ارتباط با ما در

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

اعتیاد به موادی همچون داروها و مواد مخدر، یک بیماری مزمن است که در آن افراد به صورت مکرر اقدام به مصرف این مواد می‌کنند.

منتشر شده

اعتیاد به موادی همچون داروها و مواد مخدر، یک بیماری مزمن است که در آن افراد به صورت مکرر اقدام به مصرف این مواد می‌کنند. مصرف مواد اعتیادآور علاوه بر پیامدهای منفی در زندگی اقتصادی و خانوادگی، پیامدهایی را نیز برای زندگی اجتماعی افراد به دنبال خواهد داشت. با گذشت زمان، اعتیاد می‌تواند یکسری تغییرات رفتاری و ظاهری چشمگیر در فرد ایجاد نماید. برای خلاص شدن از پیامدهای منفی اعتیاد، لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به ترک اعتیاد اقدام نمایید. برای این کار باید به بهترین کلینیک‌های ترک اعتیاد مراجعه کرده و درمان این بیماری را به صورت عمقی پیگیری نمایید. برای درمان اعتیاد و خلاص شدن از دام این بیماری مزمن، در ادامه این محتوا از کلینیک راه احیا با ما باشید.

اعتیاد، یک بیماری چندبعدی است!

شاید عجیب به نظر برسد. اما؛ چندبعدی بودن اعتیاد حقیقت دارد! اعتیاد فقط به جسم افراد آسیب وارد نمی‌کند، بلکه؛ باعث ایجاد آسیب عاطفی، رفتاری، معنوی و ذهنی نیز خواهد شد. فردی که در دام اعتیاد گرفتار شده است، بعد از مدتی کنترل مصرف را از دست داده و برای داشتن حال خوب ناچار به مصرف مکرر مواد مخدر می‌شود. عدم اعتماد به دیگران، انکار کردن، دلیل آوردن، انزوا، احساس گناه داشتن، از دست دادن اختیار و همچنین عدم مسئولیت‌پذیری از جمله دیگر علائم اعتیاد به مصرف مواد مخدر به شمار می‌روند. اولین گامی که یک فرد معتاد برای ترک اعتیاد باید بردارد، پذیرش اعتیاد است. فرد معتاد باید بپذیرد که بیمار شده و برای درمان آن تلاش کند. ما در این محتوا به بررسی بهترین روش‌ها برای ترک و درمان اعتیاد پرداخته و بهترین و موثرترین کلینیک ترک اعتیاد را به شما معرفی نموده‌ایم.

آیا برای همه بیماران گرفتار در دام اعتیاد، یک روش درمانی وجود دارد؟

برای اینکه نتیجه نهایی ترک اعتیاد مثبت بوده و بیماران بعد از گذراندن دوره درمانی خود، مجددا وارد این مسیر اشتباه نشوند، باید برای هر فرد یک برنامه مستقل وجود داشته باشد. در حقیقت؛ انتخاب روش درمانی و همچنین طول دوره درمان به عوامل مختلفی همچون نوع مواد مصرفی، مدت زمان مصرف مواد، مقدار مصرف مواد و همچنین تمایلات مختلف افراد برای درمان اعتیاد بستگی دارد. از این رو؛ نمی‌توان برای درمان همه بیماران یک روش را انتخاب کرد. کلینیک راه احیا، از متخصصان و همچنین کارشناسان در این زمینه استفاده کرده و بهترین و موثرترین راه برای هر شخص را انتخاب می‌کند. برای این کار کافیست با متخصصان ما در کلینیک اعصاب و روان راه احیا تماس بگیرید.

بهترین روش برای ترک اعتیاد چیست؟

شاید شما هم از عدم موفقیت برخی از افراد برای ترک مواد مخدر در مراکز مختلف شنیده‌ باشید! به نظر شما دلیل عدم موفقیت این افراد و مصرف مکرر مواد مخدر چیست؟ اعتیاد یکی از بیماری‌های مزمن است که روی روان و جسم افراد تاثیر می‌گذارد. اگر در مراکز ترک اعتیاد تنها روی جنبه ترک جسمانی اعتیاد تمرکز شود، فرد بعد از مدتی اقدام به مصرف مواد خواهد کرد. چرا که جنبه روانی اعتیاد مورد بررسی قرار نگرفته است. از این رو؛ یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای درمان اعتیاد، درمان روانی و جسمی آن می‌باشد. ترک روانی اعتیاد به این صورت است که فرد در دوره درمانی خود و حتی پس از آن با روان‌شناسان حاذق در ارتباط بوده و همچنین در کلاس‌های روان‌شناسی شرکت می‌کند. شرکت در این کلاس‌ها باعث ایجاد انگیزه برای ترک اصولی اعتیاد می‌شود.

