ارتباط با ما در

خرید بتن اتوکلاو

خرید بتن اتوکلاو یا بلوک های AAC مصالح ساختمانی برای اکثر پروژه های ساختمانی ترجیح دارد. محبوبیت بلوک های AAC در صنعت ساختمان به دلیل کیفیت عالی و دوام آنها است.

منتشر شده

خرید بتن اتوکلاو یا بلوک های AAC مصالح ساختمانی برای اکثر پروژه های ساختمانی ترجیح دارد. محبوبیت بلوک های AAC در صنعت ساختمان به دلیل کیفیت عالی و دوام آنها است. آنها تقاضای زیادی دارند زیرا جایگزینی مقرون به صرفه و عملی برای آجرهای قرمز هستند. علاوه بر این، بلوک های AAC محصولی عالی هستند که فرایند ساخت و ساز را آسان و انعطاف پذیر می کنند. اگر قصد خرید بلوک AAC را از یک تولید کننده محصول AAC دارید، در این مقاله نکاتی را ذکر می کنیم که باید هنگام خرید به خاطر داشته باشید تا بتوانید سفارش خود را با کارایی بیشتری انجام دهید. این نکات مهم شامل قیمت و کیفیت بلوک های AAC، بسته بندی و ارسال و خدمات سفارشی سازی است.

خرید بتن اتوکلاو

                                                خرید بتن اتوکلاو

آشنایی با بتن اتوکلاو

بتن اتوکلاو (AAC)  نوعی بتن پیش ساخته با عامل انبساط است که مخلوط را شبیه به مخمر در خمیر نان می کند. پس از عمل آوری، این نوع بتن حاوی حدود ۸۰ درصد هوا است. بتن هوادهی اتوکلاو شده در کارخانه تولید شده و مواد به صورت بلوک یا دال با ابعاد دقیق قالب گیری می شود. این بتن را می توان برای دیوار، کف و سقف استفاده کرد. عناصر AAC مانند تمام مواد مبتنی بر سیمان، قوی و مقاوم در برابر آتش هستند. برای به دست آوردن دوام، AAC باید با نوعی پوشش، مانند گچ، سنگ یا سایدینگ اصلاح شده با پلیمر، پوشش داده شود. AAC همچنین عایق صوتی و حرارتی ارائه می دهد .

ویژگی های بتن اتوکلاو

برخی از ویژگی های بتن اتوکلاو عبارتند از:

قابلیت ساخت، در دسترس بودن و هزینه

AAC یک پنجم وزن بتن است و در اندازه های مختلف تولید می شود. کار با آن نسبتا آسان است و می توان آن را با ابزارهای دستی از جمله ابزارهای نجاری برش داد و شکل داد. با این حال، مستلزم قرار دادن دقیق است و  نظارت خوب ضروری است.

ظاهر بتن اتوکلاو

AAC به رنگ روشن است. حاوی حباب‌های کوچک یا حفره‌های زیادی است که با نگاه دقیق به وضوح قابل مشاهده هستند. این محفظه های هوا به خواص عایق بودن مواد کمک می کنند. هیچ مسیر مستقیمی برای عبور آب از مواد وجود ندارد. با این حال، می تواند رطوبت را جذب کند و برای جلوگیری از نفوذ آب، پوشش مناسب لازم است.

بیشتر بخوانیدبلوک هبلکس چیست ؟ 

 

قابلیت سازه ای بتن اتوکلاو

در زمان خرید بتن اتوکلاو باید بدانید که مقاومت فشاری AAC بسیار خوب است. اگرچه چگالی آن یک پنجم بتن معمولی است، اما همچنان دارای نصف استحکام باربری است و سازه های باربر تا ارتفاع ۳ طبقه را می توان به طور ایمن با بلوک های AAC برپا کرد. کل سازه های ساختمانی را می توان در AAC از دیوار تا کف و سقف با لنگه های تقویت شده، بلوک ها و کف، دیوار و پانل های سقفی که توسط سازنده موجود است، ساخت. از پنل های کف AAC می توان برای ساخت کف های بتنی غیر باربر که توسط نجارها قابل نصب است استفاده کرد.

مزایای خرید بتن اتوکلاو

                                               مزایای خرید بتن اتوکلاو

جرم و عایق حرارتی

AAC دارای کیفیت عایق حرارتی بسیار خوبی نسبت به سایر مصالح بنایی است، اما به طور کلی برای مطابقت با الزامات کد ملی ساخت و ساز (NCC) به عایق اضافی نیاز دارد.

