ارتباط با ما در

کابینت نئوکلاسیک چیست؟ کابینت ترند سال ۱۴۰۲

کابینت نئوکلاسیک بسیار به روز است و ویژگی های مثبت زیادی دارد. کابینت مدرن و کابینت کلاسیک دو مدل از سبک های اصلی طراحی کابینت هستند. با گذشت سالها این دو سبک پیروان خود را پیدا کردند، طراحان با ترکیب این دو سبک سبک جدیدی را معرفی کردند و آن را سبک نئوکاسیان نامیدند.

منتشر شده

کابینت نئوکلاسیک بسیار به روز است و ویژگی های مثبت زیادی دارد. کابینت مدرن و کابینت کلاسیک دو مدل از سبک های اصلی طراحی کابینت هستند. با گذشت سالها این دو سبک پیروان خود را پیدا کردند، طراحان با ترکیب این دو سبک سبک جدیدی را معرفی کردند و آن را سبک نئوکاسیان نامیدند.

  • کیفیت کابینت نئوکلاسیک
  • تفاوت کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک
  • درب کابینت نئوکلاسیک
  • رنگ آمیزی کابینت نئوکلاسیک
  • کابینت نئوکلاسیک سفید
  • کابینت نئوکلاسیک خاکستری
  • دستگیره کابینت نئوکلاسیک
  • جزیره کابینت نئوکلاسیک
  • بهترین شرکت طراحی، ساخت و اجرای کابینت

کابینت نئوکلاسیک سفید

کیفیت کابینت نئوکلاسیک

کیفیت این سبک کابینت به نوع پرداخت و رنگ انتخابی بستگی دارد. بالاترین کیفیت متعلق به کابینت تمام چوب نئوکلاسیک است که تمام اجزای کابینت از چوب ساخته شده است. رتبه دوم مربوط به روکش چوب است که روی ام دی اف خام را با روکش چوب می پوشاند و سپس رنگ می کند. اگر از رنگ های جلا استفاده شود، کیفیت بهتری خواهد داشت. در دسته بعدی پوشش غشایی قرار دارد .

تفاوت کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک

از آنجایی که کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از سبک های مدرن و کلاسیک است، البته ویژگی های مشترک بسیاری بین کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک وجود دارد. در اینجا تفاوت بین این دو سبک را برجسته می کنیم :

  • کابینت کلاسیک جزئیات بیشتری دارد. در کابینت کلاسیک انواع گل، سر ستون، پایه ستون و …. استفاده می شود، اما در سبک نئوکلاسیک به سادگی و پرهیز از جزئیات توجه زیادی می شود .
  • در کمد لباس کلاسیک از طرح های چوبی با طلا استفاده می شود اما در نئوکلاسیک از رنگ های خنثی مانند خاکستری و سفید یکدست استفاده می شود و رنگ طلایی اصلا جایی ندارد .
  • تفاوت بعدی این دو نوع کابینت در سبک نورپردازی آنهاست. در کابینت های نئوکلاسیک از لوسترهای آویز و مدرن استفاده می شود، اما در کلاسیک بیشتر نورپردازی ها به صورت لوسترهای لوکس کریستالی و چراغ های توکار ارائه می شود .

درب کابینت کلاسیک نشان از هنرمندی طراحان کابینت دارد. این درها نه به سادگی کابینت مدرن، صاف و صیقلی هستند و نه مانند کابینت کلاسیک برش و جزئیات زیادی دارند. بنابراین، اگر سادگی درب‌های مدرن را دوست ندارید و از شلوغی طرح‌های کلاسیک متنفر هستید، درب‌های نئوکلاسیک بهترین گزینه هستند. این درب ها معمولا از ام دی اف معمولی با روکش پی وی سی یا چوب طبیعی یا چوب تماما طبیعی ساخته می شوند . انتخاب نوع مواد بستگی به بودجه شما دارد. البته کابینت های تمام چوب بسیار گران تر هستند .

رنگ آمیزی کابینت نئوکلاسیک

آشپزخانه نئوکلاسیک می تواند رنگ های متنوعی داشته باشد. این رنگ‌آمیزی می‌تواند مات یا براق باشد و با انواع پوشش‌های غشایی، پوشش چوب، چوب، رنگ جلا و غیره به دست آید. توجه داشته باشید که نئوکلاسیک یک سبک است و به نوع رنگ و پوشش آن اشاره ندارد. این نوع کابینت را می توان با هر متریالی حتی ام دی اف ساخت! با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دستگاه های مختلف کابینت سازی، تنوع در این زمینه به سرعت در حال افزایش است و هر ساله شاهد روندهای جدید و متنوع تری هستیم. تجارت کابینت سازی بسیار رقابتی است و بهترین ها در این زمینه با پیشنهادات متنوع تر برجسته می شوند. رنگ‌های مات محبوب‌تر از رنگ‌های براق هستند. روکش های ممبران فوق مات نیز تنوع رنگی زیادی دارند. این پتوها در انواع متریک و رول موجود می باشند. رنگ ها شامل :

