ارتباط با ما در

بهترین باربری‌های سال ۱۴۰۱

بهترین باربری‌های سال ۱۴۰۱ بر اساس میزان فعالیت، خدمات و تعرفه های ارائه شده بصورت رسمی آمارگیری و معرفی شدند. برخی از باربری‌هایی که امسال در خدمت مردم بوده‌اند، توانسته‌اند تا امکانات متنوعی را در اختیار مردم قرار دهند و هموطنان بر اساس این امکانات و خدمات، حمل باری آسوده را تجربه کنند.

منتشر شده

بهترین باربری‌های سال ۱۴۰۱

بهترین باربری‌های سال ۱۴۰۱ بر اساس میزان فعالیت، خدمات و تعرفه های ارائه شده بصورت رسمی آمارگیری و معرفی شدند. برخی از باربری‌هایی که امسال در خدمت مردم بوده‌اند، توانسته‌اند تا امکانات متنوعی را در اختیار مردم قرار دهند و هموطنان بر اساس این امکانات و خدمات، حمل باری آسوده را تجربه کنند. افرادی که قصد حمل و جابجایی وسایل منزل خود را دارند، همیشه به دنبال بهترین‌های باربری‌ و اتوبارها هستند. اگر شما هم این سوال را در ذهنتان دارید که بهترین باربری ۱۴۰۱ کدام است؟ پس این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

تیک بار

تیک بار دارای بهترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان و کارگران است که در خدمت ناوگان باربری هستند. تیک بار فعالیت خود را سال‌ها است که آغاز کرده و خدمات اسباب‌کشی، بسته بندی اثاثیه شرکت و منزل، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و مواردی این گونه را به مردم ارائه می‌کند. از جمله ویژگی‌هایی که این باربری دارد این است که حتی به افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند، خدمات ارائه کرده و حمل بار به خارج از کشور را نیز در میان خدمات خود قرار داده است.

آسوده بار

شرکت باربری آسوده بار از قدیمی‌‎ترین شرکت‌های باربری تهران به حساب می‌آید. این مجموعه از سال ۱۳۷۸ شعبه باربری غرب تهران را بنیان نهاد و در زمینه حمل و نقل خدمات خوبی را به مردم تهران ارائه کرد. پس از مدتی شعبات دیگر آن از جمله باربری شمال تهران، شرق و… فعال شد و هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به تمام مردم پایتخت است. از جمله خدماتی که در آسوده بار می‌توانید دریافت کنید، مواردی همچون حمل اثاثیه منزل و باربری تهران به شهرستان است. بهترین پرسنل و کارگران در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و ماشین‌های حمل بار متنوعی در این مجموعه استفاده می‌شود.

باربری ساقدوش

باربری ساقدوش، سال‌ها است که در خدمت مردم بوده و تاکنون توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به خود جلب کند. این اتوبار در جهت اسباب کشی منازل و شرکت‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است و حتی در صورتی که برای روزهای تعطیل به خدمات باربری نیاز دارید، می‌توانید روی این شرکت حساب باز کنید. باربری ساقدوش حمل گاوصندوق، وسایل بزرگ، جهیزیه عروس، اثاثیه منزل و شرکت را انجام می‌دهد و از بهترین کارگران برای این اقدامات استفاده خواهد کرد.

صداقت بار

صداقت بار از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و با گذشت زمان توانست اعتماد همشهریان در تهران را به دست آورد. صداقت بار در فهرست شرکت‌های ناوگان‌ بزرگ حمل و نقل عمومی استان تهران قرار گرفته است. شما علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری برای دریافت خدمات به این شرکت مراجعه کنید، می‌توانید به صورت آنلاین هم سفارشات خود را به ثبت برسانید. این شرکت خدمات بسیار مختلفی را در حوزه حمل و نقل و باربری به مشتریان ارائه می‌کند.

ظریف بار

از جمله بهترین باربری‌های سال ۱۴۰۱ ظریف بار است. این شرکت تمامی خدماتی که در ارتباط با حمل بار و اثاث کشی بوده را بیمه خواهد کرد. ظریف بار سابقه فعالیت چهل ساله دارد و می‌توانید با خیال راحت خدمات مختلفی را از این مجموعه بخواهید. بسته بندی اثاث، سرعت و دقت بالا در حمل و نقل، استفاده از پرسنل متخصص و خوش برخورد، حمل جهیزیه عروس، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و…. از جمله خدماتی است که شما می‌توانید از این مجموعه بخواهید.

باراست

باراست یکی از بهترین باربری‌های تهران به شمار می‌آید که بروزترین و مجهزترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند. این مجموعه دارای انواع کامیون بوده و صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر از جمله مهم‌ترین کارهایی است که در این باربری انجام می‌شود. پشتیبانی برخط و شبانه روزی، ارائه سرویس‌های باربری حتی به شهرستان‌ها توانسته از معیارهایی باشد که بتوان باراست را هم در لیست بهترین اتوبار‌های تهران قرار داد. حفظ احترام مشتری، حسن سابقه، بهره‌گیری از بهترین کارگران از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

باربری مالک اشتر

مالک اشتر را می‌توانیم از ارزانترین باربری‌هایی بدانیم که سالها است در زمینه حمل و نقل خدمات مختلفی را به همشهریان تهرانی ارائه می‌کند. شما می‌توانید صفر تا صد حمل بار خود را به این شرکت بسپارید و با خیال آسوده آنها را تحویل بگیرید. این مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما است و از نیروهای کارآزموده و حرفه ای استفاده می‌کند.

اطلس بار

باربری و اتوبار اطلس بار از بهترین باربری‌های استان تهران محسوب می‌شود که با قیمت‌های بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به مشتریان است. حمل اثاثیه منزل، کارخانه‌ها، ادارات و دیگر مکان‌ها از مواردی است که این اتوبار انجام می‌دهد. با توجه به اینکه شما، چه اندازه وسیله‌ای دارید و می‌خواهید آنها را حمل ‌کنید، ماشین‌های متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بار نامه رسمی و بیمه نامه از ویژگی‌های بارز اطلس بار به شمار می‌آید. رضایت بیشتر مشتریان از افتخاراتی است که این مجموعه تاکنون توانسته کسب کند.

چگونه بهترین باربری سال ۱۴۰۱ را انتخاب کنیم؟

اگر این روزها شما هم قصد اثاث کشی دارید یا می‌خواهید وسایل خود را بسته بندی کنید و به کارگران حرفه‌ای نیاز دارید می‌توانید از شرکت‌هایی که در این مطلب از آنها یاد شد استفاده کنید. معیارهای متفاوتی برای بهترین بودن شرکت‌های باربری وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها وقت شناسی، دارا بودن مجوز، بیمه نامه معتبر، قیمت مناسب، برخورد محترمانه با مشتری، دارا بودن وسایل مورد نیاز جهت بسته‌بندی، اعزام کارگر ماهر و آموزش دیده است؛ بنابراین با توجه به این معیارها شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یک شرکت مطمئن را برای خدماتی که لازم دارید، انتخاب کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.