ارتباط با ما در

نورپردازی تجاری با چراغ‌های AR111

نورپردازی فروشگاهی یکی از مهم‌ترین چالش‌های راه‌اندازی فروشگاه و شوروم است زیرا تاثیر مستقیمی بر استقبال مخاطبان، تبدیل آن‌ها به مشتری و نهایتا فروش بیشتر دارد.

منتشر شده

نورپردازی فروشگاهی یکی از مهم‌ترین چالش‌های راه‌اندازی فروشگاه و شوروم است زیرا تاثیر مستقیمی بر استقبال مخاطبان، تبدیل آن‌ها به مشتری و نهایتا فروش بیشتر دارد. بنابراین مدرن بودن چراغ فروشگاهی شما، از آن جهت که به افراد، حس به روز بودن و جدید بودن محصولات و برندتان را می‌دهد، بسیار اهمیت دارد. در این میان، چراغ‌های توکار AR111 با اشکال تک‌خانه، دو خانه و سه خانه، از مهم‌‍ترین و پرطرفدارترین چراغ‌های توکار هستند. در این مقاله به معرفی چراغ فروشگاهی AR111 و شرح اهمیت این چراغ در نورپردازی تجاری مدرن پرداخته‌ایم.

نورپردازی تجاری

چراغ توکار AR111 چیست؟

چراغ توکار فروشگاهی که در سرتاسر دنیا با نام AR111 نامیده می‌شود ( به دلیل قطر ۱۱۱ میلی‌متری دهانه آن) نوعی چراغ فروشگاهی است که در توان‌های مختلف ساخته شده و به شکل توکار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت لامپ فروشگاهی AR111 به گونه‌ای است که می‌تواند در انواع قاب‌های تک‌خانه و چندخانه قرار گرفته و به صورت توکار نصب گردد. چراغ توکار AR111 پس از نصب و درون قاب، قابلیت چرخش و تغییر جهت نور را نیز دارد. به همین دلیل از این چراغ هم در نورپردازی عمومی فضا و هم نورپردازی تکمیلی و اسپات در فروشگاه، شوروم، گالری و نمایشگاه استفاده می‌شود.

چرا چراغ AR111 را برای نورپردازی فروشگاه انتخاب کنم؟

همانطور که در بخش قبل ذکر شد، یکی از مزیت‌های اصلی چراغ توکار AR111، قابلیت نصب به صورت چندخانه (ماژولار) و علاوه بر این، قابلیت تغییر جهت چراغ درون قاب به سمت دلخواه است. اما این تمام مزیت‌های چراغ AR111 نیست. یک چراغ فروشگاهی باکیفیت، کیفیت و راندمان نوری بالایی هم دارد. به عنوان مثال، چراغ فروشگاهی AR111 اکووات، شاخص نمود رنگ بیش از ۹۵ را داشته که باعث نمایش رنگ‌ها در طبیعی‌ترین و واضح‌ترین حالت خود می‌شود. علاوه بر این به واسطه داشتن درایور (ترانس) با کیفیت، نور این چراغ به هیچ عنوان فلیکر یا چشمک نداشته و به همین دلیل از ایجاد خستگی چشم و سردرد برای افراد حاضر در فضای فروشگاه جلوگیری می‌کند.

تمامی موارد فوق به اضافه ۳ تا ۵ سال ضمانت تعویض بی قید و شرط، چراغ توکار AR111 اکووات را به یکی از بهترین گزینه‌های توکار برای نورپردازی فضای تجاری تبدیل می‌کند.

کاربرد چراغ فروشگاهی AR111 در کجاست؟

پیش از پرداختن به کاربرد چراغ فروشگاهی AR111 در داخل فروشگاه، باید به این نکته توجه کرد که از این چراغ، در فضای اداری و حتی مسکونی نیز به وفور استفاده می‌شود. پس نمی‌توان صرفا به کاربرد تجاری آن بسنده کرد.

چراغ AR111 در بخش‌های مختلف فروشگاه قابلیت استفاده دارد.  این چراغ معمولا در توان‌های ۲۵ و ۳۵ وات یا توان‌های نزدیک به این دو تولید می‌شود. از چراغ توکار ۳۵ وات معمولا در فضاهایی با ارتفاع بیشتر از ۳ متر و از گونه ۲۵ وات در فضایی با ارتفاع کمتر از ۳ متر استفاده می‌شود. همچنین در بخش ویترین یا طلافروشی که به نور بیشتری نیاز دارند، از نمونه ۳۵ واتی استفاده می‌شود.

برای نورپردازی عمومی فضا با استفاده از چراغ توکار فروشگاهی AR111، معمولا از حالت‌های چندخانه این چراغ استفاده شده و هر خانه به جهتی متفاوت چرخانده می‌شود تا بدین ترتیب نور در بخش بیشتری از فضا پخش شده و اثربخشی بیشتری داشته‌باشد.

مثلا برای نمایشگاه ماشین، فروشگاه بزرگ لباس و یا کیف و کفش چرم، چراغ توکار سه خانه از بهترین گزینه‌هاست.

در قسمت‌های دیگر فروشگاه از جمله بالای قفسه و رگال، راهرو، یا بخش‌های کوچکتر، چراغ فروشگاهی مربعی یا گرد تک خانه از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد یک نور تاکیدی با کیفیت با زاویه تابش ۲۰ درجه و ۴۰ درجه است.

برای خرید چراغ فروشگاهی چه کار کنم؟

اگر در میان رفت و آمد مشتریان، امور مربوط به فروشگاه و مدیریت آن، فرصتی برای سر زدن حضوری به بازار محصولات روشنایی را ندارید، با استفاده از مشاوره آنلاین و خرید غیر حضوری، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب ممکن را داشته‌باشید.در این خصوص کارشناسان فنی اکووات از طریق شماره تماس ۵۸۶۴۲-۰۲۱ و یا مشاوره آنلاین واتساپ آماده به خدمت‌رسانی هستند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.