عایق صدا بتن اتوکلاو

AAC با جیب های هوای بسته خود می تواند عایق صوتی بسیار خوبی را ارائه دهد. مانند تمام ساختمان‌های بنایی، باید مراقب بود که از شکاف‌ها و درزهای پر نشده که می‌توانند باعث انتقال صدای ناخواسته شوند جلوگیری شود. ترکیب دیوار AAC با یک سیستم حفره نامتقارن عایق بندی شده، خاصیت عایق صوتی عالی می دهد.

مقاومت در برابر آتش و آفات

AAC غیر آلی، غیر قابل احتراق است و منفجر نمی شود. بنابراین برای کاربردهای دارای درجه آتش مناسب است. بسته به کاربرد و ضخامت بلوک ها یا پانل ها، می توان تا ۴ ساعت به آتش سوزی دست یافت. AAC حشرات یا سایر آفات را در خود جای نمی دهد.

ویژگی های بتن اتوکلاو

                                                  ویژگی های بتن اتوکلاو

دوام و مقاومت در برابر رطوبت

ماهیت سبک وزن AAC آن را در معرض آسیب ضربه چه در حین ساخت و چه پس از ساخت قرار می دهد.

بیشتر بخوانیدبلوک گازی و مزایای آن

ماهیت متخلخل AAC می تواند به رطوبت اجازه نفوذ به عمق را بدهد، اما طراحی مناسب (لایه های لایه مقاوم در برابر رطوبت و سیستم های پوشش مناسب) می تواند از این امر جلوگیری کند. هنگامی که در معرض رطوبت قرار می گیرد، AAC به راحتی از نظر ساختاری تخریب نمی شود، اما عملکرد حرارتی آن ممکن است آسیب ببیند.

مسمومیت و قابلیت تنفس

ماهیت هوادهی AAC تنفس را تسهیل می کند. هیچ ماده سمی و بویی در محصول نهایی وجود ندارد. با این حال، AAC یک محصول بتنی است و نیاز به اقدامات احتیاطی مشابه اقدامات احتیاطی برای جابجایی و برش محصولات بتنی دارد.

اثرات زیست محیطی

AAC دارای مزایای زیست محیطی قابل توجهی نسبت به مصالح ساختمانی معمولی، برآورده کردن طول عمر، عایق و نیازهای ساختاری در یک ماده است. به عنوان یک سرمایه گذاری انرژی و مواد، اغلب می توان خرید بتن اتوکلاو را برای ساختمان هایی که عمر طولانی دارند توجیه کرد.

نکات خرید بتن اتوکلاو

در زمان خرید بتن اتوکلاو چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ در زیر برخی از مواردی که باید در زمان خرید بتن اتوکلاو در نظر بگیرید آمده است:

قیمت

از آنجایی که بلوک های AAC محصولی هستند که تمایل به سفارشی سازی دارند، معمولا با نرخ یکسان قیمت گذاری نمی شوند. به طور کلی، قیمت خاص بلوک های AAC باید متناسب با وضعیت پروژه یا نیازهای خاص مشتری باشد و سپس سازنده AAC به صورت موردی قیمت گذاری می کند.

کیفیت

هنگام خرید بتن اتوکلاو و انتخاب سازنده بلوک AAC، کیفیت محصولات اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر این، داشتن گواهینامه های مربوطه توسط سازنده بلوک AAC نیز مهم است. چنین فناوری های پیشرفته و گواهینامه ها عوامل مهمی برای اطمینان از کیفیت بالای بلوک های AAC هستند.

خدمات

توانایی ارائه خدمات خوب بخش مهمی  ویژگی های باروش بتن است. یک تیم حرفه ای خدمات مشتریان آنلاین در زمان خرید بتن اتوکلاو طیف کاملی از خدمات پیش فروش، حین فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. آنها مطمئن می شوند که هر درخواست، مشکل یا شکایت به درستی و به موقع رسیدگی می شود. همچنین نه تنها برای کیفیت کامل محصول تلاش می کند، بلکه بر استانداردهای خدمات رضایت بخش نیز تمرکز دارند. همچنین هنگام خرید بتن اتوکلاو از یک تولید کننده محصول AAC، ضروری است که در مورد حداقل مقدار سفارش و میانگین زمان تحویل بپرسید. زیرا این جنبه ها از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است.

 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.