ارتباط با ما در

پران نیتراته ، واردات و فروش سنبه خارجی

پران های سر استوانه  دارای متریال ۲۳۴۴/۱  وdin1530 می باشد که به اصطلاح پران گرمکار نیز معرف می شوند و سطح آن تیتراته می باشد.

منتشر شده

پران های سر استوانه  دارای متریال ۲۳۴۴/۱  وdin1530 می باشد که به اصطلاح پران گرمکار نیز معرف می شوند و سطح آن تیتراته می باشد. میل پران با یک انطباق لغزشی مناسب در داخل سوراخ مربوط به صفحه قالب نصب می گردد، به گونه ای که مواد پلاستیکی در سوراخ میل پران نفوذی نداشته باشد. ضمن آنکه میل پران در صفحه ی نگهدارنده لازم است تا از یک حرکت عرضی بر خوردار باشد و بتواند در سوراخ صفحه قالب منطبق گردد. ماتریس قالب و سنبه خارجی از تجهیزات مربوط به قالب سازی می باشد که کاربرد بالایی دارند. پران نیتراته یا نیتراسیون به یک رده‌ ای از فرایندهای شیمیایی می گویند که در آن واکنش ترکیبات نیترو با یک ترکیب شیمیایی آلی صورت می گیرد. بوش پران به شکل انطباقی در داخل اینسرت و روی پین ماه پیچه حرکت خواهد کرد.این بوش پران در صفحه نگهدارنده پران ها بسته می گردد. در این روش قطعه تزریقی به وسیله یک پران سوراخ دار پران می گردد که به آن بوش پران گفته می شود.

ماتریس قالب چیست؟

ماتریس قالب سنبه قالبی می باشد که از دو بخش که از طریق پرس بخش سنبه (مادگی) بر روی بخش ماتریس (نری) ورق فلزی برش خورده و فرم می گیرد. این قالب ها در چهار مدل دسته بندی می شوند. د راین دسته بندی برش، خمکاری، کشش و کوبش قرار می گیرد . می توان چند عملیات در این نوع قالب ها به صورت پشت سر هم انجام داد تا محصول نهایی را دریافت نمایید.

سنبه و ماتریس :

با توجه به فرم برش و ابعاد محصول طراحی شده و به کمک پیچ و انطباق h۷ توسط پین به کفشک ها اتصال برقرار می شود. فولاد مناسب برای قالب برش ورق های آهنی و آلیاژهای آهن فولاد spk یا spk-r  با سختی ماکزیمم ۵۸ راکول و یا گرید های مشابه می باشد که در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی وایرکات به شکل بلنک تهیه و بعد از سوراخ و قلاویز کاری، سختکاری و توسط وایرکات فرم بری می گردد. برای نصب سنبه های کوچک از پین جانبی بهره برداری می گردد و سنبه های بزرگ را با پیچ و پین به کفشک اتصال می دهند. توصیه می شود در جهت پیشگیری از نفوذ سنبه به کفشک ،از یک صفحه ی سختکاری شده به نام پشت سنبه استفاده گردد.ضمنا برای صرفه جویی در هزینه فولاد ماتریس بهتر است ماتریس را داخل یک غلاف آهنی جاسازی کنید تا تنش های وارده باعث شکستن آن نشود.

بیرون انداز قالب سنبه ماتریس :

بعد از انجام برش همواره پولک داخل ماتریس و حلقه دور سنبه جا داده می شود که برای خروج حلقه به نیرویی حدود ۳۰ درصد نیروی برش لازم خواهد بود. این نیرو در بیرون اندار ثابت از نیروی پرس تامین و در بیرون انداز متحرک توسط فنر جبران می گردد. در رابطه با پولک ترجیحا برش های بعدی آن را از پایین ماتریس خارج می کند. اما در صورت لزوم می توان از بیرون انداز فنری بهره برداری شود. لازم به ذکر است تجمع ورق داخل ماتریس منجر به بالا رفتن نیروی برش و تنش های وارده به ماتریس و صدمه به آن خواهد شد. بنابراین لازم است برای پیشگیری دیواره ی داخلی ماتریس را شیبدار شود. این شیب بعد از مقداری دیواره عمودی اعمال خواهد شد تا به این صورت لطمه ای به دوام لبه و طول عمر ماتریس وارد نشود.

استوپ یا قرار قالب سنبه ماتریس :

جهت تعیین موقعیت برش ها نسبت به هم لازم است تا به تعیین موقعیت پلیت یا نوار ورق توجه شود و با توجه به نوع و شکل کار می تواند از یک نقطه یا چند نقطه مهار شود. بنابراین انتخاب قرار یک نقطه ای با پین یا چند نقطه ای شامل قرار ثابت یا متحرک فنری وظیفه طراح خواهد بود.

جنس سنبه خارجی

سنبه، ابزار کوچک و بسیار کارآمدی می باشد که کاربرد آن مربوط به صنایع متعدد و مختلفی می باشد. ضمن اینکه شاید یکی از قدیمی ترین ابزارهای ساخت دست بشر سنبه محسوب شود. این وسیله در اصل یک نوع ابزار جهت نشانه گذاری به شمار می رود و بر روی همه ی سطوح می توان از آن بهره برداری نمود. سنبه انواع مختلفی دارد و هر یک در جهت منظور خاصی طراحی و تولید می شوند.سنبه در صنایعی مختلفی همچون چرم دوزی، تراشکاری و آهنگری، عصای دست صنعت گران خواهد بود . سنبه خارجی در اصل جهت نشانه گذاری بر سطوح مختلف کاربرد دارد ولی لازمه این کار این است که سختی جسم نشانه گذار، بیشتر از سطح مورد نظر باشد.

مجموعه فرم و برش مفتخر هست که با برخورداری از چند دهه تجربه در زمینه تامین قطعات استاندارد قالب و ابزار تراش، دانش مهندسی مکانیک در طراحی جامدات، و ارتباطات گسترده بین المللی را گرد هم جمع نموده تا با همکاری سایر فعالان این صنعت در راستای رشد و توسعه آن تلاش کند. محصولات ارایه شده در این مرکز دارای طیف متنوعی از قطعات استاندارد قالب شامل: انواع کفشک قالب، بلوک قالب تزریق پلاستیک، انواع میل و بوش راهنما، انواع پران های معمولی و گرمکار (نیتراته)، سنبه های برش، فنر قالب، بوش اسپرو، ملزومات و مواد مصرفی پولیش و پرداخت، ابزار های براده بردای و تراش فلزات، و سایر قطعات و ابزار های مورد نیاز صنعتگران عزیز می باشد که می توان از آن ها در جهات مختلف بهره برداری نمود. شایان ذکر است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع محصولات نامبرده به وب سایت formoboresh.com مراجعه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.