ارتباط با ما در

حضور در جشنواره های مهم با رزرو تور توکیو و پاتایا نوید گشت

اگر علاقه مند به سیاحت کردن دیگر کشورها هستید، اینجا می توانید با سه تور پاتایا، تور توکیو و تور آفریقا و جزئیاتی در مورد آنها آشنا شوید.

منتشر شده

اگر علاقه مند به سیاحت کردن دیگر کشورها هستید، اینجا می توانید با سه تور پاتایا، تور توکیو و تور آفریقا و جزئیاتی در مورد آنها آشنا شوید.

تور پاتایا

بهترین کارهایی که در پاتایا انجام می شود شامل جاذبه هایی است که از سنت های باستانی تایلند تا ماجراجویی های مدرن را شامل می شود. این منطقه در ساحل شرقی تایلند جایی است که می‌توانید لذت‌های ساده پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان مهمانی کشور را بیابید یا در کنار گنجینه‌های مذهبی منحصربه‌فرد فروتن شوید. طبیعت، هنر، علم و فرهنگ را به روش هایی که هرگز تصور نمی کردید کاوش کنید. از زیبایی خام سایه بان جنگل های بارانی یا زرق و برق و زرق و برق صحنه کاباره لذت ببرید.

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

پناهگاه حقیقت

پناهگاه حقیقت یک سازه چوب ساج بی‌نظیر در پاتایا و یادبودی واقعاً الهام‌بخش برای حقیقت فلسفی است. حکایت از اهمیت دین، فلسفه و هنر در رشد انسان و حماقت نادیده گرفتن اخلاق و رضایت معنوی در جستجوی مادی گرایی دارد. در مجموع، این مجموعه نمایشی زیبا و فروتنانه از تلاش و مهارت انسان است، به ویژه زمانی که متوجه می شوید که هیچ یک از چوب های مورد استفاده تحت درمان یا محافظت شیمیایی قرار نگرفته است. این بدان معنی است که با تکمیل یک بخش، قسمت دیگر اغلب تسلیم شرایط گرمسیری شده است و باید جایگزین شود.

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

لباس کیمونو بپوشید

لباس ملی ژاپن کیمونو است، لباسی فوق‌العاده زیبا، هم از نظر طراحی و هم از نظر طراحی، شما را چنان محکم می‌بندد که برای کسانی که به آن عادت ندارند، به طور طبیعی با آرامش بیشتری راه می‌روند و می‌نشینند. رنگ‌ها و طرح‌ها به طور ظریفی با فصل تغییر می‌کنند و من همیشه از دیدن زنی در خیابان با لباس کیمونو لذت می‌برم، حتی بهتر است در زیارتگاه‌ها عروسی در حال انجام را ببینید و آن کیمونوهای عروسی شینتو بسیار کار هنری هستند.

اگر می‌خواهید خودتان کیمونو بپوشید، مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این کار را ترتیب دهید و بسیاری از آنها می‌توانند پذیرای بازدیدکنندگان انگلیسی زبان باشند. می توانید فقط برای عکس لباس بپوشید یا برای مدتی در پارک ها و باغ های شهر قدم بزنید تا عکس بگیرید.

جشنواره شکوفه های آلو در زیارتگاه یوشیما تنجین

اگر در اواخر زمستان در شهر هستید، ما واقعاً از بازدید از معبد یوشیما تنجین لذت بردیم که احتمالاً بهترین مکان برای لذت بردن از شکوفه های آلو (ume) از اواسط تا اواخر فوریه است. بیش از ۳۰۰ درخت در حال شکوفه و انواع درختان شکوفه آلو بونسای نیز وجود دارد.

مردم از دوره ادو برای لذت بردن از شکوفه ها به این نقطه می آیند و یک جشنواره سرگرم کننده در محوطه حرم برگزار می شود که دلیل دیگری برای بازدید دارد. زمانی که ما آنجا بودیم، غرفه‌های غذا وجود داشت و چند دختر واقعا عالی که روی طبل‌های تایکو اجرا می‌کردند.

