ارتباط با ما در

بهترین سایت برای خرید کانال آماده واقعی تلگرام از مای ممبر

تلگرام یک پیام‌رسان پیشرفته و فول امکانات است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ و توسط پاول دوروف روس تبار ارائه شده است. این اپلیکیشن نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد، به طوری که کاربران فعال این پلتفرم را نزدیک به ۴۰۰ میلیون تخمین زده‌اند.

منتشر شده

یکی از پر‌طرفدار‌ترین پیام‌رسان‌هایی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تلگرام است. با وجود اینکه این پلتفرم چند سالی است که در کشور ما فیلتر شده است، هنوز کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم صرفا برای ارسال و دریافت پیام بین دو کاربر نیست و امکانات زیادی را درون خود جای داده است. ایجاد کانال، ایجاد گروه، تماس تصویری و… تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مطلب ما قصد داریم درباره خرید کانال تلگرام و مزایای آن با شما صحبت کنیم.

خرید کانال تلگرام مای ممبر

تلگرام چگونه پلتفرمی است؟

تلگرام یک پیام‌رسان پیشرفته و فول امکانات است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ و توسط پاول دوروف روس تبار ارائه شده است. این اپلیکیشن نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد، به طوری که کاربران فعال این پلتفرم را نزدیک به ۴۰۰ میلیون تخمین زده‌اند. این اپلیکیشن در بین پیام‌رسان‌های دیگر گل سر‌سبد است و نرخ رشد ماهانه آن به گونه‌ای است که در بین پیام‌رسان‌ها می‌توان به آن رتبه اول را داد.

یکی از مواردی که سبب محبوبیت این پلتفرم شده است، امنیت بالایی است که تلگرام از آن برخوردار است. زمانی که به عنوان کاربر یک پلتفرم اطلاعاتی را از طریق آن رد و بدل می‌کنید، باید از امنیت آن اطمینان داشته باشید و تلگرام بار‌ها در این زمینه خود را به کاربرانش اثبات کرده است.

یکی از موارد دیگری که در تلگرام بسیار به چشم می‌آید، تجربه کاربری است. در واقع طراحی بصری و امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است، یکی از دلایل محبوبیت آن است. زمانی که آپدیت جدیدی برای این برنامه ارائه می‌شود، همه کاربران می‎دانند قطعا موارد جالبی قرار است به تلگرام اضافه شود، چرا که این پلتفرم هر بار با آپدیت‌هایش همه را شوکه کرده است. تلگرام در سه نسخه اندروید، ios و دسکتاپ قابل دانلود است و افراد می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

کانال تلگرام چیست؟

همانطور که گفته شد، یکی از امکاناتی که تلگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، امکان ایجاد کانال است؛ در واقع شما می‌توانید کانال یا در اصطلاح انگلیسی چنل‌هایی را ایجاد کنید و افرادی را در آن‌ها عضو کنید. البته علاوه بر ایجاد کردن، امکان خرید کانال تلگرام نیز وجود دارد. شما می‌توانید در کانال‌های خود مواردی همچون متن، عکس، فیلم، موسیقی و… را به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که کانال شما عمومی باشد، می‌توانید لینکی برای آن ایجاد کنید تا افراد از طریق آن عضو کانال شما شوند.

این کانال‌ها امروزه بستر مناسبی برای کسب درآمد شده‌اند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن‌ها هستند. در ادامه بیشتر درباره خرید چنل‌های تلگرامی صحبت می‌کنیم.

