ارتباط با ما در

بهترین روش ساخت اکانت اسپاتیفای

اگر از سرویس پرمیوم اسپاتیفای استفاده می‌کنید، VPN به شما امکان می‌دهد به موسیقی و پادکست‌های خود در هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید؛ این موضوع حتی در کشورهای محدود نیز صدق می‌کند.

منتشر شده

بهترین روش ساخت اکانت اسپاتیفای

آیا به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای هستید؟ اسپاتیفای ممکن است بنا به دلایلی از دسترسی کاربران در برخی کشورها به آهنگ‌ها و آلبوم‌ها جلوگیری کند. اما راه‌حل چیست؟ از آنجایی که سیستم از آدرس IP شما استفاده کرده تا تعیین کند که کدام آهنگ‌ها را ارائه دهد، یا اگر در یک کشور محدود هستید، شما را مسدود کند، استفاده از VPN ممکن است راه‌حل مناسبی باشد. یک VPN به شما یک آدرس IP متفاوت از کشوری که در آن هستید اختصاص می‌دهد. برای مثال، اگر در ایران هستید و قصد خرید اکانت اسپاتیفای را دارید، اتصال به سروری در ایالات متحده، اسپاتیفای را فریب می‌دهد تا فکر کند از ایالات متحده به آن دسترسی دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش خرید اکانت اسپاتیفای و دور زدن فیلترینگ آن را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

محدودیت‌های حساب رایگان اسپاتیفای

اگر از سرویس پرمیوم اسپاتیفای استفاده می‌کنید، VPN به شما امکان می‌دهد به موسیقی و پادکست‌های خود در هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشید؛ این موضوع حتی در کشورهای محدود نیز صدق می‌کند. اما به طور معمول، کاربران حساب رایگان می‌توانند به مدت ۱۴ روز به حساب‌های اسپاتیفای خود در هنگام سفر به خارج از کشور دسترسی داشته باشند. وقتی این دوره تمام شد، باید تنظیمات مکان را در حساب اسپاتیفای خود تغییر دهید و دوباره وارد شوید.

در ادامه نحوه گوش دادن به آهنگ‌های قفل شده در منطقه در اسپاتیفای و ساخت اکانت آن با استفاده از VPN آورده شده است.

آیا می‌توانم اسپاتیفای را با یک VPN رایگان رفع انسداد کنم؟

ما VPN‌های رایگان را توصیه نمی کنیم؛ زیرا اکثر آنها قابل اعتماد نیستند! آنها ادعا می‌کنند که خدمات خود را رایگان ارائه خواهندداد، اما اغلب این وی پی ان‌ها برخی داده‌های شما را به اشخاص ثالث می‌فروشند و برخی دیگر‌هانی پات برای هکرها و جاسوسان هستند.

اما Windscrib – بهترین VPN رایگان ما – این موضوع را به چالش می‌کشد. علیرغم رایگان بودن، حریم خصوصی و امنیت آنلاین قوی را ارائه می‌دهد و دارای ۱۱ مکان سرور رایگان است که به شما در دور زدن geoblock‌های اسپاتیفای کمک می‌کند. علاوه بر این، شامل ۱۰ گیگابایت داده در ماه خواهدبود که برای پخش اسپاتیفای کافی است.

خرید اکانت اسپاتیفای

برنامه VPN را دانلود و نصب کنید

برای خرید اکانت اسپاتیفای و استفاده راحت از آن، به وب سایت ExpressVPN بروید و مراحل ثبت نام را کامل کرده و برنامه VPN را دانلود کنید. اکثر ارائه دهندگان VPN برنامه‌های بومی را برای ویندوز، مک، اندروید، iOS و لینوکس ارائه می‌دهند، بنابراین پیدا کردن یک برنامه برای دستگاه شما باید آسان باشد. بر روی فایل دانلودی دوبار کلیک کنید و همراه با ویزارد نصب دنبال نمایید تا تنظیمات کامل شود.

ExpressVPN قیمت مناسبی دارد و اگر در کشوری هستید که اسپاتیفای در آن محدود شده است – مثلاً ایران- به سروری در یک کشور پشتیبانی شده مانند ایالات متحده متصل شوید. اگر خرید اکانت اسپاتیفای را انجام داده‌اید و نمی‌توانید به آهنگ‌های خاصی در کشور خود دسترسی پیدا کنید، حتماً به سروری متصل شوید که در آن آهنگ‌ها در دسترس هستند.

اگر خرید اکانت اسپاتیفای را انجام نداده و حساب کاربری ندارید، پلتفرم اسپاتیفای را در مرورگر خود باز کرده و ثبت نام کنید. فرقی نمی کند اسپاتیفای premiumرا انتخاب کنید یا نسخه رایگان؛ زیرا می‌توانید لیست‌های پخش خود را از بیش از ۵۰ میلیون آهنگ بسازید.

