ارتباط با ما در

شرکت تهویه مهر صنعت رپورتاژ

لوله‌های فلکسیبل هوا یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات صنعتی هستند که در حوزه صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند.

منتشر شده

لوله‌های فلکسیبل هوا یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات صنعتی هستند که در حوزه صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند. لوله فلکسیبل هوا انواع مختلفی داشته و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپانی تهویه مهر صنعت یکی از کمپانی‌های تولیدکننده لوله‌های فلکسی می‌باشد. این کمپانی سال‌هاست در زمینه تولید این وسایل صنعتی فعالیت کرده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان و خریداران قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع لوله فلکسیبل هوا از قبیل؛ لوله فلکسی، لوله فلکسیبل الاستومری، داکت فلکسیبل و… در ادامه این مقاله از تهویه مهر صنعت همراه ما باشید.

معرفی لوله فلکسیبل هوا

یکی از تجهیزات صنعتی که برای سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌های گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد، لوله فلکسیبل هوا می‌باشد. این لوله‌ها ویژگی‌های بسیاری داشته و از انواع مختلفی برخوردار شده‌اند. همین ویژگی‌های لوله‌ فلکسی است که باعث شده در تمام مکان‌ها حتی مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است، قابل استفاده باشند. در گذشته از ورق‌های گالوانیزه برای سیستم‌های سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع استفاده می‌شد. اما؛ امروزه لوله فلکسی جای ورق‌های گالوانیزه را به خوبی گرفته است. لوله‌های فلکسیبل هوا که با نام داکت فلکسیبل نیز شناخته می‌شوند، از جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند. کمپانی تهویه مهر صنعت توانسته است انواع لوله فلکسیبل هوا را در جنس‌های مختلفی از جمله پلی‌استر، برزنت، آلومینیوم، پی‌وی‌سی و… تولید کند. شما می‌توانید این لوله‌ها را به صورت کاملا مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری نمایید.

خرید انواع لوله فلکسی

اگر برای سیستم‌های صنعتی، سیستم‌های گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم‌های تهویه هوا به انواع مختلفی از لوله فلکسیبل هوا نیاز دارید، می‌توانید این محصولات را در متراژ مختلف از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری نمایید. وجود ویژگی‌های بسیار مهم از جمله؛ انعطاف‌پذیری بسیار بالا، کیفیت مطلوب، وزن کم، مقاومت بالا در برابر فشار، حرارت و… باعث شده است تا لوله‌های فلکسی کمپانی تهویه مهر صنعت از محبوبیت بالاتری نسبت به باقی برندها برخوردار شوند. این کمپانی تمامی محصولات و تجهیزات صنعتی خود را با نام تجاری اینفلکس داکت در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما خریداران و مشتریان عزیزی که قصد خرید انواع لوله فلکسیبل هوا از جمله لوله فلکسیبل الاستومری را دارید، می‌توانید به وب‌سایت کمپانی تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و بعد از مشورت با متخصصان این مجموعه، نسبت به خرید مناسب‌ترین داکت فلکسیبل اقدام نمایید.

قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا

همانطور که گفتیم؛ کمپانی تهویه مهر صنعت سال‌هاست در زمینه تولید انواع لوله فلکسی فعالیت داشته و همواره محصولات خود را با قیمتی مناسب روانه بازار می‌کند. لوله فلکسیبل تهویه هوا، لوله فلکسیبل الاستومری ، لوله فلکسیبل پلی‌استر و… از جمله محصولات این کمپانی به شمار می‌روند. در حالت کلی؛ جنس، متراژ، برند و کیفیت لوله‌ها از جمله عواملی هستند که در قیمت خرید لوله فلکسی تاثیر می‌گذارند. برای اطلاع از قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا می‌توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت، از قیمت خرید داکت فلکسیبل‌ها اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که هر یک از لوله‌های فلکسی، کاربرد مختص به خود را دارد، لازم است اطلاعات کاملی درباره هر یک از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین داکت فلکسیبل را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. مشاوره مجموعه تهویه مهر صنعت می‌تواند راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد.

چرا خرید محصولات اینفلکس داکت؟

خرید لوله فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت، نسبت به دیگر برندها از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به برخی از این ویژگی‌ها اشاره کنیم.

مشاوره رایگان: همانطور که گفتیم؛ داکت فلکسیبل‌ها انواع مختلفی داشته و بر این اساس کاربردهای مختلفی دارند. بنابراین؛ برای استفاده از این تجهیزات صنعتی باید اطلاعات کاملی درباره انواع لوله فلکسی در اختیار داشته باشید. مشاوره رایگان مجموعه تهویه مهر صنعت بهترین راهنما در این زمینه خواهد بود. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان این مجموعه، مناسب‌ترین لوله فلکسیبل هوا از جمله لوله فلکسیبل الاستومری را در متراژ مناسب خریداری نمایید.

گارانتی: یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ویژگی‌هایی که نشان‌دهنده اصالت یک کالاست، گارانتی محصول می‌باشد. تمامی محصولات اینفلکس داکت از جمله انواع داکت فلکسیبل، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پلی‌استر و… از گارانتی برخوردار می‌باشند. شما با خیالی آسوده می‌توانید نسبت به خرید مستقیم لوله فلکسیبل هوا از کمپانی تهویه مهر صنعت اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش: از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند محصولات اینفلکس داکت از فروش بالاتری برخوردار باشند، خدمات پس از فروش این کمپانی می‌باشد. این کمپانی تعمیر و نگهداری و همچنین نصب و راه‌اندازی انواع لوله فلکسی را برعهده دارد. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه لوله فلکسیبل هوا اینفلکس داکت با ما تماس بگیرید.

قیمت مناسب: یکی از مهم‌ترین پارامترها در خرید محصولات، قیمت کالا می‌باشد. البته قیمت محصولات زمانی اهمیت دارد که از کیفیت آن‌ها کاسته نشده و یا به عبارت دیگر کیفیت فدای قیمت نشود! محصولاتی که با نام تجاری اینفلکس داکت توسط کمپانی تهویه مهر صنعت به فروش می‌رسند، علی رقم کیفیت بسیار بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار شده‌اند. از طرفی، خرید مستقیم از این کمپانی سبب می‌شود تا دست دلالان از این چرخه کوتاه شده و محصولات با همان قیمت کمپانی به دست شما برسند. اگر قصد خرید لوله فلکسی ، لوله فلکسیبل تهویه هوا، لوله فلکسیبل الاستومری و… را دارید، می‌توانید به وب‌سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و بسته به نیاز خود نسبت به خرید مناسب‌ترین لوله فلکسی اقدام نمایید.

کمپانی تهویه مهر صنعت

یکی از کمپانی‌های بزرگ در زمینه تولید انواع لوله فلکسی که محصولات خود را با کیفیت مناسب و گارانتی به بازار عرضه می‌کند، تهویه مهر صنعت می‌باشد. این کمپانی بیش از ۴ دهه است که در این زمینه فعالیت می‌کند. محصولات اینفلکس داکت به واسطه ویژگی‌هایی که دارند در میان مردم محبوب شده و در رقابت با محصولات مشابه خارجی پیروز شده‌اند. اگر کیفیت، مقاومت و قیمت محصولات برای شما اهمیت دارد، خرید لوله فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای خرید انواع لوله فلکسی از جمله لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پلی‌استر، لوله فلکسی رابر، داکت فلکسیبل جنرال و… به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.