ارتباط با ما در

ارزش صنعت هدایای نمایشگاهی چقدر است؟

هدایای تبلیغاتی، محصولات برندی هستند که برای تبلیغ یک تجارت یا رویداد استفاده می شوند. برخی از نمونه‌ها شامل خودکار، لیوان، کیف یا تی‌شرت است که نام یا لوگوی یک شرکت روی آن سفارشی شده است.

منتشر شده

هدایای تبلیغاتی، محصولات برندی هستند که برای تبلیغ یک تجارت یا رویداد استفاده می شوند. برخی از نمونه‌ها شامل خودکار، لیوان، کیف یا تی‌شرت است که نام یا لوگوی یک شرکت روی آن سفارشی شده است. هدایای ارزان تبلیغاتی را می توان به عنوان swag یا freebies نیز نامید. اگر تا به حال یک خودکار با آرم یک مدرسه روی آن، یا یک بطری آب قابل استفاده مجدد با آرم شرکتتان روی آن دریافت کرده اید، یک هدایای نمایشگاهی دریافت کرده اید! در سال ۲۰۱۹، درآمد سالانه توزیع کننده ۲۵.۸ میلیارد دلار بود. برای مرجع، گوگل، بزرگترین فروشنده تبلیغات دیجیتال، ۱۰۳.۷۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ از درآمد تبلیغات کسب کرده است. با این حال، برخلاف تبلیغات دیجیتال، محصولات تبلیغاتی ملموس هستند و می‌توانند به طور مرتب از آنها استفاده کنند و ممکن است هزینه‌های کمتری داشته باشند.

درباره هدایای تبلیغاتی بیشتر بدانیم.

  • حدود ۳۰ محصول تبلیغاتی در هر خانوار نگهداری می شود.
  • ۸۵ درصد از مردم تبلیغ کننده ای را که به آنها پیراهن یا کلاه داده است به یاد می آورند و همین امر باعث می شود برند برای اقلام پوشاک بالاترین فراخوانی داشته باشد.
  • ۲۳ درصد از مصرف کنندگان گزارش دادند که در سال ۲۰۱۹ یک محصول تبلیغاتی را خریداری کرده اند.
  • ۲۷ درصد از مصرف کنندگان در سال ۲۰۱۹ بیشتر از سال ۲۰۱۸ محصولات ساخت ایالات متحده را خریداری کردند.
  • محصولات تبلیغاتی محبوب ترین شکل تبلیغات هستند و پس از آن روزنامه و رادیو

از هدایای نمایشگاهی کجا استفاده کنیم؟

  • رویدادهای شرکتی: نمایشگاه‌ها و هدایا فرصت‌های خوبی برای ایجاد نشان خود در صنعت با کالاهای برند هستند.
  • خوش آمد گویی به مشتری جدید: ارسال یک بسته مرتبط با صنعت که آیتم های مفیدی را در اختیار مشتری قرار می دهد، می تواند به ایجاد یک رابطه قوی تر با مشتری کمک کند.
  • نقاط عطف شرکت: سالگردهای کاری، تولدها، و تقدیرهای مختلف فردی و تیمی.

ایجاد تجارب به یاد ماندنی و لذت بخش هدف است و محصولات تبلیغاتی خوب به ارتباط واقعی کارمندان و مشتریان با شرکت شما کمک می کند.

برای خرید هدایای نمایشگاهی و ساختن یک هویت برند خوب برای مشتری های خود از لینک زیر استفاده کنید :

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-نمایشگاهی

یکی از مواردی که در موضوع هدایای نمایشگاهی باید به آن توجه کنیم استفاده از ساک دستی تبلیغاتی است تا تاثیر بیشتر از لحاظ برندسازی و بازاریابی را بر روی مخاطب بیزنس داشته باشد.

ایده هدایای ارزان تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی می توانند به عنوان ابزار بازاریابی قدرتمندی عمل کنند که اساساً می توانند به شما در ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتری و تجربه مثبت برند کمک کنند. علاوه بر این، آنها به شما این امکان را می دهند که با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید و اساساً نشان می دهند که از طریق ایجاد چرخه زندگی مشتری یکپارچه به مشتری خود اهمیت می دهید.

هنگامی که از استفاده از هر گونه تاکتیکی که به مخاطب شما ارزش نمی دهد دست بردارید و در عوض آنچه را که نیاز دارند به آنها ارائه دهید، در حالی که نشان دهید واقعاً به آنها اهمیت می دهید و برای عشق و حمایت آنها از تجارت خود ارزش قائل هستید، یک پایگاه مشتری وفادار خواهید داشت که به حمایت از شما، ارجاع برند شما و بسیاری از مزایای عالی دیگر ادامه خواهد داد.

به طور کلی، سازمان ها معمولاً از محصولات تبلیغاتی برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • آگاهی و شناخت برند
  • فرهنگ و هویت شرکتی
  • قدردانی و حفظ مشتری
  • قدردانی و حفظ کارکنان
  • برنامه های تشویقی و اصلاح رفتار
  • آگاهی و شناخت محصول
  • روابط عمومی و سرمایه گذار
  • فروش و تولید ارجاع

 

کدام هدایای ارزان تبلیغاتی برای سازمان من بهترین است؟

کلید انتخاب بهترین محصولات تبلیغاتی به صنعت، سازمان و گیرنده مورد نظر بستگی دارد. نهادها در هر شکل و اندازه باید تلاش کنند تا محصولات بازاریابی تبلیغاتی را با استراتژی، برند و رویکرد تجاری خود هماهنگ کنند. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که محصولات تبلیغاتی که به خوبی اجرا شده اند می توانند پس از دریافت کالای مورد نظر توسط مصرف کننده، برای مدت طولانی تأثیر بگذارند.

همانطور که در بالا ذکر شد، پوشاک و سایر پوشیدنی ها اکثریت محصولات تبلیغاتی بسیار محبوب و موثر را تشکیل می دهند. بخشی از جذابیت احتمالاً از این واقعیت ناشی می شود که هر کسب و کاری، در هر صنعتی، می تواند از این موارد تبلیغاتی بهره مند شود. هر چیزی که یک مصرف کننده می تواند بپوشد – از کوله پشتی و کیف گرفته تا سرپوش و پوشاک، مانند کلاه، تی شرت و ژاکت – از نظر تاثیرگذاری در طول زندگی عملکرد بالایی دارد.

جمع بندی

مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از ۱۲ سال سابقه کار مستمر  (آدرس سایت : soheilgifts.com) ، در زمینه طراحی هدایای تبلیغاتی،‌ چاپ، حکاکی لیزری،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان را داشته باشد. این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی بیزینس شما فعالیت می کند . از خدمات این مجموعه می توا به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،‌فلزی‌،شیشه ،‌ پلاستیک،‌ چرم ، پارچه و غیره…
  • مجهز به دستگاه برش لیزریCO2  ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و …
  • مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
  • مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره …
  • مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف
  • واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی ،با بیش از ۵۰۰ مدل متنوع از محصولات مختل

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.