ارتباط با ما در

بررسی نکات مهم در تعمیر یخچال

معمولا خرابی یخچال فریزر با علائمی مثل برفک زدن، عدم اتومات و ارور نمایان می شود. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی، تخصص در تعمیر آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

منتشر شده

معمولا خرابی یخچال فریزر با علائمی مثل برفک زدن، عدم اتومات و ارور نمایان می شود. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی، تخصص در تعمیر آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است . انجام تعمیرات لوازم خانگی حتما باید توسط تعمیرکار مجاز صورت گیرد. اینانلو سرویس یکی از مطرح ترین مراکز تعمیر یخچال در سراسر استان البرز می باشد. در این مقاله به نکات مهمی که باید قبل و حین تعمیر انواع یخچال فریزر در نظر داشته باشید می پردازیم.

عیب یابی و تشخیص خرابی یخچال

یخچال از قسمت‎‌‌های مختلفی تشکیل شده که هرکدام از این قسمت‌ها وظیفه خاصی در سرمایش را برعهده دارد؛ خرابی هر یک از قطعات در یخچال موجب ایجاد اختلال در سیستم سرمایش می‌شود

بخش‌های اصلی یخچال

  • سیستم دیفراست
  • کمپرسور
  • برد فرمان و نمایشگر
  • کندانسور

عیب‌یابی سیستم دیفراست

یخچال‌ها در دو نوع نوفراست و دیفراست تولید می‌شوند. یخچال های نوفراست دارای سیستم یخ‌زدایی اتوماتیک می‎‌باشند. همین موضوع باعث می‌شود که برفک ایجاد شده بر روی اواپراتور به صورت خودکار ذوب شود. اما در یخچال‌های دیفراست یا قدیمی‌ یخ‌زدایی بصورت دستی انجام می‌شود. باید هنگام افزایش برفک یخچال را تا زمان ذوب شدن برفک‌ها از برق جدا کرد.

افزایش برفک روی اواپراتور مانع از گردش هوا بین کویل‌های اواپراتور می‌شود. در نتیجه سرمایش یخچال به مرور زمان کاهش می‌یابد. وجود برفک در یخچال‌های نوفراست خبر از خرابی قطعات موجود در سیستم دیفراست می‌دهد.

قطعات بکار رفته در سیستم دیفراست عبارتند از

  1. هیتر المنت
  2. ترمودیسک
  3. ترموفیوز
  4. تایمر دیفراست
  5. سنسور دما
  6. فن اواپراتور

عیب‌یابی کمپرسور یخچال

کمپرسور اصلی‌ترین عضو یخچال است. گاز مبرد توسط کمپرسور داخل بخش‌های مختلف یخچال جریان می‌یابد و با تبخیر و میعان دمای داخل کابین را کاهش می‌دهد. خرابی کمپرسور یا روشن نشدن آن باعث گرم شدن یخچال می شود.

کمپرسور دارای ۳ لوله می باشد. یکی از آن‌ها مخصوص شارژ گاز است؛ ۲ لوله دیگر موجود بر روی کمپرسور لوله های رفت و برگشت هستند. کمپرسور با یکی از لوله ها گاز مبرد را به سمت لوله مویین کمپرس می‌کند و از لوله دیگر مجددا آن را تحویل می‌گیرد.

تست، تعمیر و تعویض کمپرسور از سخت‌ترین قسمت های تعمیر یخچال است و حتما باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود.

عیب‌یابی توسط برد کنترل و نمایشگر یخچال

عیب‌یابی و تعمیر یخچال‌های جدید راحت‌تر است. زیرا در آن‌ها از برد کنترل و نمایشگر استفاده شده است تا هنگام بروز ایراد بلافاصله کاربر متوجه مشکل شده و نسبت به رفع آن اقدام کند. برد کنترل مشکلات را از طریق کدهای مخصوص از قبل تعیین شده بر روی نمایشگر نشان میدهد. کاربر می‌تواند با استفاده از دفترچه راهنما مفهوم ارور را متوجه شود.

عیب‌یابی کندانسور یخچال

گاز مبرد در یخچال بعد از حرکت در اواپراتور و گرم شدن وارد کندانسور می‌شود تا خنک شده و دوباره وارد کمپرسور شود. کندانسور در انواع مختلفی وجود دارد. کندانسور معمولا به دیواره پشتی یخچال وصل میشود یا در کنار کمپرسور همراه با یک فن قرار دارد.

نشستن گرد و خاک بر روی کندانسور باعث می‌شود تا گاز مبرد امکان تبادل گرما و خنک شدن را نداشته باشد. همین موضوع باعث گرم شدن کابین یخچال و افزایش فشار کاری کمپرسور میشود.

فاصله کم بین یخچال و دیوار مانع از گردش هوا در قسمت پشتی یخچال می‌شود. در نتیجه گاز مبرد خنک نمی‌شود.

تعمیر یخچال توسط نمایندگی مجاز

در این مقاله اصلی‌ترین دلایل خرابی یخچال توضیح داده شد. تعمیر یخچال نیازمند دوره های تخصصی و تجربه زیاد است. بهترین کار در هنگام خرابی یخچال تماس با اینانلو سرویس است که با تلاش و زحمت فراوان توانسته تمامی مناطق البرز را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

تعمیرکاران اینانلو سرویس در اسرع وقت برای تعمیر یخچال شما در محل حاضر شده و با مناسب ترین قیمت و کیفیت دستگاه را تعمیر می کنند.

