ارتباط با ما در

نحوه ساختن پله دوبلکس

نحوه ساختن پله دوبلکس عاملی تاثیر گذار بر قیمت می باشد حال چندین مدل ساخت متفاوت از یکدیگر وجود خواهد داشت که از لحاظ کیفیتی محصولات را از هم جدا خواهند کرد که کلیه قیمت ها در قیمت پله پیچ در سال ۱۴۰۱ بیان شده است.

منتشر شده

نحوه ساختن پله دوبلکس

به این دلیل که سازندگان توانسته اند تنوع طرح های خود را بنا به نقشه محیط اجرایی بسازند از این رو تعداد مدل های دکوراتیو راه پله بسیار زیاد شده اند پس نحوه ساختن پله دوبلکس صاف با مدل های گرد کاملا تفاوت خواهد داشت شیوه ساختن در همه انواع راه پله تقریبا برابر است چون هر راه پله از اجزایی من جمله کف پله ها،ارتفاع، و در صورت لازم پاگرد و شاسی اصلی تشکیل شده اند حال مثلا اگر این شاسی اصلی لوله باشد راه پله دوبلکس ما نام حول محور لوله ای خواهد گرفت.که شیوه ساخت به گونه ای است که کف پله ها باید به دور لوله مرکزی بچرخند.و بالا بروند.

حال اگر بخواهیم لوله را حذف کنیم باید از ورق های ضخیم نورد شده جایگزین کنیم که تحمل وزن خود سازه و افرادی که بر روی آن جابه جا می شوند را داشته باشد برای طراحی مدل یا نحوه ساختن پله دوبلکس ابتدا ما نیاز به یک ابعاد مشخص شده خواهیم داشت که مثلا ابعاد ما ۲متر در ۳متر می باشد. پس باید راه پله را به گونه ای عملیاتی کنیم که دقیقا در همان فضای مشخص شده قرار بگیرد و اجزای تشکیل دهنده آن از فضا بیرون زدگی نداشته باشد. به این دلیل که ممکن است چند طرف راه پله ما را احاطه کرده باشد و در صورت بروز مشکل راه پله ما در وید مشخص شده اصطلاحا جاگیر نخواهد شد.

بازشوی سقف باید چقدر باشد؟

بستگی به متراژ ویلای دوبلکس شما دارد مثلا هر چقدر متراژ بیشتر باشد پس قاعدتا پله گرد نوربخش در انتخاب مدل ها دستش بازتر است. و این ابعاد کوچک است که مانع اجرای برخی از مدل های دلخواه مشتریان خواهد شد پس برای جلوگیری از این کار لازم می دانیم که در مرحله اولیع انتخاب محل قرارگیری راه پله با یک مشاور خود مشورت کنید. تا نتیجه کار هم بر وقف مرادتان باشد و هم مستلزم خرج کردن هزینه های اضافی نشوید.

بهترین زمان برای اجرای پله دوبلکس:

بهترین زمان هنگامی است که شما بتن ریزی سقف را انجام داده اید. ولی هنوز دیوار چینی خود را شروع نکرده ایدبه این دلیل که در هنگام نصب راه پله دیوار ها می توانند مانع حمل و انتقال پله به محل اصلی شوند.که در این مواقع سازنده دو راه در پیش روی خود دارد. یا باید راه پله فلزی را به چند قسمت تقسیم کند و مونتاژ اصلی را در محل اصلی انجام دهد یا به کلی قطعات ساخت راه پله را در جایگاه اصلی اش سرهم کند. یا در صورت لزوم از جرثقیل های عظیم استفاده کند. پس بهتر است نصیحت های پله گرد نوربخش را کاملا گوش بسپارید. تا از اسراف وقت و هزینه خود جلوگیری کنید.

قیمت پله دوبلکس:

نحوه ساختن پله دوبلکس عاملی تاثیر گذار بر قیمت می باشد حال چندین مدل ساخت متفاوت از یکدیگر وجود خواهد داشت که از لحاظ کیفیتی محصولات را از هم جدا خواهند کرد که کلیه قیمت ها در قیمت پله پیچ در سال ۱۴۰۱ بیان شده است اگر بخواهم یک مثال بزنم این است که برخی از سازندگان پله گرد دو محور باکس به صورت سرتاسری در طول مسیر راه پله جوش می دهند. که بعد از سیقل کاری ما خواهیم دید که راه پله نیازی به بتونه کاری نخواهد داشت این یک نمونه از آنها می باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.