۳ مورد از بهترین سرویس‌هایVPN برای گوش دادن به آهنگ‌های مسدود شده

ما VPN‌های مختلف را از جنبه سرعت، پهنای باند و حریم خصوصی و امنیت آنلاین بررسی کردیم تا مناسب ترین سرویس‌ها را برای اسپاتیفای تعیین کنیم. سه VPN در صدر قرار گرفتند و ما در مورد نقاط قوت آنها (و نقاط ضعف، در صورت وجود) بحث خواهیم کرد.

۱. ExpressVPN ؛ به طور کلی بهترین وی پی ان برای اسپاتیفای

ExpressVPN سرعت، امنیت و پهنای باند نامحدودی را که برای لذت بردن از موسیقی بی وقفه در اسپاتیفای نیاز دارید، ارائه می‌دهد. ExpressVPN بنا به دلایلی بهترین VPN برای اسپاتیفای است و سریعترین VPN خواهدبود که توانایی بی نظیری برای دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی دارد. علاوه بر اینکه شما را بدون توجه به کشور محل سکونت‌تان وارد اسپاتیفای می‌کند، پخش موسیقی یکپارچه را نیز تضمین خواهدکرد.

همچنین در صورت خرید اکانت اسپاتیفای، این وی پی ان داده‌های نامحدودی را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید از لیست‌های پخش و پادکست‌های اسپاتیفای خود بدون وقفه، صرف نظر از اینکه چقدر طولانی هستند، لذت ببرید. ممکن است این برنامه برای شما گران باشد، اما وقتی مجموعه ویژگی‌های جامع و عملکرد همه جانبه را در نظر بگیرید، خواهید دید که ارزش زیادی برای پول شما ارائه می‌دهد.

۲. NordVPN – بهترین وی پی ان برای کشورهایی که اسپاتیفای در آنها محدود است

علاوه بر امنیت دیجیتال و حریم خصوصی، NordVPN سرعت بسیار خوبی برای لذت بردن از موسیقی بدون تاخیر در اسپاتیفای ارائه می‌دهد. اگر قیمت ExpressVPN برای شما کمی گران است، NordVPN می‌تواند جایگزینی ایده آل باشد و این شبکه دارای بیش از ۵۲۰۰ سرور برای رفع انسداد اسپاتیفای خواهدبود. اگرچه سرعت آن به اندازه سرعت ExpressVPN نیست، اما پخش موسیقی بدون تاخیر را ارائه می‌دهد.

خرید اکانت اسپاتیفای

NordVPN همچنین حریم خصوصی و امنیت دیجیتال محکمی را ارائه می‌دهد و دارای سوئیچ خودکار، پروتکل‌های امن و رمزگذاری و محافظت از نشت DNS است. این ابزارها به صورت هماهنگ برای رمزگذاری ترافیک شما و پوشاندن آدرس IP برای دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی اسپاتیفای و فایروال‌ها کار می‌کنند.

۳. CyberGhost

CyberGhost علاوه بر برخورداری از شبکه گسترده‌ای از سرورها، سرورهای اختصاصی را برای بهبود پخش موسیقی برای کسانی که اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای کرده‌اند، ارائه می‌دهد. مانند NordVPN، CyberGhost نیز مقرون به صرفه است، اما دارای یک شبکه گسترده تر از حدود ۷۸۰۰ سرور برای رفع انسداد اسپاتیفای خواهدبود. علاوه بر سرورهای معمولی، CyberGhost سرورهای بهینه شده برای پخش جریانی را ارائه می‌دهد که در پخش اسپاتیفای و Netflix بسیار ماهر هستند.

CyberGhost دارای سرعت مناسب و پهنای باند نامحدود است و از پخش بدون بافر در اسپاتیفای پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند، این یک VPN امن است که از رمزگذاری و پروتکل‌های قوی برای پنهان کردن ترافیک و داده‌های شخصی از چشمان کنجکاو استفاده می‌کند. همچنین به لطف هفت اتصال همزمان آن، یکی از بهترین VPN‌ها برای چندین دستگاه خواهدبود.

سخن پایانی

اکنون می‌دانید که چگونه اسپاتیفای را رفع انسداد کنید و به لیست‌های پخش خود در مدرسه، محل کار یا کشورهایی که سرویس پخش موسیقی محدود است دسترسی داشته باشید. کلید رفع انسداد اسپاتیفای این است که یک VPN امن و قابل اعتماد پیدا کنید. در حالی که سه VPN برتر ما برای اسپاتیفای کار را انجام می‌دهند، توصیه می‌کنیم برای کارایی بهتر اسپاتیفای خود با ExpressVPN شروع به کار کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.