برای ترک جسمانی نیز، مصرف کاهشی مواد مخدر پیشنهاد می‌گردد. به این صورت که فرد روزب‌روز از مصرف مواد اعتیادآور می‌کاهد. قرار گرفتن درمان روانی و کاهش مصرف مواد اعتیادآور در کنار ورزش، باعث می‌شود تا فرد به صورت کامل، مصرف مواد مخدر را کنار بگذارد. در نتیجه؛ می‌توانیم بگوئیم که بهترین روش برای ترک این مواد سمی و اعتیادآور، کاهش روزبه‌روز مصرف مواد و روان‌درمانی می‌باشد. کلینیک راه احیا، با در نظر گرفتن این روش و دیگر متدهای جدید برای افراد، انگیزه لازم برای درمان اعتیاد را در فرد ایجاد کرده و سلامت بیمار را به وی باز می‌گرداند. به خاطر داشته باشید که ترک اعتیاد با مصرف داروها و یا استفاده از روش‌های قدیمی نه تنها مشکل اعتیاد را حل نمی‌کند بلکه مشکلات بیشتری به این معضل اضافه خواهد کرد.

بهترین مرکز ترک اعتیاد

همان طور که می‌دانید، مراکز و کلینیک‌های بسیاری هستند که در زمینه ترک اعتیاد فعالیت می‌کنند. به همین دلیل است که انتخاب از میان این مراکز کمی سخت به نظر می‌رسد. ما در این محتوا ویژگی‌های بهترین مراکز ترک اعتیاد را برای شما بیان می‌کنیم تا شما با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها بتوانید بهترین کلینیک بازیابی و درمان اعتیاد را انتخاب نمایید. اولین و در حقیقت مهم‌ترین ویژگی یک کلینیک معتبر، داشتن مجوز رسمی است. ویژگی بعدی، قیمت‌های معقول و منصفانه در مراکز ترک و درمان اعتیاد می‌باشد. در واقع شما باید بتوانید کلینیکی را برگزینید که علاوه بر داشتن مجوزهای رسمی بتواند خدمات خود را قیمت‌های مناسب و به‌‌صرفه به بیماران عزیز ارائه دهد.

کنترل‌های روزانه و همچنین ارائه خدمات از طریق پرسنل‌های خوش‌اخلاق از جمله دیگر ویژگی‌های بهترین مرکز ترک اعتیاد به شمار می‌رود. از این رو؛ سعی کنید کلینیک‌های معتبری همچون کلینیک اعصاب و روان راه احیا را برای خلاص شدن از شر این معضل بیابید.

کلینیک اعصاب و روان راه احیا

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم؛ اعتیاد تاثیرات منفی بسیاری روی سلامت جسمی و روانی افراد می‌گذارد. همچنین مصرف مواد اعتیادآور، علاوه بر ایجاد وابستگی جسمی برای افراد، وابستگی روانی را نیز به دنبال دارد. از این رو در کنار خدمات درمانی که برای جسم ارائه می‌گردد، باید یک برنامه منظم برای روان نیز در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که کلینیک اعصب و روان راه احیا را به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد می‌شناسند. این مرکز تحت نظر مجرب‌ترین روان‌شناسان و روان‌پزشکان فعالیت داشته و برای درمان این بیماری از جدیدترین متد استفاده می‌کند.

از جمله جدیدترین روش‌هایی که برای ترک و یا درمان اعتیاد در کلینیک راه احیا مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانیم به استفاده از دستگاه آر تی ام اس ، الکتروشوک درمانی، علوم اعصاب شناختی، رفتاردرمانی شناختی، نوروفیدبک و… اشاره کنیم. تمامی این فرایندها باعث کاهش میل مصرف‌کننده به مصرف مواد مخدر خواهد شد. برای ترک اعتیاد در کلینیک راه احیا، به سایت اصلی این کلینیک مراجعه کرده و نام و نام‌خانوادگی خود را جهت گرفتن نوبت ثبت نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.