ارتباط با ما در

نقاشی ساختمان حرفه ای با مناسب ترین قیمت

آذرآبادگان حرفه ای ترین شرکت در زمینه نقاشی ساختمان در کشور با قیمت بسیار مناسب، استفاده از رنگ های باکیفیت با طول بیشترین عمر و دیگر خدمات اصولی ساختمان.

منتشر شده

نقاشی ساختمان

با گذشت زمان ظاهر ساختمان‌ها نیز مانند هر چیز دیگری تغییر می‌کنند و مانند روز اول خود نیست؛ زیرا عواملی مانند گردوغبار، نفوذ رطوبت و… می‌تواند موجب تغییر رنگ آن‌ها شود. اما با برخی اقدامات ساده مانند نقاشی ساختمان می‌توان تغییرات شگرفی را در ظاهر آن‌ها ایجاد کرد و به بیانی آن‌ها نونوار کرد. اگر قصد نقاشی ساختمان خود را دارید، بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با یک شرکت نقاشی معتبر و حرفه‌ای آشنا کنیم و مطالبی درباره نقاشی ساختمان در اختیار شما قرار دهیم:

نقاشی ساختمان چیست؟

اگر قصد دارید با کمترین هزینه ظاهر ساختمان خود را تغییر دهی، و حال و هوای محیط اطراف خود را دگرگون سازید، نقاشی ساختمان آذرآبادگان بهترین اقدام برای شما است. نقاشی ساختمان یک اقدام ساده و بسیار مناسب جهت زیباسازی محیط اطراف و فضای داخلی ساختمان است. شما با کمک نقاش ساختمان می‌توانید فضایی کاملا متفاوت و متناسب با سلیقه خود خلق کنید، بدون آنکه نیاز باشد هزینه‌های زیادی را بپردازید. اگر نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ‌های ساختمانی و هنر و خلاقیت نقاش ساختمان انجام شود، نتیجه کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. در این اقدام از رنگ‌های مخصوص ساختمانی جهت ایجاد پوشش برای سطوح دیوارها و سقف استفاده می‌شود و می‌توان از انواع رنگ‌های مختلف استفاده کرد.

در هنگام نقاشی ساختمان به زیرسازی و ظریف کاری توجه کنید

بهتر است بدانید در نقاشی ساختمان تنها انتخاب رنگ‌ها اهمیت ندارد و نقاش ساختمان باید به زیرسازی و ظریف کاری نیز توجه کند. او باید نخست و پیش از آنکه عملیات رنگ‌آمیزی را شروع کند، زیرسازی را به خوبی انجام داده باشد. زیرسازی موجب می‌شود تا هیچ گونه ناهمواری بر روی سطح باقی نماند و بتوان عملیات نقاشی ساختمان را با ظرافت کامل انجام داد. زیرا وجود هرگونه ناهمواری وعدم زیرسازی مناسب می‌تواند مانع چسبندگی مناسب رنگ‌ها به سطح شود. در نتیجه رنگ‌آمیزی بر روی سطحی که زیرسازی نشده باشد پس از مدتی حالت پوسته پوسته خواهد شد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم پیش از انجام نقاشی، حتماً سطح مورد نظر زیرسازی شود. برای آموزش های بیشتر در این زمینه وبلاگ آذرآبادگان را مطالعه کنید.

نقاش ساختمان در هنگام نقاشی باید کار خود را با ظرافت کامل انجام دهد و به جزئیات توجه کند. او باید تمامی گوشه‌ها و حاشیه‌ها را رنگ‌آمیزی کند و رنگ را به صورت کاملاً یکدست و بدون هیچ گونه ایرادی روی سطح مورد نظر پیاده‌سازی نماید. برای اینکه بتوانید نقاشی ساختمان خود را به بهترین شکل انجام دهید، باید نقاشی ساختمان خود را به افراد حرفه‌ای و با تجربه بسپارید. در شرکت آذرآبادگان نقاشان حرفه‌ای و با تجربه فراوان فعالیت می‌کنند که می‌توانند این اقدام ساختمانی را با نهایت دقت و ظرافت انجام دهند.

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان

رنگ‌های مختلفی برای ایجاد پوشش روی دیوارها و سقف وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی مختص خود هستند. اگر شما قصد نقاشی ساختمان خود را دارید، بهتر است با انواع رنگ برای نقاشی ساختمان آشنا باشید تا بتوانید مطابق نیاز خود بهترین رنگ را انتخاب کنید. برخی از انواع رنگ نقاشی ساختمان شامل موارد زیر می‌شوند:

  • رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک یکی از انواع رنگ‌های ساختمانی است که استقبال بسیار خوبی از آن شده است. رنگ پلاستیک قابل شستشو نیست به همین دلیل اغلب از آن برای نقاشی سطوحی مانند سقف استفاده می‌شود. برای این که بتوانید سقف و دیوارها را با رنگ پلاستیک رنگ‌آمیزی کنید، باید در این زمینه مهارت داشته باشید. اما بهتر است رنگ‌آمیزی را به افراد خبره که در این زمینه تخصص دارند، بسپارید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت مناسب، سرعت خشک شدن بالا اشاره کرد. بهتر است بدانید برای نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ پلاستیک به هیچ گونه زیرسازی نیاز ندارید، بنابراین عملیات نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ پلاستیک به سرعت انجام خواهد شد.

