۰
  • ۰۹۱۴۴۱۳۶۲۳۵

 

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام (عایق رطوبت) پوششی بسیار مناسب در برابر نفوذ رطوبت است. این ماده سال هاست که جایگزین قیر برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان ها از جمله پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و … شده است.

 

در گذشته انواع قیر مصنوعی و طبیعی انتخاب مناسبی برای عایق کاری قسمت های مختلف ساختمان بوده است. اما امروزه ایزوگام ها با مقاومت بیشتر و نصب آسان تر به انتخاب اول سازندگان ساختمان تبدیل شده اند.

 

البته ماده اصلی این محصول قیر است. قیر در انواع طبیعی و مصنوعی موجود است. این محصول معمولاً با کمک قیر مصنوعی یا قیر پالایشگاهی ساخته می شود. اما در نمونه های با کیفیت بالاتر و برای بهبود برخی خواص مانند افزایش انعطاف پذیری، افزایش طول عمر، کاهش شکنندگی و … از قیر یا گیلسونیت نیز در آن استفاده می شود. این امر امکان استفاده از ایزوگام را در شرایط متنوع تری در صنایع مختلف ممکن می سازد.

ساختار تشکیل دهنده ایزوگام

این محصول با توجه به روش ساخت و کیفیت نهایی ممکن است از لایه ها و قطعات مختلفی ساخته شود. اما به طور کلی آنچه در انواع این محصول به چشم می خورد; لایه ها به شرح زیر است:

  • فیلم پلی اتیلن
  • پلی استر
  • بافت
  • سایر مواد افزودنی

انواع ایزوگام

امروزه این محصولات با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند. اما در یک طبقه بندی کلی دو نوع ایزوگام دمیده و ایزوگام پلیمری قابل شناسایی است.

شما کاربران عزیز همچنان می توانید برای خرید ایزوگام در تبریز ، تهران ، مشهد ، اهواز و دیگر شهر ها می توانید با کارشناسان ایزوگام عباس زاده تماس بگیرید .

قیرگونی چیست ؟

قیر یک ماده چسبناک است که در فاز مایع تا نیمه جامد وجود دارد. دارای رنگ قهوه ای مایل به سیاه است.به طور کلی از رزین آسفالتین و سایر ترکیبات نفتی تشکیل شده است.ترکیبات مختلف قیر خواص متفاوتی را به همراه دارد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد قیرسازی می توانید با کارشناسان ایزوگام عباس زاده تماس بگیرید .

تفاوت قیر و آسفالت چیست؟

در ایران  دو کلمه قیر و آسفالت مترادف هستند، اما به طور کلی آسفالت به معنی ترکیب سنگدانه ها و قیر به عنوان چسبنده است که برای راه سازی استفاده می شود.

قیر یک ماده هیدروکربنی است. به طور طبیعی یافت می شود یا از طریق فرآیندهای پالایش نفت خام به دست می آید.

 

تار نیز یک ماده هیدروکربنی تیره است. اما تفاوت قیر و قیر در منشا تولید آنهاست. قطران از طریق فرآیند تقطیر ویژه از چوب یا زغال سنگ بدست می آید. قطران زغال سنگ دارای بنزن زیادی است که سرطان زا است.

تار بیشتر در راهسازی استفاده می شود. چوب قیر برای هزاران سال در شمال اروپا برای قایق‌های ضدآب، در میان مصارف دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. الیاف زغال سنگ و چوب نیز خواص دارویی دارند و برای درمان پسوریازیس و ریشه کنی میکروب ها استفاده می شوند.

شما کاربران عزیز همچنان می توانید برای خرید خدمات قیرگونی در تبریز ، تهران ، مشهد ، اهواز و دیگر شهر ها می توانید با کارشناسان ایزوگام عباس زاده تماس بگیرید .

آسفالت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ایرانی ها وقتی به شکل مایع چسبناک، سیاه و چسبناک نفت اشاره می کنند، اصطلاح آسفالت را ترجیح می دهند، در حالی که همان ماده در بیشتر جهان به عنوان قیر شناخته می شود.

ما می توانیم بیشتر آسفالت مورد استفاده در ساخت و ساز را امروزه در راه سازی پیدا کنیم.

آسفالت از چه ساخته شده است؟

این یک چسب مخلوط با یک سنگدانه است که سیمان آسفالتی را ایجاد می کند که سنگ، ماسه و شن را می چسباند و در نتیجه سنگفرش جاده ها و بزرگراه های ما را تشکیل می دهد. درصد کمی از آسفالت در محصولات عایق رطوبتی، آب بندی و عایق استفاده می شود.

طبق گزارش انجمن ملی روسازی آسفالت، ایالات متحده تقریباً ۳۵۰۰ کارخانه آسفالت دارد که در مجموع حدود ۴۰۰ میلیون تن روسازی آسفالت تولید می کنند – موادی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد دلار.

آسفالت چه خواصی دارد؟

با این حال، آسفالت در جاده های ما نباید فقط به عنوان یک چسب ساده برای روسازی در نظر گرفته شود. بسیار پیچیده تر از این است. به عنوان مثال، ما یک مخلوط آسفالتی طراحی کردیم که برای مقاومت در برابر آب و هوای شدید، خواه در زمستان های سرد سرد، یا مناطق گرم، مرطوب و ساحلی باشد. در این شرایط، مشکل رایج نمک است – چه به طور طبیعی در محیط زیست مانند شهرهای ساحلی و شهرهای ساحلی وجود داشته باشد و چه عمداً برای مقابله با برف و یخ استفاده شود.

شما کاربران عزیز همچنان می توانید برای خرید خدمات آسفالت در تبریز ، تهران ، مشهد ، اهواز و دیگر شهر ها می توانید با کارشناسان ایزوگام عباس زاده تماس بگیرید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.