ویژگی‌های خدمات اینانلو سرویس

خرابی یخچال به‌تنهایی دردسرهای زیادی دارد. پس باید مرکزی را پیدا کنیم که خیالمان از کیفیت خدمات آنها راحت باشد.

ویژگی‌های خدمات اینانلو سرویس به شرح زیر است

  • خدمات رسانی سریع
  • تعمیرات با قیمت منصفانه
  • ضمانت ۶ ماهه خدمات
  • کیفیت خدمات تخصصی
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • بهره گیری از تعمیرکاران ماهر، با تجربه و حرفه‌ای

خدمات رسانی سریع

با توجه به نقش مهم یخچال فریزرها در هر خانه ای، لازم است سریعاً نسبت به رفع خرابی یخچال اقدام شود.

به همین دلیل ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین را جهت انجام تعمیرات به محل شما اعزام می‌کنیم.

تعمیرات با قیمت منصفانه

انجام تعمیرات با قیمت مناسب برای همه یک حسن محسوب می‌شود. تعمیرکاران یخچال تیم اینانلو سرویس همواره مقرون‌ به‌ صرفه ترین راه را برای تعمیر یخچال فریزر انتخاب می‌کنند.

ضمانت ۶ ماهه خدمات

تعمیرات لوازم خانگی ساید بای ساید و یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی، حساسیت خاص خود را دارد. کوچک‌ترین بی دقتی در انجام تعمیرات، باعث می‌شود یخچال عملکرد مناسبی نداشته و مجدداً خراب شود.

خدمات اینانلو سرویس با ضمانت ۶ ماهه انجام می شود و خیال مشتریان عزیز از این بابت راحت خواهد بود.

کیفیت تعمیرات تخصصی

تعمیر انواع یخچال ایرانی و خارجی نیاز به تخصص بالا در شناخت قطعات یخچال فریزرها و عملکرد آن‌ها دارد.

تعمیرکاران ما با داشتن چندین سال تجربه در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی، با بهترین کیفیت تعمیرات یخچال شما را انجام می‌دهند.

استفاده از قطعات یخچال اورجینال

استفاده از قطعات اصلی و شرکتی موقع نیاز به تعویض قطعه، تأثیر زیادی بر کیفیت تعمیرات دارد. تعمیرکاران ما همیشه از قطعات فابریک و تولید شده توسط شرکت اصلی دستگاه استفاده می‌کنند.

تعمیرکاران یخچال ماهر، باتجربه و حرفه‌ای

تجربه و مهارت تعمیرکار یخچال تأثیر بسزایی بر کیفیت تعمیرات دارد. تعمیر کار یخچال باتجربه موقع عیب یابی یخچال فریزر، تمامی عیوب یخچال را شناسایی و برطرف می‌کند.زیرا همین ایرادات کوچک ممکن است باعث خرابی پرهزینه بشود.

تعمیرات یخچال فریزر تمامی برندهای خارجی و ایرانی

با توجه به تنوع بالای انواع برندهای یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی، تعمیرکاران اینانلو سرویس تسلط کاملی بر انجام تعمیرات تخصصی انواع یخچال‌های خارجی و ایرانی دارند.

تعمیرات تخصصی تمامی برند یخچال‌ را در محل شما انجام می‌دهیم. برندهای تحت پوشش اینانلو سرویس شامل ایران شرق، اسنوا، تکنو گاز، دونار، سیلوان، صنام، ، مابه، نیکسان، یخساران، ایندزیت، ادمیرال، بلومبرگ، بکو، بوش، پروفایل، تکنوکیت، سامسونگ، جنرال استیل، جنرال الکتریک، جنرال هاوس، حایر، زیمنس، زانوسی، شارپ، فریجستار، فیلور، کنوود، کلور، الکترولوکس، مجیک شف، میدیا، وستینگهاوس، وایت هاوس، ویرپول، هایسنس، هیتاچی، هیوندای و … می شود.

هزینه تعمیر انواع یخچال

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان قیمت تعمیر یخچال می باشد. البته توجه کنید که قیمت و کیفیت با هم مرتبط هستند. خدمات خیلی ارزان به‌احتمال‌ زیاد کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. خدمات اینانلو سرویس با هزینه ی مناسب و بهترین کیفیت برای مشتریان انجام می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزرها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از مبلغ دقیق‌ هزینه تعمیرات مشکل یخچال خود را به کارشناسان ما بگویید تا بتوانیم هزینه حدودی تعمیرات را خدمت شما اعلام کنیم.

خدمات تعمیر یخچال فریزر

سیستم برودت یخچال فریزرهای از قطعات مختلف و حساسی تشکیل‌شده است. ایجاد هر نوع اختلال در عملکرد این قطعات منجر به خرابی یخچال می‌گردد.از این جهت تکنسین در هنگام عیب یابی یخچال فریزر باید تمامی قطعات یخچال را چک کند.

اینانلو سرویس به عنوان رسمی و مجاز بیش از ۱۳۰برند آماده خدمات رسانی فوری و ۲۴ ساعته در سراسر البرز  می باشد. در صورت مشاهده هر نوع خرابی یخچال فریزر خود، با ۳۶۱۹۱-۰۲۶ تماس بگیرید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.