ارتباط با ما در

کاربرد تشک مموری فوم

تُشَک از دسته کالاهای خواب مهم به شمار می رود که کمک می کند کاربر تجربه خوابی مفید را داشته باشد. ساده ترین نوع این نوع محصول دارای یک لایه نرم از جنس پشم یا پنبه می باشدکه اغلب روی زمین یا تخت جهت خواب راحت افراد جای داده می شود.

منتشر شده

تُشَک از دسته کالاهای خواب مهم به شمار می رود که کمک می کند کاربر تجربه خوابی مفید را داشته باشد . ساده ترین نوع این نوع محصول دارای یک لایه نرم از جنس پشم یا پنبه می باشدکه اغلب روی زمین یا تخت جهت خواب راحت افراد جای داده می شود. به طور کلی تشک ‌ها در دو نمونه تشک طبی و فنری دسته بندی می شود که نمونه فنری آن نیز به دو شکل فنر متصل و فنر منفصل دسته بندی و به فروش می رسد.در مواردی بعضی از تشک ها با هوا یا آب پر می گردد که می تواند کاربرد پزشکی داشته باشد و از زخم بستر جلوگیری و به درمان کمک کند. استرس و فعالیت های روزانه ای که به دلایل مختلفی وجود دارد ، نیازمند داشتن خواب کافی و مفید است که با استفاده از تشک مناسب بخشی از این مشکل را می توان رفع نمود. امروزه مراکز زیادی اقدام به فروشمی نمایند که در این میان بالش مموری فوم و تشک داتیس نیز قرار می گیرد.

تشک مموری فوم

خرید آنلاین تشک مموری فوم

تشک در دسته کالا های خواب مهم می باشد چرا که ساعت زیادی با آن در ارتباط هستیم . این روز ها پیشرفت تکنولوژ در کنار شرایط بیماری همه گیر ، باعث شده تا خرید آنلاین محبوبیت بیشتری به دست آورد. شما می توانید برای خرید آنلاین ابتدا تحقیقات خود را در رابطه با تشک مورد نظر خود تکمیل نمایید. تنها با یک سرچ به سایت های مختلف فروش تشک مراجعه کرده و با توجه به بودجه خود و ویژگی هایی که مد نظر دارید اقدام به خرید اینترنتی تشک مموری فوم کنید.

بهترین بالش مموری فوم

فوم پلی اورتان ویسکو الاستیک که در بازار با نام های مموری فوم یا فوم هوشمند شناخته می شود. یک ماده محبوب برای تولید بهترین بالش مموری فوم جهت تولیدکنندگان است. برای تولید کالای خواب استاندارد نیز یکی از کی از مواد مناسب مانند تشک و بالش می باشد. متخصصین معتقد هستند که مواد موجود در آن خاصیت درمانی داشته و در رفع و کاهش درد در مناطق حساس بدن تاثیر گذار هستند. .مموری فوم یا همان فوم هوشمند در زمان تماس با بدن و جذب حرارت آن نرم تر می گردد و به صورت ظاهر بدن نشان داده می شود که به نوعی با خطوط بدن هماهنگ می گردد و بعد از بلند شدن فرد به حالت اولیه خود بر گشت دارد.

بالش مموری فوم

ویژگی تشک داتیس خوب

  • از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهند بود
  • دارای استحکام بالا می باشند
  • تشک فنر متصل داتیس ضمن قیمت مناسب دارای استحکام بالایی می باشد که همین آن ها را به عنوان تشک های هتلی معرفی می کند.
  • از نظر راحتی سطح و کیفیت تشک های فنر منفصل داتیس انتخاب خوبی خواهند بود. شایان ذکر سات از درجه سفتی متوسط و استاندارد در تشک های فنر منفصل داتیس استفاده شده است.
  • کاربردی برای افراد مبتلا به کمردرد و دیسک کمر تشک طبی داتیس بدون فنر با محافظت از ستون فقرات کمر درد را کاهش خواهد داد.

تشک تخت خواب داتیس

این نوع تشک که دارای برند شناخته شده  تشک داتیس می باشد، در خط تولید مکانیزه و مدرن با حداقل دخالت نیروی انسانی تولید می شود که تولید آن با رعایت تمامی استاندارد های لازم بوده و به بازار ارائه می گردد. تشک های تختخواب داتیس با بهره مندی از دانش روز پزشکی تولید شده و تمام نکات لازم برای حفاظت از ستون فقرات و حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات در آن رعایت می شود. تا تولید مفید داشته باشد. تشک تختخواب به دلیل بهره مندی از ارتفاع استاندارد و مناسب در تولید و عدم نیاز به جابجایی دارای امتیازات فوق العاده تر می باشد.

در ساخت این نوع محصولات از پارچه های ضد حساسیت و اسفنج مرغوب بدون ریز گرد های حساسیت زا استفاده شده که هر یک به عنوان ویژگی منحصر به فرد تشک داتیس به شمار می رود. دیگر تشک تختخواب از برند های مطرح به دلیل بهره مندی از مواد اولیه با کیفیت طول عمر بیشتری خواهند داشت بنابراین تجربه خوابی راحت و آرام را به شما هدیه خواهند کرد و دیگر دغدغه خرید تشک در کوتاه مدت را ندارید.

توجه داشته باشید که در زمان خواب همه ی بدن در تماس با سطح تشک قرار داشته و تشکی که استفاده می شود می بایست جهت کاهش فشار بر ستون فقرات شما، وزن بدن شما را در تمامی نقاط پخش نماید. در این صوزت ستون فقرات شما در حالت مناسب قرار می گیرد و گردن، شانه ها، و قسمت های مختلف کمر شما  محافظت خواهد شد. تشک داتیس همه ی ویژگی های لازم را برای افراد داشته تا ضمن جلوگیری از این دسته مشکلات ، برای افراد مبتلا نیز درمانی باشد.

ایران مترس

تشک یک بسته پارچه ای بوده که موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن باعث تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.