ارتباط با ما در

تابه رژیمی و خرید سرویس قابلمه وانیا را بی دردسر انجام دهیم؟

وقتی نوبت به خرید سرویس قابلمه می رسد، باید به چند نکته توجه کرد. اصلا به چی نیاز داری؟ اولویت اصلی شما هنگام خرید قابلمه و تابه، هزینه، کیفیت و مواد است. در یک دنیای کامل، این سه چیز در هماهنگی کامل خواهند بود.

منتشر شده

وقتی نوبت به خرید سرویس قابلمه می رسد، باید به چند نکته توجه کرد. اصلا به چی نیاز داری؟ اولویت اصلی شما هنگام خرید قابلمه و تابه، هزینه، کیفیت و مواد است. در یک دنیای کامل، این سه چیز در هماهنگی کامل خواهند بود. به طور کلی تابه رژیمی و قابلمه وانیا می تواند از انتخاب های شما باشد. شما اغلب چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. با این وجود، حتی کسانی که بودجه نسبتاً محافظه کارانه ای دارند، هنوز هم می توانند ظروف پخت و پز با کیفیت عالی را با قیمت مناسب پیدا کنند، که اتفاقاً ظاهر خوبی نیز دارد.به خاطر داشته باشید که همانطور که نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنید، نباید ظروف آشپزی را صرفاً بر اساس ظاهر انتخاب کنید.

 

 

خرید سرویس قابلمه

اگرچه نام‌ها ممکن است گهگاه گیج‌کننده باشند و همیشه جای بحث وجود دارد، برخی از دستورالعمل‌های کلی وجود دارد که می‌توانید هنگام تلاش برای تشخیص قابلمه‌ها از تابه از آنها استفاده کنید. قابلمه ها و تابه ها را معمولاً بر اساس اندازه و شکل از هم جدا می کنند.

قابلمه ها معمولاً عمیق‌تر هستند و اضلاع بالایی دارند که مستقیماً از یک پایه دایره‌ای به بالا می‌روند. از طرف دیگر، تابه ها معمولاً کم عمق هستند و طرفین آنها فقط یک یا دو اینچ از پایه فاصله دارند. کناره‌های یک ماهیتابه ممکن است مانند یک قابلمه مستقیماً بالا بروند یا ممکن است با زاویه ملایمی خمیده شوند.

اغلب اوقات، به نظر می رسد که این یک راه “ارزان تر” و “آسان تر” است. این امر مخصوصاً برای خریداران مبتدی که برای اولین بار هستند که لزوماً نمی دانند در آشپزخانه به چه چیزهایی نیاز دارند یا چقدر برای آن هزینه کنند صادق است. شرکت های ظروف پخت و پز باهوش هستند و بسیاری از آنها با کاستی های شما بازی می کنند. آن‌ها می‌دانند که شما به احتمال زیاد می‌خواهید مسیری سریع و آسان را طی کنید و در نهایت برای بیشتر برگردید، زیرا همه چیز مورد نیازتان را ندارید! در این دام نیفتید مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید که برای شما مناسب است.

اگر همچنان اصرار به خرید ست ظروف آشپزی دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

شامل چه چیزی است؟ ممکن است فکر کنید که معامله بهتری دارید، اما آیا اینطور است؟ ست های ظروف آشپزی اغلب شامل قابلمه ها یا تابه های مشابه در دو اندازه متفاوت می باشد. از خود بپرسید که آیا واقعاً به یک قابلمه ۲ و ۳ لیتری نیاز دارید؟

چه چیزی کم است؟ اگر عاشق درست کردن سوپ و سوپ هستید، بدون شک به یک ظرف استوک نیاز دارید. آیا مجموعه ظروف پخت و پز شامل یک عدد است؟ چه سایزی است؟ حداقل اندازه ای است که من برای انبارها توصیه می کنم. همچنین، لیستی از لوازم ضروری روزمره را در نظر داشته باشید! آخرین باری که بررسی کردم، هیچ مجموعه ظروفی شامل تابه چدنی یا اجاق هلندی نبود. تابه های گریل نیز معمولا به صورت جداگانه فروخته می شوند. به خاطر داشته باشید که شما همچنان باید هزینه برخی از اقلام را بدون توجه به مبلغی که برای یک مجموعه منطبق از ظروف آشپزی پرداخت می کنید، در نظر بگیرید.

تابه رژیمی

تابه‌های رژیمی در ابعاد مختلفی در بازار یافت می‌شوند. بنا به نیاز خود و تعداد افراد خانواده اقدام به خرید کنید. قبل از استفاده از ظرف، راهنمای موجود در جعبه را به دقت مطالعه کنید و از جزییات پخت و پز آگاه شوید. بهترین نوع تابه‌های بدون نیاز به روغن ، انواعی هستند که به صورت مستقیم روی شعله اجاق‌ گاز قرار می‌گیرند. از نچسب بودن سطح درونی و بیرونی تابه و همچنین محکم بودن قفل آن اطمینان حاصل کنید و به سراغ خرید انواعی بروید که گارانتی معتبر دارند.

هنگام شستشوی این ظروف از پاک‌ کننده‌ های زبر مثل سیم ظرف‌شویی استفاده نکنید زیرا با این کار، خاصیت نچسب‌ بودن تابه را از بین خواهید برد. هنگام خرید از نسوز بودن دسته تابه مطمئن شوید. گول قیمت‌های پایین را نخورید زیرا نوع مرغوب و استاندارد این تابه‌ها قیمت مشابهی دارند. نکته دیگر اینکه مراقب کیفیت پایین تابه‌های چینی موجود در بازار باشید.

قابلمه وانیا

قابلمه ها معمولاً دارای دسته های دوگانه در هر طرف ظرف هستند و عمیق تر از تابه هستند زیرا عمدتاً برای گرم کردن و جوشاندن مایعات استفاده می شوند.

منقل ها که به آنها تابه روندو نیز می گویند دارای ارتفاع کم و سطح پخت وسیعی هستند که برای پختن گوشت، سبزیجات و حبوبات عالی است. یک سطح گرم کننده گسترده امکان پخت گوشت و سبزیجات را در مقادیر محدودی از مایع فراهم می کند ایده آل برای پخت طولانی و آهسته که به مایع اجازه می دهد آب میوه و طعم را اضافه کند معمولاً برای تطبیق پذیری بیشتر در فر ایمن است در هر طرف یک دسته داشته باشید

از مزایای این مدل از قابلمه ها می توان گفت:

  • سطح زیرین وسیع برای حداکثر انتقال گرما
  • دو دسته حلقه برای ریختن و حرکت راحت تر
  • ایده آل برای سس ها و سوپ های آهسته پز و در عین حال کاهش محتوا

کاویش

حال بهتر است به وب سایت کاویش به آدرس kavish.shop مراجعه کنید و این موارد را مشاهده کنید و در صورت لزوم خریداری نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.