ارتباط با ما در

احراز هویت در صرافی کوینکس اجباری می‌شود؟ | قطع دسترسی ایرانیان به کوینکس، شایعه یا واقعیت؟

از زمان اعمال تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایرانیان و کاربران ایرانی و اجباری شدن احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های بزرگ دنیا مانند بایننس (و قطع شدن دسترسی ایرانی‌ها)، کاربران و فعالان ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌اند.

منتشر شده

از زمان اعمال تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایرانیان و کاربران ایرانی و اجباری شدن احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های بزرگ دنیا مانند بایننس (و قطع شدن دسترسی ایرانی‌ها)، کاربران و فعالان ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌اند.

به همین دلیل ایرانیان در بسیاری از پلتفرم‌های بزرگ جهانی قادر به ثبت نام، فعالیت و احراز هویت نیستند. برای حل این مشکل بسیاری از کاربران به پلتفرم‌های داخلی رو آورده‌اند اما موضوعی که وجود دارد این است که بسیاری از پلتفرم‌های داخلی امکانات صرافی‌های خارجی را ندارند.

با این وجود بازهم برخی از صرافی‌های خارجی هستند که احراز هویت در آنان اجباری نبوده و با توجه به این موضوع ایرانیان می‌توانند به فعالیت در این پلتفرم‌ها بپردازند.

صرافی کوینکس یکی از این پلتفرم‌ها است که سالیان زیادی است که در این عرصه در حال فعالیت بوده و به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد. فعالیت و استفاده از خدمات این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد و کاربران می‌توانند بدون احراز هویت از این صرافی استفاده کنند.

در این مطلب به بررسی کامل این صرافی و همچنین شایعاتی که در چند وقت اخیر مبنی بر تغییر سیاست‌های این صرافی نسبت به موضوع احراز هویت و خدمات‌دهی به ایرانیان منتشر شده است خواهیم پرداخت.

معرفی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ تاسیس و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد. این صرافی خدمات متنوعی را برای کاربران خود فراهم کرده تا مشتریان را از فعالیت در هر صرافی دیگری بی‌نیاز کند.

انواع خدمات موجود در این صرافی شامل معاملات اسپات، فیوچرز، امکان استیکینگ ارزهای مختلف، ارائه انواع اهرم‌های مالی و… می‌باشد.

این صرافی از زمان تاسیس توانسته کاربران بسیار زیادی را جذب کرده و رضایت آنان را به خوبی بدست بیاورد. این صرافی هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر از سراسر دنیا دارد.

موضع‌گیری صرافی کوینکس در قبال ایرانیان

همانطور که در قبل اشاره شد، کاربران ایرانی برای فعالیت در بسیاری از صرافی‌های خارجی با مشکل احراز هویت مواجه هستند. به همین دلیل ایرانیان باید به دنبال صرافی‌هایی باشند که قانون احراز هویت اجباری در آنان وجود ندارد.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس جزو آن دسته از صرافی‌هایی است که فعالیت در آن نیازی به احراز هویت ندارد. علاوه بر این موارد با توجه به اطلاعات موجود، این صرافی سخت‌گیری‌های زیادی در قبال کاربران ایرانی ندارد و هم‌اکنون بسیاری از کاربران ایرانی از طریق این صرافی به فعالیت در بازار رمزارزها مشغول هستند.

آیا صرافی کوینکس کلاهبردار است؟

قبل از ثبت نام و واریز وجه در هر صرافی خارجی یا ایرانی باید از صحت و اعتبار آن به خوبی اطمینان حاصل کنیم، زیرا فعالیت در صرافی‌های تازه تاسیس یا با اعتبار کم، در آینده ممکن است اطلاعات و وجوه افراد را در معرض خطر افراد کلاهبردار و سودجو قرار دهد.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در رده‌بندی مربوط به صرافی‌ها در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) وجود دارد و در رتبه ۵۰ قرار دارد. وجود یک صرافی در کوین مارکت کپ موضوع مهمی است و می‌توانداعتبار ویژه‌ای به پلتفرم مورد نظر ببخشد.

آیا احراز هویت در صرافی کوینکس اجباری می‌شود؟

مدتی است در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تغییر سیاست‌های مربوط به احراز هویت در صرافی کوینکس منتشر شده است. این موضوع موجب نگرانی تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی شده است و بسیاری از افراد سرمایه خود را از این صرافی خارج کردند.

اما پس از مدتی مشخص شد تمام این شایعات نادرست بوده و صرافی ارز دیجیتال کوینکس برنا‌مه ویژه‌ای برای خدمات‌دهی به کاربران ایرانی دارد و با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و کاربران ایرانی لازم نیست نگرانی در این رابطه داشته باشند.

کارمزد در صرافی کوینکس

یکی از موارد مهم در یک صرافی ارز دیجیتال، میزان کارمزد دریافتی از کاربران است. در حال حاضر سطح کارمزد بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی نزدیک به یکدیگر است و اختلاف چندانی در کارمزد صرافی‌ها مشاهده نمی‌شود.

میزان کارمزد دریافتی صرافی ارز دیجیتال کوینکس در معاملات اسپات ۰.۲ درصد است. این میزان در معاملات آتی (Futures) به عنوان میکر (Maker) به میزان ۰.۳ درصد و تیکر (Taker) حداکثر ۰.۵ درصد است.

امنیت صرافی کوینکس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس تمام مراحل امنیتی خود از جمله تایید دو مرحله ای، تایید دو مرحله ای گوگل، کد جلوگیری از کلاهبرداری (Anti phishing code) و… را برای کاربران خود فراهم کرده تا خیال کاربران را از امنیت این صرافی راحت کرده و سد محکمی در برابر کلاهبرداران و افراد سودجو ایجاد کرده باشد.

امکانات و خدمات صرافی کوینکس

در این صرافی امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال به صورت اسپات وجود دارد. در صرافی ارز دیجیتال کوینکس امکان معامله بیش از ۵۰۰ رمزارز مختلف وجود دارد که این تعداد می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کند. همچنین این صرافی دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربران برای نگهداری دارایی‌های خریداری شده مشکلی نداشته باشند.

علاوه بر این، امکان ترید و معامله در بازار معاملاتی برای کاربران این صرافی فراهم شده است. معامله‌گران حرفه ای می‌توانند با استفاده از اهرم‌ معاملاتی و همچنین امکان سفارش گذاری در این بازار معاملات خود به صورت فیوچرز (Futures) و با استفاده از امکانات آن انجام دهند. همچنین امکان خرید و فروش به صورت فروشگاهی نیز در این ثرافی برای کاربران فراهم شده است.

همچنین وجود پلتفرم معاملاتی ساده و کاربرپسند، موجب جذب کاربران بسیار زیادی به این پلتفرم شده و رضایت طیف وسیعی از کاربران اعم از حرفه‌ای و مبتدی شده و این صرافی سعی دارد تا سطح رضایت مشتریان خود را بالا نگه دارد.

سخن پایانی

در این مطلب امکان فعالیت ایرانیان در صرافی کوینکس به همراه سطح خدمات این پلتفرم برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار گرفت. علاوه بر این موارد شایعات پیرامون این صرافی رد شد تا کاربران ایرانی برای فعالیت در این صرافی نگرانی نداشته باشند.

صرافی کوینکس از اعتبار مناسبی هم برخوردار است و توانسته حجم معاملاتی مناسبی را برای پلتفرم خود رقم بزند که این موضوع سطح بازار معاملاتی این پلتفرم را به خوبی افزایش می‌دهد تا کاربران از این مورد هم نگرانی خاصی نداشته باشند و بدون مشکل به معامله بپردازند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.