  • رنگ روغنی

رنگ روغنی خاصیت براق و جلا داری دارد و در دسته رنگ‌های پرطرفدار می‌باشد. این رنگ‌ها خود در سه دسته براق، مات و نیمه مات تقسیم می‌شوند. از رنگ‌های روغنی براق می‌توان به عنوان یک محافظ بسیار عالی برای آهن و نرده‌ها استفاده کرد و مانع زنگ زدن آن‌ها شد. به طور کلی رنگ روغنی می‌تواند به عنوان یک عایق عالی باشد. از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این رنگ‌ها می‌توان به قابلیت شستشو آن‌ها اشاره کرد. هنگام استفاده از این رنگ بهتر است سالمندان، افراد بیمار و کودکان در محیط نباشدغ زیرا بوی این رنگ برای این افراد مناسب نیست.

  • رنگ پتینه

رنگ پتینه این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند هر سطحی را که تمایل دارند به راحتی رنگ کنند. این رنگ نسبت به سایر رنگ‌ها مقاوم‌تر است و دیرتر کثیف می‌شود. اگر شما به دنبال یک نقاش حرفه‌ای هستید که نقاشی ساختمان مورد نظر خود را به خوبی انجام دهد، می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. نقاشان شرکت آذرآبادگان بهترین رنگ‌ها را برای نقاشی ساختمان شما انتخاب می‌کنند و آن را اجرا می‌کنند.

  • رنگ طرح دار بلکا

معمولاً اجرا و خرید کاغذ دیواری هزینه بسیار زیادی دارد. اگر شما به کاغذ دیواری علاقه‌مند هستید اما به دلیل قیمت بالا نمی‌توانید از آن استفاده کنید، می‌توانید از رنگ طرح دار بلکا استفاده نمایید. این رنگ از جمله رنگ‌های نقاشی ساختمان هستند که مورد توجه افشار جامعه قرار گرفته است. رنگ بلکا را می‌توان در گروه رنگ‌های سلولزی محسوب کرد و ان را جهت تزئین قسمت‌هایی از خانه، بیمارستان، مطب و… مورد استفاده قرار داد. این رنگ عایق بسیار خوبی در برابر گرما، سرما و صدا است و می‌توان آن را بدون نیاز به زیرسازی خاصی اجرا کرد. ساختار سلولی رنگ بلکا موجب شده است تا بتوان از آن در بخش‌های بیرونی که در معرض تابش نور خورشید هستند، استفاده کرد.

نکات مهم جهت اجرای نقاشی ساختمان

هنگام نقاشی ساختمان باید به نکات مختلفی توجه کنید که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده از برس و فرچه می‌تواند موجب افزایش زمان رنگ‌آمیزی شود.
  • پیش از شروع رنگ‌آمیزی سقف باید رنگ‌های اضافی را از روی آن جدا کنید تا پس از رنگ آمیزی، رنگ‌ها چکه نکنند.
  • پیش از عملیات نقاشی باید قلمو و غلتک‌ها را به خوبی شست و شو داد. زیرا در صورت وجود گرد و غبار در آن‌ها عملیات رنگ‌آمیزی به خوبی انجام نخواهد شد.
  • نخست باید با استفاده از قلمو حاشیه‌های دیوارها را رنگ‌آمیزی و سپس توسط غلتک دیوارها را رنگ کرد.

نتیجه گیری

اگر شما قصد دارید نقاشی ساختمان خود را به گروه حرفه‌ای بسپاری تا بهترین نتیجه را از پروژه مدنظر خود مشاهده کنید، پیشنهاد ما به شما شرکت آذرآبادگان می‌باشد. گروه آذرآبادگان یک شرکت حرفه‌ای نقاشی ساختمان است که می‌تواند بهترین انتخاب شما برای رنگ‌آمیزی باشد. آذرآبادگان یک شرکت خدماتی است ساختمانی است که در زمینه نقاشی، یازسازی ساختمان، اپوکسی و آب بندی فعالیت می کند. اگر در شهرستان زندگی می کنید، نگران نباشید؛ زیرا این شرکت در شهرستان های مختلف ایران فعالیت می کند. شما می توانید جهت برقراری ارتباط با این کارشناسان این شرکت با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. مطمئن باشید نقاشان این شرکت پروژه شما را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد. تنها کافی است که به آن‌ها اعتماد کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.