  • سرمه ای
  • پسته
  • خردل
  • آجر
  • آبی آسمانی
  • سبزه‌نایی
  • یشم
  • خاکستری
  • سفید
  • آبی تیره
  • نسکافه
  • خاکستری
  • مشکی

اگر قصد دارید مبلی را از چوب یا روکش چوب بسازید، می توانید مبل را به هر رنگی که می خواهید بسازید. شما فقط باید نمونه رنگ را به رنگ کار نشان دهید و آن را برای شما رنگ می کند. هنگام انتخاب بهترین طرح رنگ برای کمد لباس نئوکلاسیک خود، به خاطر داشته باشید که باید با کل خانه شما هماهنگ باشد و رنگ آن به مرور زمان شما را خسته نکند. توصیه ای که برای انتخاب رنگ برای شما داریم این است که در هنگام طراحی به توصیه های طراح توجه کنید و در صورت لزوم اگر از رنگی مطمئن نیستید از طراح بخواهید که در چند رنگ برای شما طراحی کند و این رنگ را با هم ترکیب کند. . خوب با خانه شما ببین _

کابینت سفید نئوکلاسیک بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ آشپزخانه نئوکلاسیک است. روحی که در این سبک وجود دارد به عبارت «زیبایی در سادگی است» اشاره دارد که حقیقت مطلب را به خوبی بیان می کند. به طور کلی رنگ سفید با همه سلیقه ها مطابقت دارد. البته انتخاب رنگ آشپزخانه به عوامل زیادی مانند وسایل آشپزخانه، دکوراسیون کلی خانه، میزان نور و رنگ کف و کاشی ها بستگی دارد. رنگ سفید معجزه فضاهای کوچک است و آشپزخانه های کوچک را بزرگ و جاودانه جلوه می دهد. برای آشپزخانه سفید بهتر است از مبلمان تیره رنگ و سنگ طبیعی مانند گرانیت تیره استفاده کنید .

کابینت نئوکلاسیک خاکستری

رنگ خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت های نئوکلاسیک است که به ندرت در انواع دیگر کابینت های کلاسیک مانند ممبران استفاده می شود. رنگ های خنثی مانند خاکستری یا سبز مات و آبی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. نئوکلاسیک‌های زیبا با این رنگ‌های محبوب که به خوبی با سایر وسایل دکور خانه هماهنگ می‌شوند، بهترین ظاهر را خواهند داشت .

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دسته مبلمان نئوکلاسیک نشان دهنده روح حاکم بر این سبک، ساده یا نقطه ای و فلزی است. در این سبک از دسته های سرامیکی یا طلایی کلاسیک استفاده نمی شود. دستگیره های خطی و ساقه یکی دیگر از انتخاب های پرطرفدار برای این سبک است، اما از دسته های یکپارچه و مغناطیسی نیز خبری نیست. بهترین انتخاب دستگیره های استیل و فلزی است که با سادگی سبک نئوکلاسیک هماهنگی کامل دارد. اخیراً از مدل های دستگیره برای نئوکلاسیک ها استفاده می شود که با کج شدن درب های نئوکلاسیک ایجاد می شوند که هنوز در ایران مورد استفاده قرار نگرفته و در طرح های خاص مورد استفاده قرار می گیرند .

کابینت نئوکلاسیک سرمه ای

جزیره کابینت نئوکلاسیک

جزیره کابینت نئوکلاسیک با جزیره کلاسیک بسیار متفاوت است. خطوط عمودی یا مورب همیشه در این سبک مهم هستند و جزیره ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. تزئینات یا ستون های طلایی در این جزیره جایی ندارند. سرستون ها حذف می شوند و اغلب با ستون های بسیار ساده و بدون تزئین جایگزین می شوند. رنگ جزیره می تواند با رنگ مبلمان یا همان رنگ متفاوت باشد. سادگی حرف اول این سبک است .

 بهترین شرکت برای خرید کابینت نئوکلاسیک

شرکت تهران کابینت تولید کننده اصلی کابینت نئوکلاسیک در ایران می باشد.

شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد کابینت نئوکلاسیک میتوانید به سایت ما سر بزنید و یا با شماره ۰۹۱۲۵۱۹۰۶۲۹ تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان با مشاوران شرکت تهران کابینت صحبت کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.