رسیدن به اینجا یک پیاده روی کوتاه از پارک Ueno است و این دو به راحتی در یک بازدید با هم ترکیب می شوند. این زیارتگاه به محقق قرن نهم، میچیزان سوگاوارا، اختصاص داده شده است و آن را به مکانی محبوب برای ورود دانش‌آموزان ارشد در اواخر زمستان و با نزدیک شدن به امتحاناتشان تبدیل کرده است. بسیاری را در اینجا خواهید دید که با یونیفورم مدرسه‌شان تبلت‌های ایما را آویزان می‌کنند و برای آماده‌سازی چاشنی می‌خرند.

درخت آسمان

پیدا کردن یک نقطه مرتفع برای نگاه کردن از پایین به شهر زیر می تواند راهی عالی برای به دست آوردن دیدگاه و جهت یابی خود در شهری، به خصوص شهری به اندازه توکیو باشد. من سال گذشته از Tokyo Skytree بالا رفتم و منظره از آنجا بسیار گسترده است. حتی در روزهای کم‌آرامش، بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر را می‌بینید، اما اگر یک روز بدون مه زیاد بگذرانید، تمام مسیر را به کوه فوجی خواهید دید.

مونجایاکی خود توکیو را بخورید

اوزاکا روند اوکونومیاکی را شروع کرد و هیروشیما با اضافه کردن رشته فرنگی به پنکیک پخته شده خود ادامه داد، اما آیا می دانستید توکیو نسخه مخصوص به خود را دارد که به نام مونجایاکی شناخته می شود. هنوز هم روی گریل مسطح مخلوط می‌شود و پخته می‌شود و عموماً در مقابل شما قرار می‌گیرد، اما مخلوط مایع‌تری است که در سرخ‌کرده سفت قرار نمی‌گیرد، همانطور که بقیه آن را با کفگیر می‌خورید، نه با چوب غذاخوری. شاید کمی کمتر جذاب به نظر برسد اما طعم آن خوشمزه است.

مونجایاکی را در بسیاری از مکان‌های اطراف توکیو خواهید یافت، اما من پیشنهاد می‌کنم به یکی از رستوران‌های کوچک در خیابان‌های فرعی اطراف معبد سنسوجی در آساکوسا بروید تا مکانی سرگرم‌کننده و معتبر برای امتحان آن پیدا کنید.

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

تور کیپ واین لندز

مزه کردن شراب یکی از بهترین راه ها برای گذراندن یک روز در کیپ غربی زیبای آفریقای جنوبی است. این مناظر متحرک، معماری چند صد ساله و غذاهای لذیذ را ارائه می دهد که مردم محلی و بازدیدکنندگان را به یک اندازه جذب می کند. در مورد هنر باستانی انگورسازی بیاموزید و انواع مختلف شراب را بچشید که ریشه در خاک حاصلخیز کیپ غربی دارد. تور واین لندز یک سفر یک روزه آسان برای مسافرانی است که در کیپ تاون اقامت دارند. این یک فعالیت عالی برای شروع یک سافاری است که به شما کمک می کند قبل از شروع فعالیت های حیات وحش وارد منطقه زمانی جدید شوید.

ویژگی های برجسته کیپ واینلندز عبارتند از:

  • پارل که بیش از ۲۰ تاکستان را در خود جای داده است و بیشتر به خاطر شیرازش معروف است. پارل در زبان آفریکانسی به معنای مروارید است و نام آن از یک کوه گرانیتی گرفته شده است که پس از باران درخشش مرواریدی می دهد.
  • Franschhoek، منطقه ای که توسط هوگنوت ها در قرن هفدهم سکنی گزیده شد و اکنون دارای ۳۰ کارخانه شراب سازی است. دهکده Franschhoek مرکز شهر جذابی با باغ‌های گل، گالری‌های هنری، و شکلات‌ها دارد.
  • Stellenbosch، دومین سکونتگاه قدیمی اروپایی آفریقای جنوبی پس از کیپ تاون. بیش از ۲۰۰ تولیدکننده انگور و باغ‌دار بخشی از منطقه شراب مبدا Stellenbosch هستند. بسیاری از شراب‌سازی‌ها دارای معماری کلاسیک کیپ هلند با سقف‌های کاهگلی و دیوارهای گچ‌کاری هستند.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.