ارتباط با ما در

بهترین برند تشک خارجی در ایران کدام است؟

اگر به بازار تجهیزات و وسایل خواب در ایران دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که علاوه بر تشک های داخلی یک سری تشک های خارجی با کیفیت و متنوع وجود دارد که هر یک از آن ها را می توان برای اتاق خواب انتخاب و تهیه نمود. اما به نظر شما بهترین برند تشک خارجی در ایران کدام است؟ تشک خارجی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

منتشر شده

اگر به بازار تجهیزات و وسایل خواب در ایران دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که علاوه بر تشک های داخلی یک سری تشک های خارجی با کیفیت و متنوع وجود دارد که هر یک از آن ها را می توان برای اتاق خواب انتخاب و تهیه نمود. اما به نظر شما بهترین برند تشک خارجی در ایران کدام است؟ تشک خارجی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال پاسخ این نوع سوالات هستید پیشنهاد تانیل چوب به شما دوستان و همراهان این است که همچون همیشه تا بخش پایان این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر آن که با بهترین تشک خارجی در ایران آشنا شوید، بتوانید بهترین انتخاب را تجربه کنید تا از انتخاب خود پشیمانی به بار نیاید و علاوه بر آن مجبور به خرید مجدد تشک جدیدی نشوید.

از جمله برندهای باکیفیت تشک خارجی در ایران می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

  • آیکیا (IKEA): این نوع تشک ها یکی از پرفروش ترین تشک های خارجی از کشور سوئد در ایران است. تشک‌های آیکیا دارای ماندگاری مناسب و قیمتی مقرون به صرفه هستند که می توانند برای برخی از افراد انتخاب درستی باشد. البته ناگفته نماند پیش از آن که نسبت به انتخاب و خرید این تشک اقدام کنید بهتر است که با مشخصات فنی این تشک آشنا شوید و با پزشک متخصص در زمینه ستون فقرات مشورت نمایید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید.
  • زست (Zest): یکی از بهترین تشک های خارجی در ایران، تشک زست است و یک برند آلمانی‌ست که تمامی تشک های این شرکت آلمانی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و تنوع زیادی در طرح و مدل های این نوع تشک در بازار ایران وجود دارد. از ویژگی هایی که باعث شده این تشک در میان عموم مردم بسیار محبوب باشد می توان به مواردی مانند استفاده از با کیفیت ترین مواد، ماندگاری بالا، دارا بودن تهویه هوا و… اشاره کرد.
  • دانلوپیلو (Dunlopillo): تشک دانلوپیلو یکی از موفق ترین تشک های خارجی در ایران است که بیش از ۷ دهه سابقه فعالیت داشته و تا به امروز توانسته است افراد زیادی را به سمت محصولات خود مشتاقانه جذب کند. اگر به دنبال تشک های فنر منفصل با کیفیتی خوب و طبی هستید، پیشنهاد تانیل چوب به شما عزیزان این است که از تشک های دانلوپیلو در اتاق خواب خود استفاده کنید.

در این قسمت به بهترین تشک خارجی در ایران اشاره شد که در نهایت برای انتخاب بهترین تشک، خود شخص است که باید به فاکتورهایی همچون ابعاد، ماندگاری، قیمت، سلیقه، جنس و نوع روکش تشک خارجی را در نظر داشته باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای اتاق خواب خود خریداری کند.

در نهایت، برای انتخاب بهترین برند تشک خارجی در ایران، می‌توانید به دو فاکتور اساسی یعنی کیفیت و رضایت مشتریان توجه کنید. محصولی با کیفیت بالا و بازخوردهای خوب از مشتریان، عملکرد و بهره‌وری بالاتری دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ویژگی های بهترین برند تشک خارجی در ایران

  • صلابت و استواری در تشک های خارجی نقش اساسی در دارا بودن کیفیت و طول عمر تشک خارجی در ایران دارد.
  • بهترین برند تشک خارجی در ایران باید از ماندگاری و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. به نظر تانیل چوب بهترین جنس برای تشک ها، لاتکس و فوم با کیفیت بالاست.
  • نوع روکش تشک تختخواب بر روی کیفیت و کارآمدی آن بسیار موثر است. این نوع تشک ها باید دارای روکشی بادوام و با کیفیت باشند تا بر روی خواب تاثیر منفی نداشته باشند.
  • نوع ظاهر و طراحی تشک های خارجی، یکی از ویژگی های مهم و اصلی در خرید تشک خارجی‌ست. برخی از این نوع تشک ها دارای طرح های جذاب و منحصر به فردی هستند که به دکوراسیون اتاق خواب شما کمک می کنند و بی تردید هارمونی خارق العاده ای را به اتاق خواب شما هدیه می کنند.
  • تهویه هوا، یکی از ویژگی های یک تشک خارجی است. با وجود این قابلیت می توان در روزهای گرم در فصل تابستان، یک تشک خارجی در زمان خواب و استراحت بهترین حس را به شما منتقل کند و حال خوبی را در آن لحظات تجربه کنید.

نکته: یکی از اصلی‌ترین مواردی که در حین خرید تشک‌های خارجی باید به آن اهمیت دهید، نوع نیاز و سلیقه شماست که در نهایت باید بتوانید تشکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بهترین مارک تشک خارجی در ایران از نظر تانیل چوب

همانطور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد، تشک خارجی دانلوپیلو یکی از موفق‌ترین تشک های خارجی در ایران است. این تشک ساخته دست اروپاست و در میان دیگر تشک های خارجی همچون ستاره ای پرنور می درخشد. برند دانلوپیلو در میان مردم خواهان زیادی دارد. از دلایل اصلی آن می توان به وجود لاتکس در تشک های این برند اشاره کرد. به عبارت دیگر این برند اروپایی در تمامی تشک های خود از لاتکس استفاده می کند که با محیط کاملا سازگار است و از دارای طول عمری مناسب و بادوام برخوردار است.

از مزیت های اعجاب انگیز این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیر تشک‌های مناسب
  • قابلیت گردش هوا در تشک
  • پشتیبانی از استانداردهای طبی
  • نخ های نقره دفع الکتریسیته ساکن بدن
  • تنوع سایز و ابعادی در تشک های دانلوپیلو وجود دارد

همچنین بهتر است بدانید که تشک های دانلوپیلو از خانواده تشک های طبی هستند که برای انواع کالای خواب‌ها، تشک تولید می کند و با بسته بندی‌های شکیل و اورجینال از کارخانه خود به سراسر جهان ارائه می‌کند.

جمع بندی

در این مقاله از سایت تانیل چوب و بخش راهنمای خرید ما سعی داشتیم که شما را با بهترین برند تشک خارجی در ایران همچون دانلوپیلو، آیکیا و زست نیز آشنا کنیم و به معرفی بهترین برند تشک خارجی بپردازیم. علاوه بر آن تعدادی از ویژگی های بهترین برند تشک خارجی (ماندگاری بالا، جنس، طراحی و …) را بیان کردیم تا علاوه بر آن که به اطلاعاتی مفید و کارآمد در این زمینه دست پیدا کنید، بتوانید بهترین برند تشک خارجی را برای اتاق خواب خود خریداری کنید و لذت ببرید. جهت خرید سرویس خواب ساده در تانیل چوب می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.