چرا کانال تلگرام بخریم؟

امروزه کانال‌های تلگرامی کاربرد‌های زیادی پیدا کردند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن‌ها هستند. شاید برایتان سوال باشد با وجود اینکه خود می‌توانیم کانال تلگرامی ایجاد کنیم چرا باید آن را بخریم؟

در جواب سوالی که مطرح شد باید بگوییم، اگر شما کانالی را ایجاد کنید در ابتدای کار عضو یا ممبر یا مخاطبان زیادی نخواهید داشت و بالا بردن تعداد ممبر‌ها هم کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی می‌برد، چرا که باید هزینه‌های هنگفتی را صرف تبلیغات کنید. با توجه به این موضوع بسیاری از افراد خرید چنل تلگرام را به ایجاد آن ترجیح می‌دهند. در واقع یکی از مواردی که بر قیمت کانال تلگرام تاثیر می‌گذارد، همین تعداد ممبر‌هاست؛ هر چه تعداد ممبر‌ واقعی ها بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد.

خرید ممبر تلگرام مای ممبر

آیا امکان کسب درآمد از کانال تلگرام وجود دارد؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به خرید کانال تلگرام روی می‌آورند، جنبه کسب درآمد آن است. در اصل اگر کانال‌های تلگرام برای افراد سودی نداشت، کسی به دنبال خرید آن‌ها نمی‌رفت.

اکثر افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند، کانال‌هایی را بر حسب علاقه یا نیاز خود دنبال می‌کنند. این کانال‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلفی همچون انتشار اخبار، سرگرمی، کتاب، موسیقی، فیلم و… فعالیت کنند و یا محصولات یا خدماتی را به فروش برسانند. در تمامی این حوزه‌ها صاحبان این کانال‌ها در حال کسب درآمد از چنل خود هستند؛ فردی که کانالی در قالب سرگرمی دارد، اگر ممبر‌هایش یک هزار نفر یا بیشتر باشند می‌تواند از طریق تبلیغات کسب درآمد کند. همچنین همانطور که اشاره کردیم، برخی افراد با فروش کالا یا خدمات کسب درآمد می‌کنند. فروش کانال تلگرامی که بحث ما نیز حول محور آن است، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از این قابلیت تلگرام است.

نحوه خرید چنل‌های تلگرامی

به طور کلی راه‌های مختلفی برای خرید چنل‌های تلگرامی وجود دارد. یکی از این راه‌ها مراجعه به درگاه و وب سایت‌هایی است که در این زمینه تخصص و فعالیت دارند. توجه داشته باشید که باید درگاه مورد اعتمادی را برای خرید کانال‌های تلگرامی بیابید تا به دام کلاهبرداران و سودجویان فضای مجازی نیفتید.

علاوه بر وب سایت‌های تخصصی این حوزه برخی ازکانال‌های تلگرامی نیز اطلاع رسانی‌هایی در زمینه فروش چنل‌ها قرار می‌دهند که برای خرید باید از معتبر بودن آن‌ها مطمئن شوید.

نکات مهم در خرید ممبر تلگرام

برخی نکات در خرید کانال تلگرام وجود دارد خرید ممبر تلگرام بعد است که رعایت آن‌ها امری ضروری به حساب می‌آید. در ادامه به این نکات حائز اهمیت اشاره می‌کنیم:

  • یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، ممبر فیک تلگرام نبودن ممبر‌های کانال است. بسیاری از افراد سودجو برای دریافت هزینه‌های بیشتر خرید ممبر فیک به کانال اضافه می‌کنند و خرید کانالی با ممبر‌های فیک کاری جز دور ریختن پول نیست.
  • حتما قیمت را از منابع معتبر جویا شوید، چرا که برخی افراد با قیمت‌های نجومی به ازای هر ممبر ممکن است شما را فریب دهند.
  • بهتر است انتقال مالکیت کانال را در صورتی که امکانش را دارید به صورت حضوری انجام دهید تا خیالتان راحت باشد.

سخن آخر| خرید کانال تلگرام

در این مطلب ما درباره خرید کانال‌های تلگرامی نکاتی را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم این نکات شما را در زمینه خرید و انتخاب مناسب یاری کنند. یادآور می‌شویم، خرید کانال از بستر‌های معتبر را فراموش نکنید و اگر پرسشی دارید، حتما با ما در میان بگذارید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.